ehkäpä kaksi tai jopa kolmekin...Voitte vaikuttaa asiaan jokainen itse.
Tarjolla olisi kolme erilaista/-ja väristä kissaa..Samalla voimmekin hallitusti myöskin häätää ullakoiltamme möröt pois...Perinteisesti pölyrievulla...tai sitten railakkaammin paineilmalla;o)...
MuisQuuu on valmis, joskin yöstä väsynyt, ruumiilliseen urakointiin;o)...
Huomaan ajan tulleen kypsälsi nostaa kissa päydälle...
17
505
Vastaukset
- p_dude
kukas sen kissan pöydän pyyhkii jos ei häntä itse viitti,vai miten se ny menee
- MuisQuuuuuu
Sanoi emeänt, kun kissalla pöytää pyyhki..;o)..
http://www.youtube.com/watch?v=dqPa-ERFRZo&feature=related - p_dude
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Sanoi emeänt, kun kissalla pöytää pyyhki..;o)..
http://www.youtube.com/watch?v=dqPa-ERFRZo&feature=relatedon vaan koiria ja jänis,voikos niillä sitä pöytää...
- MuisQuuuuuu
p_dude kirjoitti:
on vaan koiria ja jänis,voikos niillä sitä pöytää...
vanhojen sanontojen...luulojen alasajaminen on hieno juttu...:o)...
Eikun vaan jänö pöydälle,,ja viel varmuudeksi se haukkukin, niin eiköhän me saada hyvä aikaiseksi;o)...
Kumpi jakaa..kortit?;o)... - p_dude
MuisQuuuuuu kirjoitti:
vanhojen sanontojen...luulojen alasajaminen on hieno juttu...:o)...
Eikun vaan jänö pöydälle,,ja viel varmuudeksi se haukkukin, niin eiköhän me saada hyvä aikaiseksi;o)...
Kumpi jakaa..kortit?;o)...yhtäaikaa voi tätä jänöä koiran kanssa,menee tupa remonttiin kun se jahtaa koiraa ympäriinsä
- MuisQuuuuuu
p_dude kirjoitti:
yhtäaikaa voi tätä jänöä koiran kanssa,menee tupa remonttiin kun se jahtaa koiraa ympäriinsä
tuhkastahan se yksikin lintu nausi..se Feenix...vai mikäs se olikaan...Tarkoitin et kunnon remppaahan tässä peräänkuulutankin;o)...
- p_dude
MuisQuuuuuu kirjoitti:
tuhkastahan se yksikin lintu nausi..se Feenix...vai mikäs se olikaan...Tarkoitin et kunnon remppaahan tässä peräänkuulutankin;o)...
kissat,koirat ja jänikset pöydälle,siitä se lähtee,ja lujaa :)
- MuisQuuuuuu
p_dude kirjoitti:
kissat,koirat ja jänikset pöydälle,siitä se lähtee,ja lujaa :)
TOSTA miäh pidän:o)...
(Ootas..ensin pakko ihailla..DUUDEA..)..No niin nyt aloitetaan..Hei..äläs jemmaa yhtään korttia hihaan..;o)..Nyt pelataankin hullunkurista perhettä..Kas, kun Musta Pekka on niin rasistinen peli:o/.. - p_dude
MuisQuuuuuu kirjoitti:
TOSTA miäh pidän:o)...
(Ootas..ensin pakko ihailla..DUUDEA..)..No niin nyt aloitetaan..Hei..äläs jemmaa yhtään korttia hihaan..;o)..Nyt pelataankin hullunkurista perhettä..Kas, kun Musta Pekka on niin rasistinen peli:o/..kun nyt taas muistais,mulla on tämmönen kakkuleipurikortti,mitäs mä ny teen
- MuisQuuuuuu
p_dude kirjoitti:
kun nyt taas muistais,mulla on tämmönen kakkuleipurikortti,mitäs mä ny teen
kun minäkään en nyt muista...Kerää Sä tyttöjä ja mä kerään poikia..Jotensakkin silleen se on mukavampaa..;o)..
Sit hää voittaa jolla enemmän poikia tai tyttäjä..silleen lopuks...:o/... - p_dude
MuisQuuuuuu kirjoitti:
kun minäkään en nyt muista...Kerää Sä tyttöjä ja mä kerään poikia..Jotensakkin silleen se on mukavampaa..;o)..
Sit hää voittaa jolla enemmän poikia tai tyttäjä..silleen lopuks...:o/...onhan se luontevampaa sillai joo,nii löytyykös sitä leipurin rouvaa..
- MuisQuuuuuu
p_dude kirjoitti:
onhan se luontevampaa sillai joo,nii löytyykös sitä leipurin rouvaa..
Mistäs tiesit, et mulla on pullataikina kohoamassa...:o/...
- p_dude
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Mistäs tiesit, et mulla on pullataikina kohoamassa...:o/...
huomaa moiset matkankin päästä,kanelipullaako vai voisilmällä,,,
- MuisQuuuuuu
p_dude kirjoitti:
huomaa moiset matkankin päästä,kanelipullaako vai voisilmällä,,,
sekä kanelipulliakookoshiutaleilla...Oijoih...Sinä sokerihiiri:o)...
- Alien-8
riittää mainiosti.Tuolla paraikaa toinen torkkuukin olkkarin valkoisen pöytäliinan päällä..Kesällä saavat parvekekärpäset kyytiä,ja talvisin saa olla rauhassa huonehämähäkeiltä:)
Hmm..mahtavatko kissat pystyä ajamaan ullakolta myös lepakot pois..eilisiltaisen leffan Vampyyrintappajat-mukaan lepakot purevat,ja imevät veret pois..- MuisQuuuuuu
Sinä oletkin rohkia mies...Niiaus ja kumarrus Sinulle:o)...
Kissojen taitoja ei passaa aliarvioida..Kissat häätävät ullakoltasi vaikkas kylän noita-akatkin;o)...
Ja varmasti lepakotkin saavat kyytiä...iik..ainakin suuresti toivon niin;o)...
- ....................
IHA EKA VIESTI HEI
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664