Huomaan ajan tulleen kypsälsi nostaa kissa päydälle...

MuisQuuuuuu

ehkäpä kaksi tai jopa kolmekin...Voitte vaikuttaa asiaan jokainen itse.
Tarjolla olisi kolme erilaista/-ja väristä kissaa..Samalla voimmekin hallitusti myöskin häätää ullakoiltamme möröt pois...Perinteisesti pölyrievulla...tai sitten railakkaammin paineilmalla;o)...

MuisQuuu on valmis, joskin yöstä väsynyt, ruumiilliseen urakointiin;o)...

17

505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p_dude

kukas sen kissan pöydän pyyhkii jos ei häntä itse viitti,vai miten se ny menee

• MuisQuuuuuu

• p_dude

• MuisQuuuuuu
        p_dude kirjoitti:

on vaan koiria ja jänis,voikos niillä sitä pöytää...

vanhojen sanontojen...luulojen alasajaminen on hieno juttu...:o)...

Eikun vaan jänö pöydälle,,ja viel varmuudeksi se haukkukin, niin eiköhän me saada hyvä aikaiseksi;o)...

Kumpi jakaa..kortit?;o)...

• p_dude
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

vanhojen sanontojen...luulojen alasajaminen on hieno juttu...:o)...

Eikun vaan jänö pöydälle,,ja viel varmuudeksi se haukkukin, niin eiköhän me saada hyvä aikaiseksi;o)...

Kumpi jakaa..kortit?;o)...

yhtäaikaa voi tätä jänöä koiran kanssa,menee tupa remonttiin kun se jahtaa koiraa ympäriinsä

• MuisQuuuuuu
        p_dude kirjoitti:

yhtäaikaa voi tätä jänöä koiran kanssa,menee tupa remonttiin kun se jahtaa koiraa ympäriinsä

tuhkastahan se yksikin lintu nausi..se Feenix...vai mikäs se olikaan...Tarkoitin et kunnon remppaahan tässä peräänkuulutankin;o)...

• p_dude
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

tuhkastahan se yksikin lintu nausi..se Feenix...vai mikäs se olikaan...Tarkoitin et kunnon remppaahan tässä peräänkuulutankin;o)...

kissat,koirat ja jänikset pöydälle,siitä se lähtee,ja lujaa :)

• MuisQuuuuuu
        p_dude kirjoitti:

kissat,koirat ja jänikset pöydälle,siitä se lähtee,ja lujaa :)

TOSTA miäh pidän:o)...

(Ootas..ensin pakko ihailla..DUUDEA..)..No niin nyt aloitetaan..Hei..äläs jemmaa yhtään korttia hihaan..;o)..Nyt pelataankin hullunkurista perhettä..Kas, kun Musta Pekka on niin rasistinen peli:o/..

• p_dude
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

TOSTA miäh pidän:o)...

(Ootas..ensin pakko ihailla..DUUDEA..)..No niin nyt aloitetaan..Hei..äläs jemmaa yhtään korttia hihaan..;o)..Nyt pelataankin hullunkurista perhettä..Kas, kun Musta Pekka on niin rasistinen peli:o/..

kun nyt taas muistais,mulla on tämmönen kakkuleipurikortti,mitäs mä ny teen

• MuisQuuuuuu
        p_dude kirjoitti:

kun nyt taas muistais,mulla on tämmönen kakkuleipurikortti,mitäs mä ny teen

kun minäkään en nyt muista...Kerää Sä tyttöjä ja mä kerään poikia..Jotensakkin silleen se on mukavampaa..;o)..

Sit hää voittaa jolla enemmän poikia tai tyttäjä..silleen lopuks...:o/...

• p_dude
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

kun minäkään en nyt muista...Kerää Sä tyttöjä ja mä kerään poikia..Jotensakkin silleen se on mukavampaa..;o)..

Sit hää voittaa jolla enemmän poikia tai tyttäjä..silleen lopuks...:o/...

onhan se luontevampaa sillai joo,nii löytyykös sitä leipurin rouvaa..

• MuisQuuuuuu
        p_dude kirjoitti:

onhan se luontevampaa sillai joo,nii löytyykös sitä leipurin rouvaa..

Mistäs tiesit, et mulla on pullataikina kohoamassa...:o/...

• p_dude
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

Mistäs tiesit, et mulla on pullataikina kohoamassa...:o/...

huomaa moiset matkankin päästä,kanelipullaako vai voisilmällä,,,

• MuisQuuuuuu
        p_dude kirjoitti:

huomaa moiset matkankin päästä,kanelipullaako vai voisilmällä,,,

sekä kanelipulliakookoshiutaleilla...Oijoih...Sinä sokerihiiri:o)...

• Alien-8

riittää mainiosti.Tuolla paraikaa toinen torkkuukin olkkarin valkoisen pöytäliinan päällä..Kesällä saavat parvekekärpäset kyytiä,ja talvisin saa olla rauhassa huonehämähäkeiltä:)

Hmm..mahtavatko kissat pystyä ajamaan ullakolta myös lepakot pois..eilisiltaisen leffan Vampyyrintappajat-mukaan lepakot purevat,ja imevät veret pois..

• MuisQuuuuuu

Sinä oletkin rohkia mies...Niiaus ja kumarrus Sinulle:o)...

Kissojen taitoja ei passaa aliarvioida..Kissat häätävät ullakoltasi vaikkas kylän noita-akatkin;o)...

Ja varmasti lepakotkin saavat kyytiä...iik..ainakin suuresti toivon niin;o)...

• ....................

IHA EKA VIESTI HEI

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1952
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      380
      1782
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      664
    Aihe