Jos haluatte olla rauhassa ja rentoutua kenenkään häiritsemättä niin menkää Porin Giganttiin. Sieltä et palvelua saa!!!
Porin Gigantti
AS.Iakas
3
152
Vastaukset
- lähteä niin
kauaksi.
- Tomppak
Tule Vantaan tammistoon niin et pysty olemaan häiritsemättä millään, aina tulevat vinkumaan "mitä nyt sais olla", ei saa rauhassa katella ja ihmetellä miks on niin kallista^^
- useasti asioinut
Olen asioinut useasti Gigantti liikkeissä, useammissakin, pääasiassa kuitenkin Porissa.
Nimenomaan palveluun olen ollut erittäin tyytyväinen.
Aina hymyilevää henkilökuntaa, luonnollisesti
välillä on kiire, koska me asiakkat tulemme pääsääntöisesti samoihin aikoihin päivästä...
Eli heti aamulla hyvän tarjouksen perässä,
tai 16 jäljessä töiden jälkeen.
nm.kanta-asiakas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760