Pilatus sen sanoi

selvästi

Saatana kiistää tappaneensa Jeesusta tai olleensa edes mitenkään siinä osallinen, kun se pesi kätensä.

"Viaton olen tämän miehen vereen."

5

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota sunilaisuuden

hengellistä pimeyttä!

• alex-kasi

saatana se oli joka tappoi Jeesuksen - naulasi ristinpuuhun viattoman.

Jos se olisi sunilaisuutta - niin toivoa olisi heilläkin.

Tähän mennessä ovat sanoneet jotain sinnepäin, että Jumala uhrasi poikansa saatanalle, ostaakseen sieluja häneltä - ja se on vain harhaa - ei Jumala uhrannut poikaansa, ei myöskään naulinnut ristinpuuhun - se oli saatanan maailma joka Pojan tappoi, ei Jumala.

• totuudesta

Eikös se oli melkoista Jeesuksen uudestaan ristiinnaulisemista, kun tuolla kaduilla näyttelijät kulkevat ristit selässä pitkin katuja erilaisissa näytelmissä ja ristisaatoissa.?

• alex-kasi
        totuudesta kirjoitti:

Eikös se oli melkoista Jeesuksen uudestaan ristiinnaulisemista, kun tuolla kaduilla näyttelijät kulkevat ristit selässä pitkin katuja erilaisissa näytelmissä ja ristisaatoissa.?

Se riippuu vähän siitäkin että mikä heidän ajatuksensa ja tarkoitksensa on.

Jos se on luuloa että kantavat syntistä joka ansaitsi rangaistuksensa silloin se on minusta ihan sairasta.

Jos ajatus on että Jeesuksen ristiinnaulitseminen oli vääryys jonka Jumala käänsi Jeesuksen omien hyväksi - on risti ehkä ymmärrettävä symbooli.

Sillä oma uskoni on että syntisiä olemme jokainen - ja että syntiä on meidän jokainen tekomme joka erottaa meidät Luojastamme. Monet ajattelevat että Jumala kääntää selkänsä ihmisille - mutta tosiasiassa asia on päin vastoin - ihminen kääntää selkänsä Jumalalle.

Olisiko se Jumalan oikeudenmukaista rakkautta että Hän antaisi viattoman kuolla? tai mikä pahempi tappaisi sen joka ei syntiä tehnyt - olisiko se Jumalan oikeudenmukaisuutta ja minun rakkautta? Jumala salli sen - mutta se ei tarkoita että HÄN OLISI OLLUT VASARAN VARRESSA KIINNI.

Jeesus antoi itse valitsi Isän tahdon ja kuoli mielummin kuin luopui Isästä - se on oikeudenmukaisuudesta ja rakkaudesta.

Ei olisi oikein antaa viattoman kuolla - ja siksi juuri Jumala herätti poikansa kuolleista - sillä se oikeudenmukaisuus ja rakkaus joka pojassakin on - on lähtöisin Isästä itsestään ja siksi täydellistä ja ikuista.

Ei Jeesus tullut maailmaa tuomitsemaan - sillä maailma ON JO tuomittu syntiensä seurauksena - vaan pelastamaan.

Nyt Sana kuuluu jokaiselle synnin orjuuttamalle ihmiselle - kääntäkää sydämmenne takaisin Jumalan puoleen, älkää enää kääntykö pois Luojastanne, sillä teidän syntivelkanne on maksettu, kun viaton kuoli teidän edestänne.

Jumalan ilmoitus jokaiselle ihmiselle on: "Se teistä joka haluaa sydämmensä kyllyydestä oikeudenmukaisuutta ja rakkautta ja haluaa siten vaeltaa pojan jalanjäljissä Jumalan tahdossa - SAA myöskin olla osallinen siihen kuolemaan jonka hän kärsi ristinpuussa".

Poika oli viaton, mutta se rangaistus minkä hän sai kärsiä oli syntisen rangaistus ja siksi minä lasken sen niiden syntisten hyväksi jotka ovat Jeesuksen omia - jos te olette yhtä hänen kanssaan elämässä, te saatte olla sitä myös hänen kuolemassaan ja rangaistus on jo annettu ja kärsitty. Jumala laskee kaikki Jeesuksen omat ikäänkuin ristinpuulla roikkuviksi koska he ovat yhtä hänen kanssaan niin elämässä kuin kuolemassa - jokainen jonka Jeesus valitsee omakseen.

alex

• sovituksesta
        alex-kasi kirjoitti:

Se riippuu vähän siitäkin että mikä heidän ajatuksensa ja tarkoitksensa on.

Jos se on luuloa että kantavat syntistä joka ansaitsi rangaistuksensa silloin se on minusta ihan sairasta.

Jos ajatus on että Jeesuksen ristiinnaulitseminen oli vääryys jonka Jumala käänsi Jeesuksen omien hyväksi - on risti ehkä ymmärrettävä symbooli.

Sillä oma uskoni on että syntisiä olemme jokainen - ja että syntiä on meidän jokainen tekomme joka erottaa meidät Luojastamme. Monet ajattelevat että Jumala kääntää selkänsä ihmisille - mutta tosiasiassa asia on päin vastoin - ihminen kääntää selkänsä Jumalalle.

Olisiko se Jumalan oikeudenmukaista rakkautta että Hän antaisi viattoman kuolla? tai mikä pahempi tappaisi sen joka ei syntiä tehnyt - olisiko se Jumalan oikeudenmukaisuutta ja minun rakkautta? Jumala salli sen - mutta se ei tarkoita että HÄN OLISI OLLUT VASARAN VARRESSA KIINNI.

Jeesus antoi itse valitsi Isän tahdon ja kuoli mielummin kuin luopui Isästä - se on oikeudenmukaisuudesta ja rakkaudesta.

Ei olisi oikein antaa viattoman kuolla - ja siksi juuri Jumala herätti poikansa kuolleista - sillä se oikeudenmukaisuus ja rakkaus joka pojassakin on - on lähtöisin Isästä itsestään ja siksi täydellistä ja ikuista.

Ei Jeesus tullut maailmaa tuomitsemaan - sillä maailma ON JO tuomittu syntiensä seurauksena - vaan pelastamaan.

Nyt Sana kuuluu jokaiselle synnin orjuuttamalle ihmiselle - kääntäkää sydämmenne takaisin Jumalan puoleen, älkää enää kääntykö pois Luojastanne, sillä teidän syntivelkanne on maksettu, kun viaton kuoli teidän edestänne.

Jumalan ilmoitus jokaiselle ihmiselle on: "Se teistä joka haluaa sydämmensä kyllyydestä oikeudenmukaisuutta ja rakkautta ja haluaa siten vaeltaa pojan jalanjäljissä Jumalan tahdossa - SAA myöskin olla osallinen siihen kuolemaan jonka hän kärsi ristinpuussa".

Poika oli viaton, mutta se rangaistus minkä hän sai kärsiä oli syntisen rangaistus ja siksi minä lasken sen niiden syntisten hyväksi jotka ovat Jeesuksen omia - jos te olette yhtä hänen kanssaan elämässä, te saatte olla sitä myös hänen kuolemassaan ja rangaistus on jo annettu ja kärsitty. Jumala laskee kaikki Jeesuksen omat ikäänkuin ristinpuulla roikkuviksi koska he ovat yhtä hänen kanssaan niin elämässä kuin kuolemassa - jokainen jonka Jeesus valitsee omakseen.

alex

Olet siis sitä mieltä, että Jeesus sovitti vain Jeesuksen puoleen kääntyvien valittujen synnit?

Ei niiden syntejä, jotka vielä joutyvat kärsimään rangaistuksen henkilökohtaisesti tulikivijärvessä omista synneistään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen