Silminnäkijän dokumentti israelilaisten toimista palestiinalaissiviilejä kohtaan:
http://areena.yle.fi/toista?id=1827963
Siirtokuntalaiset opetetaan lapsesta saakka näihin juttuihin.
Silminnäkijän dokumentti
39
1152
Vastaukset
- .....
sorry toistosta
- vanhan totuuden
Vaikka Israelilaisilla onkin pitkä pinna, niin kyllä se metsä yleensä lopulta vastaa niinkuin sinne huutaa.
- Joskus se pinna...
...liiankin pitkä! Ihmiset tottuvat ajattelemaan, että juutalaisia saa loukata ja heitä voi vastaan hyökätä mielensä mukaan, kun Israel ei (väliin USA:n painostuksesta) reagoi aggressioihin.
Sitten kun mitta viimein tulee täyteen ja Israel antaa takaisin, alkaa maailma huutamaan kurkku suorana "kohtuuttomuudesta" ja vaatimaan vihollisuuksien loppumista. Huutaisivat edes joskus siinäkin vaiheessa, kun Israelin kimppuun käydään!
Tässä kaikessa näkyy antisemitismi käytännössä. Tuollaisesta asenteesta tulisi luopua ja pyrkiä rehelliseen tasapuolisuuteen. - freedomfin
Joskus se pinna... kirjoitti:
...liiankin pitkä! Ihmiset tottuvat ajattelemaan, että juutalaisia saa loukata ja heitä voi vastaan hyökätä mielensä mukaan, kun Israel ei (väliin USA:n painostuksesta) reagoi aggressioihin.
Sitten kun mitta viimein tulee täyteen ja Israel antaa takaisin, alkaa maailma huutamaan kurkku suorana "kohtuuttomuudesta" ja vaatimaan vihollisuuksien loppumista. Huutaisivat edes joskus siinäkin vaiheessa, kun Israelin kimppuun käydään!
Tässä kaikessa näkyy antisemitismi käytännössä. Tuollaisesta asenteesta tulisi luopua ja pyrkiä rehelliseen tasapuolisuuteen.Taitaa se antisemitismi olla puolin ja toisin ongema.
Kas kun ette kritisoi MITENKÄÄN ohjelmaa.Vangitun ja sidotun miehen ampumista,Hebronin mellakkaa mm.
Israel ei poikkea mitenkään etelä-afrikan apartheid hallinnosta tai natseista.
Hienoa että israelissa on vielä ihmisoikeus järjestöjä jotka kantavat huolta myös palestiinalaisista.Kamerat vähentävät väkivaltaa.
Pitäisikö meidän kaikkien ruveta keräämään rahaa palestiinalaisten kamera hankkeille?
Loppuu "luvatun kansan" terrori. - ohjelmaa...
freedomfin kirjoitti:
Taitaa se antisemitismi olla puolin ja toisin ongema.
Kas kun ette kritisoi MITENKÄÄN ohjelmaa.Vangitun ja sidotun miehen ampumista,Hebronin mellakkaa mm.
Hienoa että israelissa on vielä ihmisoikeus järjestöjä jotka kantavat huolta myös palestiinalaisista.Kamerat vähentävät väkivaltaa.
Pitäisikö meidän kaikkien ruveta keräämään rahaa palestiinalaisten kamera hankkeille?
Loppuu "luvatun kansan" terrori....joten en voi sitä kommentoidakaan.
"Hienoa että israelissa on vielä ihmisoikeus- järjestöjä jotka kantavat huolta myös palestiinalaisista. Kamerat vähentävät väkivaltaa."
Olen samaa mieltä, demokratiassa tuleekin toimia näin. Muissa Lähi-Idän valtioissa, palestiinalaishallinnosta puhumattakaan, onkin sitten jo ihan eri meno. - ....
ohjelmaa... kirjoitti:
...joten en voi sitä kommentoidakaan.
"Hienoa että israelissa on vielä ihmisoikeus- järjestöjä jotka kantavat huolta myös palestiinalaisista. Kamerat vähentävät väkivaltaa."
Olen samaa mieltä, demokratiassa tuleekin toimia näin. Muissa Lähi-Idän valtioissa, palestiinalaishallinnosta puhumattakaan, onkin sitten jo ihan eri meno.tuota dokumenttia?
- Tuossa on.
ohjelmaa... kirjoitti:
...joten en voi sitä kommentoidakaan.
Olen samaa mieltä, demokratiassa tuleekin toimia näin. Muissa Lähi-Idän valtioissa, palestiinalaishallinnosta puhumattakaan, onkin sitten jo ihan eri meno.Et katsonut ohjelmaa.Mutta kommentoida pitää.Tuossahan se on yläpuolellasi.Ei kai se niin vaikeaa ole klikata Areenasta.
Tyhmän jauhaja ja hihhuli joka ei uskalla katsoa totuutta silmiin siksi että voisi alkaa ajattelemaan omilla aivoillaan. - asenteellisuus...
.... kirjoitti:
tuota dokumenttia?
...paistoi jo ennakkomainonnassa. Ohjelmaa kehottivat katsomaan tälläkin palstalla juuri antisemiitit.
- ...pitää?
Tuossa on. kirjoitti:
Et katsonut ohjelmaa.Mutta kommentoida pitää.Tuossahan se on yläpuolellasi.Ei kai se niin vaikeaa ole klikata Areenasta.
Tyhmän jauhaja ja hihhuli joka ei uskalla katsoa totuutta silmiin siksi että voisi alkaa ajattelemaan omilla aivoillaan.Olen jo siinä iässä, että en alistu muiden komenneltavaksi. Katson tasan ne ohjelmat jotka haluan ja kommentoin niitä jos haluan. Tuliko selväksi?
Hauku vain; ei haukku haavaa tee, kunhan vain koira ei pääsen puremaan... ;) - paossa.
...pitää? kirjoitti:
Olen jo siinä iässä, että en alistu muiden komenneltavaksi. Katson tasan ne ohjelmat jotka haluan ja kommentoin niitä jos haluan. Tuliko selväksi?
Hauku vain; ei haukku haavaa tee, kunhan vain koira ei pääsen puremaan... ;)Vakaumuksesi on niin heikko että jos sitä sohaisee niin se saattaa murtua.Itsetunto tekee kepposen ja minä kuvasi murenee kun tapahtumien totuus lyö päin kasvoja kuin pimeyden miekka, joka tulee luoksesi ennen aikojaan.
- huvittava!
paossa. kirjoitti:
Vakaumuksesi on niin heikko että jos sitä sohaisee niin se saattaa murtua.Itsetunto tekee kepposen ja minä kuvasi murenee kun tapahtumien totuus lyö päin kasvoja kuin pimeyden miekka, joka tulee luoksesi ennen aikojaan.
Ei minun vakaumukseni mihinkään murru, eikä minäkuvakaan ihan sinun manauksistasi miksikään muutu.
Uhkaile jos huvittaa! Minä toivotan taas puolestani sinulle Jeesuksen armoa ja siunausta! - ....
asenteellisuus... kirjoitti:
...paistoi jo ennakkomainonnassa. Ohjelmaa kehottivat katsomaan tälläkin palstalla juuri antisemiitit.
metrin päästä vangittua ja sidottua palestiinalaismiestä. Siellä se näkyy videolle kuvattuna. ym.
- mutta..
.... kirjoitti:
metrin päästä vangittua ja sidottua palestiinalaismiestä. Siellä se näkyy videolle kuvattuna. ym.
mutta siunataan me israelia! ei israelilaiset tee ikinä mitään väärää, omaisuuskansaa kun ovat.
halleluja! israel on jumalan silmäterä halleluja! amalekilaiset syöstään tuhoon!! AAMEN - takaisin.
huvittava! kirjoitti:
Ei minun vakaumukseni mihinkään murru, eikä minäkuvakaan ihan sinun manauksistasi miksikään muutu.
Uhkaile jos huvittaa! Minä toivotan taas puolestani sinulle Jeesuksen armoa ja siunausta!Vakaumuksesi on muuttunut jo,mutta älä toivota minulle mitään jeesuksen armoa ja murhatun siunausta,sillä eikö hän ollut se profeetta jonka ihailemasi juutalaiset mestasivat.
Pahaako haluat myös sinä lähimmäisellesi. - Mistä olet kotoisin?
takaisin. kirjoitti:
Vakaumuksesi on muuttunut jo,mutta älä toivota minulle mitään jeesuksen armoa ja murhatun siunausta,sillä eikö hän ollut se profeetta jonka ihailemasi juutalaiset mestasivat.
Pahaako haluat myös sinä lähimmäisellesi.Et taida ollakaan Suomesta, sillä täällä ihmiset yleensä tuntevat ristinopin alkeet. Jeesus oli profeetta ja Jumalan Poika, jonka juutalaiset luovuttivat roomalaisille, ja jonka roomalaiset ristiinnaulitsivat. Hän kuitenkin nousi ylös ja elää tänä päivänäkin. Hän seuraa sinunkin elämääsi ja haluaisi sinut omakseen.
Minäkin haluan Sinulle vain hyvää! Jeesuksen siunaus on parasta mitä kenellekään voin toivottaa, itseni mukaanlukien. - tulen. . .
Mistä olet kotoisin? kirjoitti:
Et taida ollakaan Suomesta, sillä täällä ihmiset yleensä tuntevat ristinopin alkeet. Jeesus oli profeetta ja Jumalan Poika, jonka juutalaiset luovuttivat roomalaisille, ja jonka roomalaiset ristiinnaulitsivat. Hän kuitenkin nousi ylös ja elää tänä päivänäkin. Hän seuraa sinunkin elämääsi ja haluaisi sinut omakseen.
Minäkin haluan Sinulle vain hyvää! Jeesuksen siunaus on parasta mitä kenellekään voin toivottaa, itseni mukaanlukien.Sinäpä sen sanoit.
- anteeksi...
Mistä olet kotoisin? kirjoitti:
Et taida ollakaan Suomesta, sillä täällä ihmiset yleensä tuntevat ristinopin alkeet. Jeesus oli profeetta ja Jumalan Poika, jonka juutalaiset luovuttivat roomalaisille, ja jonka roomalaiset ristiinnaulitsivat. Hän kuitenkin nousi ylös ja elää tänä päivänäkin. Hän seuraa sinunkin elämääsi ja haluaisi sinut omakseen.
Minäkin haluan Sinulle vain hyvää! Jeesuksen siunaus on parasta mitä kenellekään voin toivottaa, itseni mukaanlukien....juutalaisilta ystäviltäni sitä, että keskustelu lipsahti taas kristinuskon puolelle. Vähän keinotekoiselta kuitenkin tuntuisi puhua ensin Israelista ja sanoa sitten, että "hei, keskustelu jatkuu kristinusko-palstalla". Minun kohdallani kun näitä asioita ei voi erottaa toisistaan. Minun Israel-rakkauteni pohjautuu siihen, että olen tullut Jeesukseen uskovaksi, "hihhuliksi", niinkuin täällä ystävällismielisesti minua jo tituleerattiin...;)
- Diana-ad-rem
.... kirjoitti:
perheenisät ja kouluampujat ampuvat hekin yleensä lähietäisyydeltä.
Ja viattomia lapsia. - toki
Diana-ad-rem kirjoitti:
perheenisät ja kouluampujat ampuvat hekin yleensä lähietäisyydeltä.
Ja viattomia lapsia.mutta miten liittyvät tuohon ylläolevaan?
Yritätkö saada tuon ampumisen jotenkin sallittavammaksi ja vähemmän pahaksi, koska meillä Suomessa on ampumatapauksia? - saattoi johtua
freedomfin kirjoitti:
Taitaa se antisemitismi olla puolin ja toisin ongema.
Loppuu "luvatun kansan" terrori.pidätetyn aikaisemmasta toiminnasta. Kaikki on mahdollista.
- freedomfin
saattoi johtua kirjoitti:
pidätetyn aikaisemmasta toiminnasta. Kaikki on mahdollista.
Pidätetty oli ollut useita tunteja sidottu ja silmät peitettynä.Katsoppa lue tapahtumat uudestaan.
Ase ei toimintahäiriössä toimi,tämä toimi juuri päinvastoin.
Missään sivistysvaltiossa ei saa ampua ainakaan ilman oikeutta ketään ja missään.
Ihan samamitä on tehnyt. - autiomaa.
anteeksi... kirjoitti:
...juutalaisilta ystäviltäni sitä, että keskustelu lipsahti taas kristinuskon puolelle. Vähän keinotekoiselta kuitenkin tuntuisi puhua ensin Israelista ja sanoa sitten, että "hei, keskustelu jatkuu kristinusko-palstalla". Minun kohdallani kun näitä asioita ei voi erottaa toisistaan. Minun Israel-rakkauteni pohjautuu siihen, että olen tullut Jeesukseen uskovaksi, "hihhuliksi", niinkuin täällä ystävällismielisesti minua jo tituleerattiin...;)
Sinä vanha kalkkeutunut hihhuli pieru.
Luin kirjoituksesi ja olet näköjään homoutta yli kaiken rakastava ja vielä kaiken lisäksi homontappajia mielistelevä Pohjolan raamattu tuntia ja opas idiootti,joka luuleee saavansa taivaspaikan anelemalla juutalaisilta armopaloja.
Voin kertoa sinulle ja vertaisillesi typeryyksille että tyhjää tulette vain lopulta saamaan ja sen minkä tulette hulluudeltanne ansaitsemaan on kaksi metriä multaa rintanne päälle ja kolme tyhjän arvoista koputusta.
Rakkailta Jeesuksesi tappajilta,Juutalaisilta, tulet saamaan elämäsi aikana niin kauan hyväksyntää ja mairittelua kuin he uskovat hyötyvänsä sinusta ja typeryydestäsi,mutta muilta ihmisiltä saat elämäsi aikana vain inhoa ja vastemielisyyttä.Kun silmäsi kerran vielä toivottavasti avautuvat ovat sinulle niin rakkaat juutalaisetkin kipin kapin poistuneet elämästäsi.Sinusta ei ole heidän tarkoituksilleen enään mitään hyötyä tai arvoa.He tulevat kääntämään vielä eräänä päivänä selkäsi sinulle ja turha sinun on sen jälkeen anella merkitöksetöntä armoa tai hyväksyntää.
Voin sanoa sinulle että olet se kirjan avuton moukka ja tyhmyyden autiomaa joka on lihallistunut ihmisyyden tunkioksi ja jota viedään lahtipenkistä lahtipenkkiin juutalaisten käskyjen mukaan.
Kyllä varmasti perheenjäsenesikin häpeävät sinua muiden nähden ja tuota käsittämättömyyttä hulluuttasi. - yrjötä
autiomaa. kirjoitti:
Luin kirjoituksesi ja olet näköjään homoutta yli kaiken rakastava ja vielä kaiken lisäksi homontappajia mielistelevä Pohjolan raamattu tuntia ja opas idiootti,joka luuleee saavansa taivaspaikan anelemalla juutalaisilta armopaloja.
Voin kertoa sinulle ja vertaisillesi typeryyksille että tyhjää tulette vain lopulta saamaan ja sen minkä tulette hulluudeltanne ansaitsemaan on kaksi metriä multaa rintanne päälle ja kolme tyhjän arvoista koputusta.
Rakkailta Jeesuksesi tappajilta,Juutalaisilta, tulet saamaan elämäsi aikana niin kauan hyväksyntää ja mairittelua kuin he uskovat hyötyvänsä sinusta ja typeryydestäsi,mutta muilta ihmisiltä saat elämäsi aikana vain inhoa ja vastemielisyyttä.Kun silmäsi kerran vielä toivottavasti avautuvat ovat sinulle niin rakkaat juutalaisetkin kipin kapin poistuneet elämästäsi.Sinusta ei ole heidän tarkoituksilleen enään mitään hyötyä tai arvoa.He tulevat kääntämään vielä eräänä päivänä selkäsi sinulle ja turha sinun on sen jälkeen anella merkitöksetöntä armoa tai hyväksyntää.
Voin sanoa sinulle että olet se kirjan avuton moukka ja tyhmyyden autiomaa joka on lihallistunut ihmisyyden tunkioksi ja jota viedään lahtipenkistä lahtipenkkiin juutalaisten käskyjen mukaan.
Kyllä varmasti perheenjäsenesikin häpeävät sinua muiden nähden ja tuota käsittämättömyyttä hulluuttasi.ämpärillinen sontaa lähimmäisestäsi. hänkin on vain ihminen - sinä et ole sen kummempi. pönttö.
- ryöpsähdys syvyydestä...
autiomaa. kirjoitti:
Kyllä varmasti perheenjäsenesikin häpeävät sinua muiden nähden ja tuota käsittämättömyyttä hulluuttasi....onneksi minulla on se uskon kilpi, johon kaikki pahan hyökkäykset kilpistyvät. :)
Voi sinua raukkaa, on varmasti kammottavaa pitää tuollaista saastaa sisällään. "Sydämen kyllyydestä suu puhuu." anteeksi... kirjoitti:
...juutalaisilta ystäviltäni sitä, että keskustelu lipsahti taas kristinuskon puolelle. Vähän keinotekoiselta kuitenkin tuntuisi puhua ensin Israelista ja sanoa sitten, että "hei, keskustelu jatkuu kristinusko-palstalla". Minun kohdallani kun näitä asioita ei voi erottaa toisistaan. Minun Israel-rakkauteni pohjautuu siihen, että olen tullut Jeesukseen uskovaksi, "hihhuliksi", niinkuin täällä ystävällismielisesti minua jo tituleerattiin...;)
Puolustatko tuota israelilaista sotilasta joka videolla ampuu sidottua palestiinalaista metrin päästä?
Ei saatana että voi suomessa asua vastenmielistä sakkia!
Mitä jos minä ampuisin sidotun lähimmäisesi samalla tavalla vetoamalla siihen että tämän maan on jumala antanut meille oikeauskoisille.
Te hihhulitvajakithan vain tukitte korvanne ja silmänne todisteilta ja alatte huutamaan "jeesusjeesusjeesusjeesus"!
Sitten vielä kehtaatte ihmetellä miten teitä "rauhan"-puolustajia ivataan ja pilkataan!
Pthyi että sylettää!- ...jos sylettää.
Juan kirjoitti:
Puolustatko tuota israelilaista sotilasta joka videolla ampuu sidottua palestiinalaista metrin päästä?
Ei saatana että voi suomessa asua vastenmielistä sakkia!
Mitä jos minä ampuisin sidotun lähimmäisesi samalla tavalla vetoamalla siihen että tämän maan on jumala antanut meille oikeauskoisille.
Te hihhulitvajakithan vain tukitte korvanne ja silmänne todisteilta ja alatte huutamaan "jeesusjeesusjeesusjeesus"!
Sitten vielä kehtaatte ihmetellä miten teitä "rauhan"-puolustajia ivataan ja pilkataan!
Pthyi että sylettää!:):):)
Kun lähdin seuraamaan Jeesusta, en lähtenytkään etsimään suosiota ihmisiltä. Vaikka sinua raivostuttaa minun rakkauteni Israelia kohtaan noin kauheasti, ei se minua liikuta tippaakaan. - siihen että
toki kirjoitti:
mutta miten liittyvät tuohon ylläolevaan?
Yritätkö saada tuon ampumisen jotenkin sallittavammaksi ja vähemmän pahaksi, koska meillä Suomessa on ampumatapauksia?ampujat ovat henkisesti yhtä tasapainottomia. No, videokameroiden kuvan avulla nämä "valitun kansan" mielisairaat pitäisi poistaa pehmustettuihin huoneisiin pakkopaitoihin heikompiaan kiusaamasta.
- Jeesuksen esimerkkiä
...jos sylettää. kirjoitti:
:):):)
Kun lähdin seuraamaan Jeesusta, en lähtenytkään etsimään suosiota ihmisiltä. Vaikka sinua raivostuttaa minun rakkauteni Israelia kohtaan noin kauheasti, ei se minua liikuta tippaakaan.ja lakata esiintuomasta "pelastetun" omahyväisyyttä.
- ....
nimimerkin "rasimia vastaan" kommenttejä tuon dokumentin tiimoilta.
- Haamu
Documentilla oli näköjään "sosiaalinen tilaus"
syystä että,Israel alkoi saamaan liikaa
sympatioita taviskansan keskuudesta ympäri
Suomenniemen.Yle kiiruhti esittämään tuon
hieman haisevan docun,jotta hamasin julki
tulleet rikokset ja julmuudet Gasan
kaistalla-ennen ja jälkeen Gast leadin-
peittyisivät ja jopa unohtuisivat.
Ylen raportit Gast leadista ovat olleet niin puolueellisia ja valheellisia,
että,Ylen katsotaan tukevan terrorismia.
Yle on antanut hamasin hirmuteoille
hiljaisen suostumuksensa,vaikenemalla niistä!
Sanna Neguksen raportit alueelta ovat suomalaisten itseajattelukykyä ja älyä
loukkaavaa roskaa,ala-arvoista roskaa!!
...ja siitä sitten pitää vielä maksaa!!!- EU:n linjaus on selvä
EU:n (lue veronmaksajien) rahoituksella on rakennettu aika paljon infraa ja muuten tuettu "palestiinalaisia". Näin terroristeilla on säästynyt enemmän rahaa aseisiin ja johtajien ylellisyyksiin. EU:n linjaus siis on kyllä terrorismille ja jyrkkä ei minkäänlaiselle rauhalle.
- Bar-Ilan
pitkät perinteet,joita se edelleen uskollisesti noudattaa. Yle on puolensa valinnut ja kantansa lukinnut, -riippumatta sen totuudellisuudesta,tai objektiivisuudesta.Syyt tähän löytyvät pitkälti sen historiasta,sekä ehdottomasta lojaliteetista entisen Neuvostoliiton viralliselle ´totuudelle´.Tämän em. totuuden mukaan Israel/juutalaiset ovat pahoja ja kaiken,mitä nämä tekevät,on jo lähtökohtaisesti oltava väärin.
Palestiinalaisten/arabien/islamistien suhteen asiat olivat tietenkin päinvastoin -ja ovat edelleenkin tällaisen omaksutun antisemitistisen asenteen omaavilla ´toimijoilla´,joita tämä palsta tuntuu vetävän puoleensa,kuin katettu kahvipöytä kärpäsiä.
Sokeaa vihaa on hyvin vaikeaa -ellei mahdotonta- käsitellä (tai käydä järjellistä dialogia sen kanssa) asiallisin,todennettavissa olevin argumentein.
Näin ollen olet tuossa edellä täysin oikeassa.
Valitettavasti. - Elisamaa
Bar-Ilan kirjoitti:
pitkät perinteet,joita se edelleen uskollisesti noudattaa. Yle on puolensa valinnut ja kantansa lukinnut, -riippumatta sen totuudellisuudesta,tai objektiivisuudesta.Syyt tähän löytyvät pitkälti sen historiasta,sekä ehdottomasta lojaliteetista entisen Neuvostoliiton viralliselle ´totuudelle´.Tämän em. totuuden mukaan Israel/juutalaiset ovat pahoja ja kaiken,mitä nämä tekevät,on jo lähtökohtaisesti oltava väärin.
Palestiinalaisten/arabien/islamistien suhteen asiat olivat tietenkin päinvastoin -ja ovat edelleenkin tällaisen omaksutun antisemitistisen asenteen omaavilla ´toimijoilla´,joita tämä palsta tuntuu vetävän puoleensa,kuin katettu kahvipöytä kärpäsiä.
Sokeaa vihaa on hyvin vaikeaa -ellei mahdotonta- käsitellä (tai käydä järjellistä dialogia sen kanssa) asiallisin,todennettavissa olevin argumentein.
Valitettavasti.Olipa järkevä kommentti.Hallelujaa.
- ...kuomaseni!
Bar-Ilan kirjoitti:
Valitettavasti.Surullista mutta totta. Antisemitismi näyttää tällä palstalla todella rumat kasvonsa. Vaikuttaa siltä, että muutamat ovat suorastaan tikahtua vihaansa. Sääliksi käy.
Bar-Ilan kirjoitti:
Valitettavasti.Tässä mistään muuta perätä kun tasapuolisuutta.
- Elisama
Elisamaa kirjoitti:
Olipa järkevä kommentti.Hallelujaa.
Tuo sinun kommenttisi vasta järkevä on.
Et taida erottaa henkilöitä vai etkö osaa lukea. - Elisama
KTS kirjoitti:
Tässä mistään muuta perätä kun tasapuolisuutta.
Minkä sinä käsität tasapuolisuudeksi.
Jos on juutalaisia vastaan niin pitää olla myös juutalaisten vihollisia vastaa - olisikohan tuo, vaiko ei.
Nähdä dokumentti kun palestiinat kouluttaa lapsiaan itsemurhapommittajiksi. Sehän on näkyy totta.
- näit.
juutalaisia kouluttamassa kakaroistaan murhaajia. näyttipä iljettävältä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096496Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884131L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453457TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72840Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251441- 66868
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55843- 9829
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193818Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47799