Hirvas kirjoitti

Käskyjä ei enää
Kirjoittanut: hirvas 5.2.2009 klo 12.46

ole muilla kuin israelilaisilla, koska heidän piti noudattaa mm. sapattia sukupolvesta
sukupolveen.
Kaikki suomalaiset ovat siis vapaita sapateista ja muistakin käskyistä.

------------------------------------------------

Hirvas "opettaa" - mutta kenen opetuksia?

Tarkatkaahan oikein MITÄ Hirvas sanoi:

"KÄSKYJÄ ei enää ole MUILLA kuin israelilaisilla"

Hirvas siis sanoo oikeastaan, että käskyjä EI OLEKAAN POISTETTU, mutta ne ovat olemassa vain Israelilaisille. Aika hämmästyttävä väitös, eikö vain? Sis käskyissä ei oikeastaan ole mitään vikaa, mutta ne koskevat vain Israelia!! Jumalan oikeudenmukaisuus ja rakkaus mikä käskyihin sisältyy - koskee vain Israelia.

Hirvas sanoi syyksi että näin olisi:
"koska heidän piti noudattaa mm. sapattia sukupolvesta sukupolveen".

???? ... ???? HÄ?
"koska heidän piti noudattaa mm. sapattia sukupolvesta sukupolveen" MUUN MUUASSA SAPATTIA.. sen tähden ei käskyt muka koske muita ihmisiä!! Mikä ihmeen logiikka (tai logiikan puute).. aika vaikea ymmärtää Hirvaksen ajatuksen juoksua .. koska sapatti /joka juontaa juurensa luomiseen ja jota jokainen kirkko tänäänkin viettää / annettiin käskyissä Israelille .. ei käskyt enää ole voimassa ??? siis Hirvaksen selitys on täysin pellolla.

Hirvaksen ajatus on että Jumala jotenkin KEKSI SIINÄ KÄSKYJÄ ANTAESSAAN, että varastaminen, väärän todistuksen antaminen, huoraaminen, murhaaminen, sapatti, vanhempiensa kunnioittaminen ja niin edelleen on väärin.. että ennen käskyjen antamista kaikki tuo ei ollut väärin !!!

Kuten sanottu koko Hirvaksen ajatus on täysin pellolla..

Ja mitenkä Hirvas jatkaa?
"Kaikki suomalaiset ovat siis vapaita sapateista ja muistakin käskyistä".

KAIKKI SUOMALAISET !!!! saavat varastaa, huorata, tappaa, painaa töitä 7 päivää viikossa .. ??

Ei tarvitse olla mikään Einstein kun jo näkee että Hirvaksen kirjoitus on täyttä sontaa.

Herää jo.

26

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskajussit

alex-kasi sieltä puskista kirjoittelee..

• pysyhän asiassa

äläkä vääntele sitä muualle tai syyttele. Hirvas kirjoitti mitä osaa ja sinä olet just samanlainen.

koska menet muuten itse registeröitymään? muille olet panemassa eri säännöt kuin itelles, kuten tavallista.

tuomitkaa jotta teidät tuomittaisiin.

• Puskajussit
        pysyhän asiassa kirjoitti:

äläkä vääntele sitä muualle tai syyttele. Hirvas kirjoitti mitä osaa ja sinä olet just samanlainen.

koska menet muuten itse registeröitymään? muille olet panemassa eri säännöt kuin itelles, kuten tavallista.

tuomitkaa jotta teidät tuomittaisiin.

..älä nyt alex-kasi noin suutu. Miksi itse puskista nimettömänä kirjoittelet haukkuaksesi toisia, eikö ole pokkaa kirjoitella omalla nimmarilla. Paljastit vaan taas itsesi.

• ja huutelet puskista
        Puskajussit kirjoitti:

..älä nyt alex-kasi noin suutu. Miksi itse puskista nimettömänä kirjoittelet haukkuaksesi toisia, eikö ole pokkaa kirjoitella omalla nimmarilla. Paljastit vaan taas itsesi.

kyllä se nyt niin on että nää Hirvaksen lakijututt on aika tois satuilua.

• Suomalaiset

käskyjen kahleista, kyllä tämä menee aina vaan paremmaksi :=)

• Benedi-IDENEB= siunattu

suomalaiset käskyistä, ja vapautti taivaan valtakunnan arteet varastettavaksi ja raiskattavaksi, ja taåettavaksi, niin palkkansa hän saa kuitenkin maan päällä, koska
        ei riippunut näissä kiinni : Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi kuin itseäsi!

Hirvashan itse asiassa opettaa " Vihaa Jumalaa yli kaiken, ja lähimmäistäsi lähes yhtä paljon"

Vihako on sitten lain täyttyminen...?
        Me näemme, että se on sitä arkielämässä, mutta kun Hirvas, tuo pedon palvelija esittää että hän on uskosta oikeamielistynyt, eikä tee Jumalalle eikä lähimmäisille vääryyttä!

Koska rakkaus täyttää eli noudattaa lakia, ja sen täyttämättä jättäminen on silloin rakkaudettomuutta!

Senhän tietää jo siitäkin , kun seurakunnan kokouksessa kysellään " Rakkaudestako , vai himosta sinä makasit tämän seurakuntalaisen vaimon kanssa"?

• Ei millekään muulle kansalle ... sitäpaitsi
      lakiliitto on henk.koht. - ei jonkin srk:n kanssa,
      vaan Herran läsnäolossa olevan yksilön kanssa.

5.Moos 5:2
      Herra, meidän Jumalamme, teki liiton meidän kanssamme Hoorebilla.
      3 Herra ei tehnyt tätä liittoa meidän isiemme kanssa, vaan meidän kanssamme, jotka olemme tässä tänä päivänä, kaikkien meidän kanssamme, jotka nyt elämme.

Liiton kansa saa nähdä pelastavia ihmeitä.
      Näkeekö Israel niitä tänään päivittäin vai
      adventtikirkkoko niitä saa kokea silminnähden?

2. Moos 34:10-11
      10
      Hän vastasi: "Katso, minä teen liiton, minä teen kaiken sinun kansasi nähden ihmeellisiä tekoja, joiden kaltaisia ei ole tehty yhdessäkään maassa, ei minkään kansan keskuudessa. Niin koko kansa, jonka keskellä sinä olet, on näkevä Herran teot, sillä peljättävää on se, mitä minä sinulle teen.
      11
      Noudata, mitä minä tänä päivänä käsken sinun noudattaa. Katso, minä karkoitan sinun tieltäsi amorilaiset, kanaanilaiset, heettiläiset, perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset.
      (Jebusilaiset = alkuperäiset jerusalemilaiset)

5. Moos 7:6
      Sillä sinä olet Herralle, Jumalallesi, pyhitetty kansa; Herra, sinun Jumalasi, on valinnut sinut omaisuuskansakseen ennen kaikkia muita kansoja, mitä maan päällä on.

Ainoa oikea lakikansaksi erotettu kansa: Israel.

2. Moos 19:5-6
      5
      Jos te nyt kuuntelette minua ja pidätte minun liittoni, niin te tulette olemaan kansojen joukossa minun oma kansani. Koko maailma on minun,
      [5. Moos. 4:20, 7:6; 1. Kun. 8:51; Ps. 135:4 | Ps. 24:1 ]
      6
      mutta teistä tulee minun pappisvaltakuntani ja pyhä kansani.' Tämä sinun tulee sanoa israelilaisille." [2. Moos. 22:30; 1. Piet. 2:9; Ilm. 1:6]

Koko maailma on Herran ja sieltä Hän valitsi
      Israelin omaksi pappisvaltakunnakseen.
      Uskon kautta kaikki uskovat liitetään Herran
      seurakuntaan ja valtakuntaan tietysti.
      Ei lainnoudattamisen kautta! Hirvas on oikeassa.

KUKA (*****) ROHKENEE YLLYTTÄÄ LIHALLISUUTEEN?

Hirvas edustaa Hengessä vaeltamista, mutta joku
      houkkaa polkee armoa yllyttämällä lukijoita
      mukaansa kaikenlaiseen haureuteen. Voi raukkaa.
      Vapaudessa pitää tehdä hyvää eikä pahaa, vapauden
      "uudessa tilassa".

Room 7:6
      Mutta kun nyt olemme kuolleet pois siitä, mikä piti meitä vallassaan,
      olemme päässeet vapaiksi laista.
      Nyt palvelemme Jumalaa uudella tavalla, Hengen mukaan,
      emme enää vanhalla tavalla, lain kirjaimen orjina.
      [Room. 6:4, 8:4; 2. Kor. 3:6]

Laki ei saa "pitää meitä vallassaan", emme saa
      olla "lain orjia" !!!

Vapaasta tahdosta rakastaen
      Antti

kansaa, niin voisiko joku näyttää Raamatusta, missäs se toinen Jumalan kansa eli ja asui, jotka olivat vapaat laista!

Olisikohan se kantolan mielestä ollut egybtin kansa?.....Toisaalta outo tapa rakastaa kansaa , jolla ei ole sapattia eikä Jumalan lakia....hukuttaa ne!!

Varmistiko Jumala Kantolan mielestä pelastukseen
        tämän vapaan laista olevan kansan (osan) hukuttamalla heidät, etteivät he vaan lainnoudattamisessaan sitä olisi rikkoneet?

Senkö vuoksi Jumala hukutti vapaan lain vaatimuksista olevan kansan Nooan aikana, pelastaakseen heidät.
        Vettä saivat hengeensä , vauvat, lapset, nuoret, nuoret,ja vanhat, ...kaikki

Vain vanhurskauden eli lain saarnaaja Nooa perheineen pelastettiin, kun oli mukamas suunnitelmissa Israelin perustaminen, niinkö?

Kantola nyt sitten etsii sen kansan , joka oli vapaa laista VT- aikaan?

Jos taas Israel on lain kansaa ja Jumalan kansaa, niin miksi sekin on keikahtanut nurin niskoin???

Israel, Jumalan kansa tappaa, tekeekö muutakin , sitä en tiedä,...ja pakanat jotka ennen tappovat, eivät nyt tapa, vaan kuuntelevat kiltisti lakia eri seurakunnissa!!

Rakkauden lakia, joka on lain täyttymys, ...siis sen 10- käskysanan täyttymys!!

Kuka on niin tyhmä kuin Jumalan palvelija??

• hirvas

ovat luku sinänsä, jotka kirjoittelevat juuri tuollaisia sairaita juttujaan.

Mutta kirjoittakoot mitä kirjoittavat, tämä kirjoitus ei muut miksikään. Ja jokainen lukutaitoinen osaa itse lukea, kenelle sapattikin annettiin.

2. Moos. 31:13
      "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät.

Jumala ei sanonut, että puhu suomalaisille - eihän puhunut.
      No, adventistit ja muutkin hihhulit eivät usko Jumalan sanaa, joten se on sama mitä he täällä kirjoittelevat.

• sinä itse

joka kirjoitti tuon lain poistamisjutun? ja vapautit suomalaiset Raamatun käskyistä?

• hirvas
        sinä itse kirjoitti:

joka kirjoitti tuon lain poistamisjutun? ja vapautit suomalaiset Raamatun käskyistä?

uskon Raamattuun toisin kuin ne, jotka eivät usko siihen - adventistit esimerkiksi.

Lue tästä niin opit tietämään mitä Jumala itse sanoi. Adventistit ovat harhaoppisia, joten miksi sellaisia sekoilijoita kenenkään pitäisi uskoa.

5. Moos. 29:1
        Nämä ovat sen liiton sanat, jonka Herra käski Mooseksen tehdä israelilaisten kanssa Mooabin maassa, sen liiton lisäksi, jonka hän oli tehnyt heidän kanssaan Hoorebilla.

1. Kun. 8:9
        Arkissa ei ollut muuta kuin ne kaksi kivitaulua, jotka Mooses oli pannut sinne Hoorebilla, kun Herra teki liiton israelilaisten kanssa, heidän lähdettyänsä Egyptin maasta.

2. Aik. 5:10
        Arkissa ei ollut muuta kuin ne kaksi taulua, jotka Mooses oli pannut sinne Hoorebilla, kun Herra oli tehnyt liiton israelilaisten kanssa, heidän lähdettyänsä Egyptistä.

Mal. 4:4
        Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi.

Kenelle siis käskyt annettiin, mitä Jumala ilmoittaa tässä?

• usko Raamattuun ?
        hirvas kirjoitti:

uskon Raamattuun toisin kuin ne, jotka eivät usko siihen - adventistit esimerkiksi.

Lue tästä niin opit tietämään mitä Jumala itse sanoi. Adventistit ovat harhaoppisia, joten miksi sellaisia sekoilijoita kenenkään pitäisi uskoa.

5. Moos. 29:1
        Nämä ovat sen liiton sanat, jonka Herra käski Mooseksen tehdä israelilaisten kanssa Mooabin maassa, sen liiton lisäksi, jonka hän oli tehnyt heidän kanssaan Hoorebilla.

1. Kun. 8:9
        Arkissa ei ollut muuta kuin ne kaksi kivitaulua, jotka Mooses oli pannut sinne Hoorebilla, kun Herra teki liiton israelilaisten kanssa, heidän lähdettyänsä Egyptin maasta.

2. Aik. 5:10
        Arkissa ei ollut muuta kuin ne kaksi taulua, jotka Mooses oli pannut sinne Hoorebilla, kun Herra oli tehnyt liiton israelilaisten kanssa, heidän lähdettyänsä Egyptistä.

Mal. 4:4
        Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi.

Kenelle siis käskyt annettiin, mitä Jumala ilmoittaa tässä?

oletko opettamassa koko maailman kirkkokansaa pois Jumalan käskyistä? On totta että tämän aloituksen kommentit ovat "hirtehisiä" ja varmaan tarkoituksella, mutta ne osoittavat kuitenkin kuinka hataralla pohjalla tuo Sinun kirjoituksesi on missä poistat koko kristinuskon pohjan, nimittäin Jumalan lain. Jeesus pelasti meidät laittomuudesta, mutta ei Jeesus poistanut ainottakaan piirtoa laista.

• hirvas
        usko Raamattuun ? kirjoitti:

oletko opettamassa koko maailman kirkkokansaa pois Jumalan käskyistä? On totta että tämän aloituksen kommentit ovat "hirtehisiä" ja varmaan tarkoituksella, mutta ne osoittavat kuitenkin kuinka hataralla pohjalla tuo Sinun kirjoituksesi on missä poistat koko kristinuskon pohjan, nimittäin Jumalan lain. Jeesus pelasti meidät laittomuudesta, mutta ei Jeesus poistanut ainottakaan piirtoa laista.

sellaista sanonut, sinä sen sanoit. Kaikille ihmisille on annettu sama Jumalan sana. Siinä ei ole poikkeusta yhdenkään kohdalla. Ei sinun, ei minun, ei kenekään kohdalla.

Mutta jos vastaat ensin tähän kysymykseen, niin päästään sanassa eteenpäin.

Mikä on vanhurskas?

...ja kääntyi, kenelle hän sen jälkeen olisi voinut puhua: " Pitäkää minun sapattini"???

Hirvas on kiltti ? , ja kertoo kenen tykö hän( Jumala) tai Mooses olisi voinut mennä puhumaan " Pitäkää minun sapattini,...älkääkä tehkö vieraita jumalia keskuuteenne"

Hirvas, ..koko suomen kristikansa, odottaa sinulta vastausta, kenenkä tykö Mooses olisi voinut mennä??

Ja Miksi, kun he sitten menivät, jonkun kansan tykö, miksi siellä kohta ei koira haukkunut, eikä lehmä ammunut, eikä ollut yhtään ihmistä kuollutta lehmää lypsämässä, kun lain kansa tappoi Jumalan käskystä kaikki!!??

Halusiko Jumala tapaa lähi kansat sen vuoksi, että he pelastuisivat, kun ilman lakia elivät?

Eikös Israel olisi voinut opettaa heille 10-käskyn lain sisällön ja säädökset heille?

Mutta, koska laki oli Hirvaksen ja Kantolan mukaan annettu vain Israelilaisille, kaiokki muut kansat piti tappaa israelilaisten tieltä, etteivät he vaan sapatista saastuisi!!????

Miksi Jumala sanoo: " Kaksimielistä minä vihaan"...ja " Henkilöön minä en katso"??

Jos Kantola olisi koulussa ja vuosiluku esim. 38-46, niin eiköhän opettaja kuitenkin katsoisi Kantolaa henkilöön, ja kotona vanhemmat katselisivat Kantolan peräpeiliä, kun on melkein identtiset punaiset juormut persauksissa!

Syy: " Kantola ei ollut tehnyt kotitehtäviään"!!

hirvas kirjoitti:

sellaista sanonut, sinä sen sanoit. Kaikille ihmisille on annettu sama Jumalan sana. Siinä ei ole poikkeusta yhdenkään kohdalla. Ei sinun, ei minun, ei kenekään kohdalla.

Mutta jos vastaat ensin tähän kysymykseen, niin päästään sanassa eteenpäin.

Mikä on vanhurskas?

"oikeamielinen"

esimerkkejä oikemielisistä miehistä on: Aabraham, Job, Daniel....he kyllä omalla vanhurskaudellaan pelastaisivat itsensä......

• Jumalan lain poistajat

kokoontukaa tänne. Ja puolustakaa kantaanne Jumalan edessä. Mikä antoi teille oikeuden poistaa Jumalan Lain ja käskyt?

Olen varma (täysin varma) että Jumala kuuntelee miksi poistitte hänen lakinsa.

Olkaa hyvät.

• hirvas

Jumala on vanhurskauttanut ja antanut heille Jumalan Hengen, he elävät vapaana kaikesta laista. Jumalan lapsia eivät lihallisille ihmisille annetut lait enää koske.

• Yks-tämmönen
        hirvas kirjoitti:

Jumala on vanhurskauttanut ja antanut heille Jumalan Hengen, he elävät vapaana kaikesta laista. Jumalan lapsia eivät lihallisille ihmisille annetut lait enää koske.

lukea Raamattua.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Bushmanni
        Yks-tämmönen kirjoitti:

lukea Raamattua.

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Kova on sinun uskosi, jos yhden ainoan jakeen sanomaan sen perustat.

Mistäs sinä tiedät, mitä tuossa tarkoitetaan?

Entäpä jos se "käskyt" tarkoittakin Jumalan ainoan pojan kahta pientä pyytämää asiaa:

- Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi ja koko sielustasi, koko voimallasi ja koko ymmärrykselläsi,

-ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.

Entäpä jos sinua on huijattu, väärän profeetan avulla, uskomaan jotain muuta?

Tuossa antamassasi jakeessa ei puhuta mitään lakien pitämisestä tai sapatin pitämisestä tai possun syömättömyydestä. Kristus on lain loppu ja se laki kuoli ristillä.

Rakkauden kaksoiskäsky jäi jäljelle.

• hirvas
        Yks-tämmönen kirjoitti:

lukea Raamattua.

kaksi Jumalan sanassa annettua käskyä, jotka Jeesus julisti, niin silloihan sana todistaa oikein. Jos olisi vain yksi käsky, niin silloin sanottaisiin, että ".. ne jotka pitävät Jumalan KÄSKYN"..

Mutta niitä oli kaksi, eli sana todistaa aivan oikein. Tuossa ei tarkoiteta niitä kuolleita lakitaulun käskyjä, koska niitä ei enää ole.

Bushmanni kirjoitti:

Kova on sinun uskosi, jos yhden ainoan jakeen sanomaan sen perustat.

Mistäs sinä tiedät, mitä tuossa tarkoitetaan?

Entäpä jos se "käskyt" tarkoittakin Jumalan ainoan pojan kahta pientä pyytämää asiaa:

- Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi ja koko sielustasi, koko voimallasi ja koko ymmärrykselläsi,

-ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.

Entäpä jos sinua on huijattu, väärän profeetan avulla, uskomaan jotain muuta?

Tuossa antamassasi jakeessa ei puhuta mitään lakien pitämisestä tai sapatin pitämisestä tai possun syömättömyydestä. Kristus on lain loppu ja se laki kuoli ristillä.

Rakkauden kaksoiskäsky jäi jäljelle.

sama kuin kiveen Jumalan sormella kirjoittama Jumalan laki 2 Moos 24: 12 " Jumala kirjoitti"

Järjestys ja sertemonia lain, Mooseksen laki
        Mooses kirjoitti: 5 Moos 31: 9

Jumalan laki kuljetettiin arkissa 5 Moos. 10: 5
        Ja lain kirja , Arkin sivulla: 5 Moos 31:26

hirvas kirjoitti:

kaksi Jumalan sanassa annettua käskyä, jotka Jeesus julisti, niin silloihan sana todistaa oikein. Jos olisi vain yksi käsky, niin silloin sanottaisiin, että ".. ne jotka pitävät Jumalan KÄSKYN"..

Mutta niitä oli kaksi, eli sana todistaa aivan oikein. Tuossa ei tarkoiteta niitä kuolleita lakitaulun käskyjä, koska niitä ei enää ole.

" Hänen kättensä teot ovat totiset ja oikeat;
        luotettavat kaikki hänen asetuksensa.

" Ne pysyvät JÄRKKYMÄTTÄ AINA JA IANKAIKKISESTI" pS 111: 7, 8

kÄTTENSÄ TEOT?
        Jumala kirjoitti omalla sormellaan asetuksensa 2 Moos 31: 18

Kiitos Jumala että lasket myös sormet käteen!!

hirvas kirjoitti:

" Ja hän ( Jumala) kirjoitti saman minkä edelliselläkin kerralla, ne kymmenen sanaa, jotka Herra oli puhunut teille vuorelta, tulen keskeltä, seurakunnan kokouspäivänä. Ja Herra antoi ne minulle" 5 Moos. 10: 4

Eikös olisi suurenmoista että Herra antaisi Hirvaallekin samat taulut, ...mutta sydämen lihatauluun!!
        Jokainen joka sitä toivoo, sanokoon Amen!!

• hirvas
        Benedi-IDENEB= siunattu kirjoitti:

" Ja hän ( Jumala) kirjoitti saman minkä edelliselläkin kerralla, ne kymmenen sanaa, jotka Herra oli puhunut teille vuorelta, tulen keskeltä, seurakunnan kokouspäivänä. Ja Herra antoi ne minulle" 5 Moos. 10: 4

Eikös olisi suurenmoista että Herra antaisi Hirvaallekin samat taulut, ...mutta sydämen lihatauluun!!
        Jokainen joka sitä toivoo, sanokoon Amen!!

vain epäuskoisia ja niskuria varten. Niille ne alunperin Jumala antoikin.

En minä sellaisia tarvitse, olen vapaa Jeesuksessa.

• niskureita
        hirvas kirjoitti:

on tänäkin päivänä paljon

hirvas kirjoitti:

Jos et uskoon tulon ja kasteen jälkeen ole tehnyt ainuttakaan syntiä_= lakia rikkonut, vaan olet vapaa synnistä, eli siitä minkä laki osoittaa synniksi, niin kerro mihinkä ne syntisi katosivat uskoon tulosi ja Jeesuksen seurramisen jälkeen??

Jos et ole syntiä tehnyt, niin miksi nimimerkkisi on hirvas, eikä Jeesus!

" Kuka teistä on se mies , joka voi näyttää minut syypääksi syntiin" Jeesus

Nyt vastaa rehellisesti, äläkä valehtele Kristuksessa: " Oletko tehnyt syntiä eli rikkonut lakia, uskoon tulosi jälkeen??

Vastaan vain Kyllä, kyllä, tahi ei, ei!

Äläkä tee sitä, että tuhahtelet nenääsi, ja menet vaatimusteni ohi! Vastaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      179
      13494
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4920
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2843
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe