mielen ja elämän ilmiöitä..Ruususen ja uuniperunoiden unelmia
Uuniperunoita odottelen
5
194
Vastaukset
- ex-er1
otin paistin uunista;) Sulla potut ja mulla paisti, vaihdetaanko=)
- mä paistin siivun
ajattelin nopeasti laittaa jotain ...mutta eihän ne uuniperunat niin nopeita ole. iltalehden viikonloppuliitteestä luin uuniperunoiden tarinaa taas !!!..
- ex-er1
mä paistin siivun kirjoitti:
ajattelin nopeasti laittaa jotain ...mutta eihän ne uuniperunat niin nopeita ole. iltalehden viikonloppuliitteestä luin uuniperunoiden tarinaa taas !!!..
siinä hyvä illallinen molemmille;) Ota kiinni! Nakkaan parit siivut sulle=0) Ei muuta kun syömään ja nukkumaan, huomenna työpäivä mulla joten illan jatkoja=)
- makoisia unia
ex-er1 kirjoitti:
siinä hyvä illallinen molemmille;) Ota kiinni! Nakkaan parit siivut sulle=0) Ei muuta kun syömään ja nukkumaan, huomenna työpäivä mulla joten illan jatkoja=)
sinulle,syötyä tulee joskus vähän liian myöhään..siis ravitsemustuntijoiden mukaan .. mut mitäs siitä
- ex-er1
makoisia unia kirjoitti:
sinulle,syötyä tulee joskus vähän liian myöhään..siis ravitsemustuntijoiden mukaan .. mut mitäs siitä
sen verran että haistakoon pitkät taulukkojensa kanssa! Silloin syödään kun maittaa eikä ainakaan mulla ole mitään paino ongelmia;) Joten anna palaa kun maistuu, nyt öitä kamu=)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780