Onko Nettiauto.comissa ilmoittelu

ilmaista ???

En ole muuta kuin aina katsellut noita netin pirssejä, mutta nyt olis aikomus myös itse kokeilla suoraa myyntiä.

Kun rupesin selvittämään esim. nettiauto.comin mahdollisuuksia noin pintapuolisesti aluksi, niin täytyy myöntää, etten sekavasta käyttöliittymästä saa mitään selvää, enkä löydä mistään tietoa, onko nettiautossa ilmoittelu ilmaista. 3 euroa per viesti näyttää lukevan yhdessä ikkunassa. Onko se siis ilmoitusmaksu?

Tarkoitus olis laitta 3-5 kuvaa pirssistä, mutta haluaisin tietää, maksaako ja kauanko saa ilmoittaa. Palvelun tarjoajan sivulta ei mitään tälläistä tietoa löytynyt. Onko siis täysin ilmaista, vain rekisteröidyt ja alat täyttää ilmoituskaavioita.

15

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmaista, 8 viikon päästä saat viestin uusittua 1.9e textarilla jos et ole myynyt sitä ennen jolloin ei maksa mitään, ei kuvatkaan. Ainakin näin vene puolella ja viimeksi kun autoa olen myynyt.

    • myyntipaikka on
      • Autonmyyjä

        Netcar ei todellakaan ole tehokas myyntipaikka. Minulla on ollut nyt auto siellä myynnissä kolme kuukautta eikä ensimmäistäkään yhteydenottoa ole tullut sen kautta.
        Laitoin myös nettiautoon ilmoituksen kaksi viikkoa siten ja sen kautta on tullut jo kolme yhteydenottoa ja huomenna mahdollisesti kaupat mikäli ostajan rahoitus järjestyy.
        Jo imoituksen katsomislaskurit kertovat sen että nettiautossa käydään ja netcarissa ei. Minulla on tullut kahdessa viikossa nettiautossa 20-kertainen katsomisluku kuin netcarissa kolmessa kuukaudessa.


      • siksi että
        Autonmyyjä kirjoitti:

        Netcar ei todellakaan ole tehokas myyntipaikka. Minulla on ollut nyt auto siellä myynnissä kolme kuukautta eikä ensimmäistäkään yhteydenottoa ole tullut sen kautta.
        Laitoin myös nettiautoon ilmoituksen kaksi viikkoa siten ja sen kautta on tullut jo kolme yhteydenottoa ja huomenna mahdollisesti kaupat mikäli ostajan rahoitus järjestyy.
        Jo imoituksen katsomislaskurit kertovat sen että nettiautossa käydään ja netcarissa ei. Minulla on tullut kahdessa viikossa nettiautossa 20-kertainen katsomisluku kuin netcarissa kolmessa kuukaudessa.

        siellä on vähemmän ilmoituksia. Nettiautossa yksi auto hukkuu 60 tuhannen muun ilmoituksen joukkoon. Nettiauton kautta yhteyttä ottavat kyselijät, mutta Netcarissa liikkuu enemmän tosiostajia.


      • HERÄTYS
        siksi että kirjoitti:

        siellä on vähemmän ilmoituksia. Nettiautossa yksi auto hukkuu 60 tuhannen muun ilmoituksen joukkoon. Nettiauton kautta yhteyttä ottavat kyselijät, mutta Netcarissa liikkuu enemmän tosiostajia.

        Hei, jos netcarissa käy 3 kk:ssa 18 katsojaa ja nettiautossa kahdessa viikossa 360 katsojaa, niin kyllä pitäisi todennäköisempänä myyntipaikkana nettiautoa. Netcaria ei edes tiedä vielä suurin osa auton ostajista ja ne jotka tietää, niin käy myös nettiautossa satavarmasti.
        Ja hei vertauksena, jos sinulla olisi autoliike, jossa kävisi kolmessa kuukaudessa sisällä 18 ihmistä ja kaverilla vieressä toinen liike(joka myisi samanlaisia autoja samaan hintaa), jossa kävisi sisällä kahdessa viikossa 360 ihmistä,niin olisit kyllä aika mestarimyyjä,jos myisit enemmän kuin naapurin kaveri:))


      • Kaaran kuski
        HERÄTYS kirjoitti:

        Hei, jos netcarissa käy 3 kk:ssa 18 katsojaa ja nettiautossa kahdessa viikossa 360 katsojaa, niin kyllä pitäisi todennäköisempänä myyntipaikkana nettiautoa. Netcaria ei edes tiedä vielä suurin osa auton ostajista ja ne jotka tietää, niin käy myös nettiautossa satavarmasti.
        Ja hei vertauksena, jos sinulla olisi autoliike, jossa kävisi kolmessa kuukaudessa sisällä 18 ihmistä ja kaverilla vieressä toinen liike(joka myisi samanlaisia autoja samaan hintaa), jossa kävisi sisällä kahdessa viikossa 360 ihmistä,niin olisit kyllä aika mestarimyyjä,jos myisit enemmän kuin naapurin kaveri:))

        Olen myynyt nettiauton kautta usemman auton ja olen erittäin tyytyväinen palveluun. Pitäähän tarjontaa olla jotta ostaja voi valita mieleisen kaaran. Oli muuten eka kerta kun kuulin netcarista, eli ei hirveän tunnettu sivusto vielä ainakaan.


      • Perusteluja
        Kaaran kuski kirjoitti:

        Olen myynyt nettiauton kautta usemman auton ja olen erittäin tyytyväinen palveluun. Pitäähän tarjontaa olla jotta ostaja voi valita mieleisen kaaran. Oli muuten eka kerta kun kuulin netcarista, eli ei hirveän tunnettu sivusto vielä ainakaan.

        Ainakin minä haluan, että autooni tutustuu mieluummin 18 tosiostajaa kuin 360 renkaanpotkijaa.


      • Oikeita perusteluja
        Perusteluja kirjoitti:

        Ainakin minä haluan, että autooni tutustuu mieluummin 18 tosiostajaa kuin 360 renkaanpotkijaa.

        Ainakin minä haluan, että käyttämäni palvelu on ajantasalla ja sieltä löytyy esimerkiksi viime vuoden kesäkuussa myytyjä automalleja. Koeajoin viime lauantaina erään Kugan ja piti sitten netistä tarkastella että onko sen hintapyynti miten yleisessä linjassa (hakutulokset ovat tältä illalta):

        http://www.a1autotori.fi/
        Antamillasi hakuehdoilla löytyi 41 kohdetta.

        http://www.autotalli.com/
        Antamillasi ehdoilla löytyi 47 vaihtoautoa

        http://www.netcar.fi/
        EI TUNNE KOKO AUTOMALLIA

        http://www.nettiauto.com/
        43 kpl Ford Kuga – autoa myynnissä nyt.

        http://www.oikotie.fi/
        Hakutuloksia 36

        PS. Kannatti selata nettiä. Löytyy selvästikin halvempia, pitää vielä tarkistaa pysyykä väliraha samana.

        PPS. Ihmettelin ensiksi että netcarilla on kuitenkin kovinkin paljon tarjontaa (Tuloksia löytyi 36072 kpl) vaikka sieltä ei uudempia automalleja löydäkään. Sitten huomasin katsella ilmoitusten päiväyksiä, eräässäkin ilmoituksessa luki:
        Päivitetty: 29.06.2006 11:41


      • Medbörjare
        Oikeita perusteluja kirjoitti:

        Ainakin minä haluan, että käyttämäni palvelu on ajantasalla ja sieltä löytyy esimerkiksi viime vuoden kesäkuussa myytyjä automalleja. Koeajoin viime lauantaina erään Kugan ja piti sitten netistä tarkastella että onko sen hintapyynti miten yleisessä linjassa (hakutulokset ovat tältä illalta):

        http://www.a1autotori.fi/
        Antamillasi hakuehdoilla löytyi 41 kohdetta.

        http://www.autotalli.com/
        Antamillasi ehdoilla löytyi 47 vaihtoautoa

        http://www.netcar.fi/
        EI TUNNE KOKO AUTOMALLIA

        http://www.nettiauto.com/
        43 kpl Ford Kuga – autoa myynnissä nyt.

        http://www.oikotie.fi/
        Hakutuloksia 36

        PS. Kannatti selata nettiä. Löytyy selvästikin halvempia, pitää vielä tarkistaa pysyykä väliraha samana.

        PPS. Ihmettelin ensiksi että netcarilla on kuitenkin kovinkin paljon tarjontaa (Tuloksia löytyi 36072 kpl) vaikka sieltä ei uudempia automalleja löydäkään. Sitten huomasin katsella ilmoitusten päiväyksiä, eräässäkin ilmoituksessa luki:
        Päivitetty: 29.06.2006 11:41

        Eihän kukaan järkevä ihminen nykyään osta uutta autoa tai muutenkaan useamman kymmenen tuhannen euron autoa. Niiden arvo putoaa puoleen ihan hetkessä. Netcar:fistä löytyvät ne autot, joita ihmiset oikeasti haluavat nykyään ostaa.


      • Sehän nyt on selvä
        Medbörjare kirjoitti:

        Eihän kukaan järkevä ihminen nykyään osta uutta autoa tai muutenkaan useamman kymmenen tuhannen euron autoa. Niiden arvo putoaa puoleen ihan hetkessä. Netcar:fistä löytyvät ne autot, joita ihmiset oikeasti haluavat nykyään ostaa.

        Jokainen haluaa ostaa 200€ Asconan.

        "Netcar:fistä löytyvät ne autot, joita ihmiset oikeasti haluavat nykyään ostaa." Ketä sinä luulet tolla pettäväsi?


      • kohdallaan
        Sehän nyt on selvä kirjoitti:

        Jokainen haluaa ostaa 200€ Asconan.

        "Netcar:fistä löytyvät ne autot, joita ihmiset oikeasti haluavat nykyään ostaa." Ketä sinä luulet tolla pettäväsi?

        miksi ostaa kallista autoa kun halvallakin pärjää? säästyneillä rahoilla voi vaikka käydä etelässä useammankin kerran.


      • ei riemulla rajaa
        Oikeita perusteluja kirjoitti:

        Ainakin minä haluan, että käyttämäni palvelu on ajantasalla ja sieltä löytyy esimerkiksi viime vuoden kesäkuussa myytyjä automalleja. Koeajoin viime lauantaina erään Kugan ja piti sitten netistä tarkastella että onko sen hintapyynti miten yleisessä linjassa (hakutulokset ovat tältä illalta):

        http://www.a1autotori.fi/
        Antamillasi hakuehdoilla löytyi 41 kohdetta.

        http://www.autotalli.com/
        Antamillasi ehdoilla löytyi 47 vaihtoautoa

        http://www.netcar.fi/
        EI TUNNE KOKO AUTOMALLIA

        http://www.nettiauto.com/
        43 kpl Ford Kuga – autoa myynnissä nyt.

        http://www.oikotie.fi/
        Hakutuloksia 36

        PS. Kannatti selata nettiä. Löytyy selvästikin halvempia, pitää vielä tarkistaa pysyykä väliraha samana.

        PPS. Ihmettelin ensiksi että netcarilla on kuitenkin kovinkin paljon tarjontaa (Tuloksia löytyi 36072 kpl) vaikka sieltä ei uudempia automalleja löydäkään. Sitten huomasin katsella ilmoitusten päiväyksiä, eräässäkin ilmoituksessa luki:
        Päivitetty: 29.06.2006 11:41

        Itse katselin Fiestaa netcarista. Pisti silmään yksi punainen, siisti toimiva peli. Jonka ilmoitus oli päivitetty viimeksi
        Päivitetty: 11.03.2005 08:50 http://www.netcar.fi/fi/pdf/cpdf.php?aid=6618

        SIIS NELJÄ VUOTTA SITTEN!

        Onko noi ilmoitukset tarkoitettu vakavasti otettavaksi? Siis sillai aikuisten oikeasti?


    • on, mutta

      hinnoittelu on tärkeä. Jos autosi ei ilmesty muiden vastaavien joukossa kärkipaikoille, kaupaksi saaminen on hyvin epätodennäköistä. Arvelisin, että 90%:lle ilmoittajista ei tule ensimmäistäkään soittoa.

      • koko ajan

        Aivan vähän väliä Nettiauto on pimeänä kun halpa tekniikka ei pysty käsittelemään kaikkea dataa.


      • ärsyttää
        koko ajan kirjoitti:

        Aivan vähän väliä Nettiauto on pimeänä kun halpa tekniikka ei pysty käsittelemään kaikkea dataa.

        en viitsi siellä sen takia juuri edes käydä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe