Jahve on kaikkivoipa, ja hänellä on paljon palvelijoita. Mihin kaikkivoiva tarvitsee palvelijoita?
Kaikkivoivan Jumalan palvelijat
8
206
Vastaukset
- tämä:
Pystyykö jumala luomaan niin suuren kiven ettei itse jaksa sitä nostaa?
- Billy_Ray_Curys
Jos Jumala on kaikkivoiva, voi hän sanoa "minä valehtelen" ilman että valehtelee, muuttamatta maailmakaikkeuden lakeja tehtävän vuoksi ja käyttäen samaa logiikkaa mitä me ihmiset maan päällä käytämme.
Voiko kaikkivoiva Jumala tehdä itsestään ikuisesti ei-kaikkivoivan?
Voiko Jumala esim. heilauttaa kättänsä ja samaan aikaan olla heilauttamatta samalla kädellään, muuttamatta maailmakaikkeuden lakeja tehtävän vuoksi ja käyttäen samaa logiikkaa mitä me ihmiset maan päällä käytämme. - ...........
Billy_Ray_Curys kirjoitti:
Jos Jumala on kaikkivoiva, voi hän sanoa "minä valehtelen" ilman että valehtelee, muuttamatta maailmakaikkeuden lakeja tehtävän vuoksi ja käyttäen samaa logiikkaa mitä me ihmiset maan päällä käytämme.
Voiko kaikkivoiva Jumala tehdä itsestään ikuisesti ei-kaikkivoivan?
Voiko Jumala esim. heilauttaa kättänsä ja samaan aikaan olla heilauttamatta samalla kädellään, muuttamatta maailmakaikkeuden lakeja tehtävän vuoksi ja käyttäen samaa logiikkaa mitä me ihmiset maan päällä käytämme.Verrattavissa kommusti Leniniin mutta tilalla on vaan mielikuvitusolio!
tämä olio ja hänen edustavat papit voivat tehdä ihan mitä vaan ja henkisesti raiskatut kansalaiset hyväksyvät kaiken ehdotta eivätkä uskalla kyseenalaistaa yhtään mitään!
pappi raiskaa poikasi,voi voi jumalan rangastus! pläää..... - veli_r
"Pystyykö jumala luomaan niin suuren kiven ettei itse jaksa sitä nostaa?"
Itse uskon niin ja se olisi sama kuin, että Jumala päättäisi luopua vallasta. Jos Jumala luopuisi vallasta, hänellä ei olisi tietenkään enää kaikkea valtaa, eikä kukaan niin kai yritä väittääkkään. - DarkNinjaHiiri
veli_r kirjoitti:
"Pystyykö jumala luomaan niin suuren kiven ettei itse jaksa sitä nostaa?"
Itse uskon niin ja se olisi sama kuin, että Jumala päättäisi luopua vallasta. Jos Jumala luopuisi vallasta, hänellä ei olisi tietenkään enää kaikkea valtaa, eikä kukaan niin kai yritä väittääkkään.Miksi uskikset antavat jumalkäsitteelleen niin inhimillisä ominaisuuksia. Näen tässä sen johdannaisen ihmismielen luomaan jumalkäsitteeseen. Sitten uskovaiset vetovat tukimattomat ovat herran tiet tai ei me voida käsittää jumalaa.
Kun ateisti puhuu jumalasta niin se on vain vertauskuvallista. Kuten Einstein teki tarkoittaessaan "Deististä" jumalaa.
Veli r voi lopettaa ristiretkensä palstalla jos haluaa pitää uskonsa tai sanoisinko luulemisensa. - veli_r
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Miksi uskikset antavat jumalkäsitteelleen niin inhimillisä ominaisuuksia. Näen tässä sen johdannaisen ihmismielen luomaan jumalkäsitteeseen. Sitten uskovaiset vetovat tukimattomat ovat herran tiet tai ei me voida käsittää jumalaa.
Kun ateisti puhuu jumalasta niin se on vain vertauskuvallista. Kuten Einstein teki tarkoittaessaan "Deististä" jumalaa.
Veli r voi lopettaa ristiretkensä palstalla jos haluaa pitää uskonsa tai sanoisinko luulemisensa."Veli r voi lopettaa ristiretkensä palstalla jos haluaa pitää uskonsa tai sanoisinko luulemisensa."
Ja sinäkö tulet ottamaan uskoni sitten pois :) - DarkNinjaHiiri
veli_r kirjoitti:
"Veli r voi lopettaa ristiretkensä palstalla jos haluaa pitää uskonsa tai sanoisinko luulemisensa."
Ja sinäkö tulet ottamaan uskoni sitten pois :)Sanooko sulle järki mitään? Sitä voi kehittää ainakin 10 ÄO pistettä. Tai sitten tekemällä testejä testien perään... niihin oppii. Ja TADAA ootkin Mensassa.
Kyllä minä voisin osoittaa luulemisesi vain luulemiseksi. Anna vain jotain johon sitä verrata. Ei raamattua. - veli_r
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Sanooko sulle järki mitään? Sitä voi kehittää ainakin 10 ÄO pistettä. Tai sitten tekemällä testejä testien perään... niihin oppii. Ja TADAA ootkin Mensassa.
Kyllä minä voisin osoittaa luulemisesi vain luulemiseksi. Anna vain jotain johon sitä verrata. Ei raamattua."Kyllä minä voisin osoittaa luulemisesi vain luulemiseksi. Anna vain jotain johon sitä verrata. Ei raamattua."
Minä satun uskomaan nimenomaan Raamattuun ja sen ilmoitukseen, eikä mielestäni ole mitään järkevää syytä uskoa, ettei sen ilmoitus pitäisi paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619355- 756342
- 285976
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni955815Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435659Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995544- 624983
- 434657
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573996- 493635