ja palasin luterilaiseksi.
Kertokaas mitä siitä seuraa?
Hylkäsin mormonismin
20
751
Vastaukset
- särkynyt saviastia
Kuule sydämesi ääntä, ethän anna ihmisten sekoittaa ajatuksiasi. Jumala, kyllä puhuu sinulle ja varmasti ei ole ensimmäinen tuomari
Vapauteen Kristus meidät vapautti, eikä toisen orjana olemiseen. Siinä sinulle Rohkaisua- kuinka suhtaudutte toisinaj...
teille se on yleistä-moni käy kuvioissanne mukaana ja pudottautuu sitten pois omista syistään.
Ei tässä teille mitään ihmeellistä ole.
Haluatteko noudattaa maan lakeja kuten väitätte?
- nyt seuraisi?
En tiedä. Saat itse tietää sen elämällä.
- Onnea!
Niin, ihmettelenkin, kuinka kauan ihminen sallii jonkun järjestelmän ajattelevan omasta puolestaan. Meillä on jokaisella omat aivot ja ne on kyllä käyttämistä varten.
- mutta muuten-ok
ihmeen kauan olin mukana menossa-vailla omaa ajattelua.
- ei pullosta
Onat aivot on luotu,jotta ihminen käyttäisi niitä ja valitsisi pahan sijasta hyvän, karvaan sijasta makean. Tyhmä ei opi valitsemaan oikein, vaikka saa selkäsaunan vääristä valinnoista monta kertaa. Ikuinen elämä on viisas valinta, ja tällä tarkoitan ikuista elämää Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kanssa Selestisessä valtakunnassa. Se on valittavissa.
- Luterilaiset
tarviivat, kaikkihan on tehty valmiiksi, pappi puhuu saarnan paperista ja tervetuloa ensi sunnuntaina, tai ihan sama,jos ette muuta keksi, rahat tuleekin sitten palkasta otettuna, kiitos!
- teillekin sanellaan
Luterilaiset kirjoitti:
tarviivat, kaikkihan on tehty valmiiksi, pappi puhuu saarnan paperista ja tervetuloa ensi sunnuntaina, tai ihan sama,jos ette muuta keksi, rahat tuleekin sitten palkasta otettuna, kiitos!
kyllä.
- lavanpalvelija
Hylkäsitkö totuuden, sinä tiedät mikä on totuus? Olet saanut ilmoituksen siitä, että mormonin kirja on henkeytettyä sanaa ja siten totta. Itse voit kuvitelle mitenkä sinun käy.
- luterilaisuushan
on suomalainen keksintö, just joo..
Teet kai oletuksen seurauksista? - Eivätköhän ne ole kovin yksilöllisiä, mutta varsin tavallista on, että sellaisesta hekilöstä tulee kirkon vastustaja. Heitä on kirjoitellut tälläkin palstalla.
- tms1
riittävän ja välillä kirkosta kiinnostuneitakin.
Mikäs siinä jos joku eroaa on päätös hänen, kuten myös liittyminenkin.
En ymmärrä miksi erottuaan tarvitsisi käydä entisen kirkkonsa kimppuun? Minä en ainakaan ole kokenut tarpeelliseksi moittia entistä kirkkoani siis Luterilaista. - en minä ainakaan
tms1 kirjoitti:
riittävän ja välillä kirkosta kiinnostuneitakin.
Mikäs siinä jos joku eroaa on päätös hänen, kuten myös liittyminenkin.
En ymmärrä miksi erottuaan tarvitsisi käydä entisen kirkkonsa kimppuun? Minä en ainakaan ole kokenut tarpeelliseksi moittia entistä kirkkoani siis Luterilaista.Omat aivot on ajatella, ei siinä ole tietystä uskonnosta kyse.
- piste11
en minä ainakaan kirjoitti:
Omat aivot on ajatella, ei siinä ole tietystä uskonnosta kyse.
ja palasin sellaiseksi.
- <3
IKUINEN KÄRVENTYMINEN HELVETIN LIEKEISSÄ
on se perseestä - <3
IKUINEN KÄRVENTYMINEN HELVETIN LIEKEISSÄ
on se perseestä - ja vieras
tuli kulttuurinen koti-ikävä.
- siis,,
saksalainen?
- käynti
lievittää...
- Tiedoittaja
>>Hylkäsin mormonismin kulttuuriltaan vieraana ja palasin luterilaiseksi. Kertokaas mitä siitä seuraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872