ER-WO OY

tosiostajat

Olipa törkeää palvelua oululaisessa autoliikkeessä. Auto kehuttiin suomen parhaaksi ja muutenkin virheettömäksi. Pitkästä matkasta kun olimme, niin halusimme tietää " todellisuuden" autosta. Kyseessä oli kuitenkin yli 20 000 euron auto, jota ei osteta niinkuin sikaa säkissä.

Paikan päällä auto ei kuitenkaan käynnistynyt emmekä näinm päässeet koe ajolle. Auton todelliset kilometrit eivät olleet lainkaan sitä mitä odotimme, myyjä oli valehdellut siitäkin. Automyyjä "pahoitteli" asiaa ja työnteli autoa sisätiloihin. Pyysimme myyjää soittamaan kun auto on lähtökunnossa.
Iltapäivällä auto olikin käynnissä, mutta auto oli poistettu liikenteestä, eikä koeajolle tarkoitettuja vaihtokilpiä ollut juuri nyt saatavilla. Odotimme puolituntia ja myyjä unohti meidät tyystin. Emme päässeet myyjän puheille kertaakaan odotellessamme vaihtokilpiä.

Emme ostaneet autoa, kun emme edes pääseet koeajolle, puhumattakaan muista seikoista ja siitä ettemme edes päässeet hieromaan kauppoja.

Törkeää asiakaspalvelua, vai voiko sitä edes asiakaspalveluksi sanoa. Paljon vielä oppimista siellä firmassa asiakaspalvelusta. Muualla saimme kyllä ruhtinaallisen hienoa palvelua ja myyjä otti osto aikeemme tosissaan.

Turha reissu erwolle.

-Tosiostajat-

14

4450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yqwerty

      Tässä liikkeessä myös takuu loppuu kun rahat on vaihtaneet omistajaa. En suosittele kenellekkään.

    • Nii se vaa o

      Olit väärästä lahkosta.

      • Anonyymi

        Kattila päässä oleville tupla maksu mmmmmm


    • pöhymies

      Minulla on pelkästään yksi kokemus ER-WO:sta. Toista ei tule. Oli sen verran huono palvelu.

      • mattiporho

        Sama juttu. ihmettelen että on yhä pystyssä semmosia romuja pihat täynnä.


      • Anonyymi
        mattiporho kirjoitti:

        Sama juttu. ihmettelen että on yhä pystyssä semmosia romuja pihat täynnä.

        kokeile autobike, heh heh....


    • eisitämyytyteille

      Autonmyyjä huomasi ettei kyseinen auto ollut alkuunkaan teille sopiva, ja siksi teki kaikkensa estääkseen kaupan.
      Ihmetyttää vain kun ette itse sitä huomanneet?

    • Anonyymi

      Huippu palvelu , parasta palvelu mitä mistään muusta autoliikkestä olen saanut tv Markku

    • Anonyymi

      Aloituksestahan on jo aikaa, mutta kumma, miten ostajien näkemykset voivat mennä ristiin!

    • Anonyymi

      Jäykkää on palvelu, jäänyt ajasta paljon.

      • Anonyymi

        Mainostivat A4 Quattroa hyväkuntoisena. Paljastui etuvedoksi ja pakoputki pitäisi korjata. Täysiä huijausta koko liike.


    • Anonyymi

      Haluat ruhtinaalista palvelua 😄
      Et saa, koska olet asennevammainen.
      Myyjä tiesi että tulit vain potkimaan renkaita.
      Minä minä.. Tiedät loput itse, jos et ole🤪

    • Anonyymi

      Olen se aloittaja..
      En halua sitä parasta palvelua, mutta haluan että automyyjä kunnioittaa minua. Olen tärkeä henkilö! Ja minulla on rahaa! Siksi haluan pienen kumarruksen kun astun autoliikkeen ovesta sisään.

    • Anonyymi

      Näkyy yksi myyjä olevan, vissiin se omistaja-ukko ja eukko mukana. Poika vissiin vastaa huoltopuljusta. Karmea firma vissiin kun katsoi google-arvostelutkin. Miten tuo voi olla pystyssä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe