ER-WO OY

tosiostajat

Olipa törkeää palvelua oululaisessa autoliikkeessä. Auto kehuttiin suomen parhaaksi ja muutenkin virheettömäksi. Pitkästä matkasta kun olimme, niin halusimme tietää " todellisuuden" autosta. Kyseessä oli kuitenkin yli 20 000 euron auto, jota ei osteta niinkuin sikaa säkissä.

Paikan päällä auto ei kuitenkaan käynnistynyt emmekä näinm päässeet koe ajolle. Auton todelliset kilometrit eivät olleet lainkaan sitä mitä odotimme, myyjä oli valehdellut siitäkin. Automyyjä "pahoitteli" asiaa ja työnteli autoa sisätiloihin. Pyysimme myyjää soittamaan kun auto on lähtökunnossa.
Iltapäivällä auto olikin käynnissä, mutta auto oli poistettu liikenteestä, eikä koeajolle tarkoitettuja vaihtokilpiä ollut juuri nyt saatavilla. Odotimme puolituntia ja myyjä unohti meidät tyystin. Emme päässeet myyjän puheille kertaakaan odotellessamme vaihtokilpiä.

Emme ostaneet autoa, kun emme edes pääseet koeajolle, puhumattakaan muista seikoista ja siitä ettemme edes päässeet hieromaan kauppoja.

Törkeää asiakaspalvelua, vai voiko sitä edes asiakaspalveluksi sanoa. Paljon vielä oppimista siellä firmassa asiakaspalvelusta. Muualla saimme kyllä ruhtinaallisen hienoa palvelua ja myyjä otti osto aikeemme tosissaan.

Turha reissu erwolle.

-Tosiostajat-

14

5116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yqwerty

Tässä liikkeessä myös takuu loppuu kun rahat on vaihtaneet omistajaa. En suosittele kenellekkään.

• Nii se vaa o

Olit väärästä lahkosta.

• Anonyymi

Kattila päässä oleville tupla maksu mmmmmm

• pöhymies

Minulla on pelkästään yksi kokemus ER-WO:sta. Toista ei tule. Oli sen verran huono palvelu.

• mattiporho

Sama juttu. ihmettelen että on yhä pystyssä semmosia romuja pihat täynnä.

• Anonyymi
        mattiporho kirjoitti:

Sama juttu. ihmettelen että on yhä pystyssä semmosia romuja pihat täynnä.

kokeile autobike, heh heh....

• eisitämyytyteille

Autonmyyjä huomasi ettei kyseinen auto ollut alkuunkaan teille sopiva, ja siksi teki kaikkensa estääkseen kaupan.
      Ihmetyttää vain kun ette itse sitä huomanneet?

• Anonyymi

Huippu palvelu , parasta palvelu mitä mistään muusta autoliikkestä olen saanut tv Markku

• Anonyymi

Aloituksestahan on jo aikaa, mutta kumma, miten ostajien näkemykset voivat mennä ristiin!

• Anonyymi

Jäykkää on palvelu, jäänyt ajasta paljon.

• Anonyymi

Mainostivat A4 Quattroa hyväkuntoisena. Paljastui etuvedoksi ja pakoputki pitäisi korjata. Täysiä huijausta koko liike.

• Anonyymi

Haluat ruhtinaalista palvelua 😄
      Et saa, koska olet asennevammainen.
      Myyjä tiesi että tulit vain potkimaan renkaita.
      Minä minä.. Tiedät loput itse, jos et ole🤪

• Anonyymi

Olen se aloittaja..
      En halua sitä parasta palvelua, mutta haluan että automyyjä kunnioittaa minua. Olen tärkeä henkilö! Ja minulla on rahaa! Siksi haluan pienen kumarruksen kun astun autoliikkeen ovesta sisään.

• Anonyymi

Näkyy yksi myyjä olevan, vissiin se omistaja-ukko ja eukko mukana. Poika vissiin vastaa huoltopuljusta. Karmea firma vissiin kun katsoi google-arvostelutkin. Miten tuo voi olla pystyssä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3324
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      547
      2052
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1927
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1578
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1508
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1287
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1195
    Aihe