http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/49240-ihmisaivot-”viritetty-uskomaan-jumaliin-ja-mielikuvitusolentoihin”
Joko tämä on täällä?
5
192
Vastaukset
- ......
Tuollainen on silkkaa hölynpölyä. Jos sitä sanotaan tiedemiesten kertomaksi, ei sekään ole mikään takuu sen totuuspitoisuudesta.
Olen nähnyt tohtorien ja professorien kirjoittavan selviä valheita muka tieteenä. Sitä on netissäkin luettavissa, kun tuntee asioita.
Tieteen maailmassa näyttää olevan sellaista, että kirjoitusten totuuspitoisuudesta vastaa vain kirjoittaja itse. Jos joku on tarpeeksi kova valehtelija, niin hän valehtelee ja toiset uskoo, jos eivät älyä muuta. - selvä asia
ilman tutkimuksiakin. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen,ja luonut ihmiseen jumalkaipuun. Niin kauan kun ihminen kulkee ilman Jumalaa, hän harhailee eksyksissä.
- Kuk regus susej
luojan, miksi, sen tietävät ainoastaan jumalien luojat itse.
Isäs impotentti?
"Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen"
Olis muuten ollu sen hommia.
"Niin kauan kun ihminen kulkee ilman Jumalaa, hän harhailee eksyksissä."
Tarttis sunkin miettiä tota sun jumalaa kun olet noin pallo hukassa.
- Thronos
ei taida olla ihan paras mahdollinen. "On viritetty" viittaa siihen että joku on virittänyt, eikä se ole sitä mitä tutkimuksessa itse asiassa sanotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780