Mikähän mua vaivaa, kun tännän esim. tein lumitöitä, niin siin tuli vähä hiki ja sitten tunnin päästä tuli hirveet vilunväristykset ja nytkin vielä palelee, Kädetki ihan kylmät, vaikka sisätiloissa olen ja lämmintäkin täällä kämpässä on aivan reilusti. Ja mua palelee usein, vaikken mitään hikihommaa ole tehnytkään. Usein illalla, kun laitan nukkuun pitää lisätä peittoja ja laittaa pitkät kalsarit jalkaan ja sukat ja silti meinaa paleltaa ja sitte yöllä usein herään ja on niin pirun kuuma ja hiki ja kampetta pitää vähentää...ja päiväunet jos erehdyn ottaan, niin sitte palelee monta tuntia sen jälkeen
palelee
ja hikoiluttaa
1
194
Vastaukset
- ikäkö tekee 56v
ollut minulla,ja epäilen et asunnossani on liian kova veto.
Kesällä ei ole tälläistä,ihmettelen kans kun ensin tärisen kylmästä ja herään yöllä kuumuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261