Laskin tuossa että olutlaatikon saa noin 17 eurolla ja jos juo vain yhden laatikon päivässä niin kuukaudessa kustannus olisi noin 500 euroa. Jos muuta ei tarvita niin kustannus on kohtuullinen sikälikin, että turhat ajot jäävät pois ja sitämyöden joutava shoppailu eli rahaa säästyy.
Mutta elääkö pelkällä oluella ja miten pitkään?
Voiko oluella elää?
12
923
Vastaukset
- viikko, niin
huomaat, että ei sillä kauan elä.
- rapajuoppo
Olen kokeillut usein viikon jopa kaksikin ja hyvin olen elellyt. Sitten olut on alkanut maistua pahalta ja olen pitänyt taukoa. Voisikohan kuuria jatkaa vaihtamalla merkkiä välillä tai jopa juoda hetki siidereitä tai lonkerua.
- ongelmia sait
rapajuoppo kirjoitti:
Olen kokeillut usein viikon jopa kaksikin ja hyvin olen elellyt. Sitten olut on alkanut maistua pahalta ja olen pitänyt taukoa. Voisikohan kuuria jatkaa vaihtamalla merkkiä välillä tai jopa juoda hetki siidereitä tai lonkerua.
kyseisellä putkella.
- rapajuoppo
ongelmia sait kirjoitti:
kyseisellä putkella.
Tulihan siitä vibraa, harhanäkyjä, unettomuutta, hikoilua, rytmihäiriöitä sun muuta deliriumiin liittyvää psykoosia :))
- maun takia
rapajuoppo kirjoitti:
Tulihan siitä vibraa, harhanäkyjä, unettomuutta, hikoilua, rytmihäiriöitä sun muuta deliriumiin liittyvää psykoosia :))
vaan ihan toisesta syystä.
- myöhemmin
maksasi sanoo POKS.
Alkoholismi on pitkälle kehittyessään hengenvaarallinen sairaus, joka päättyy usein kuolemaan; erityisesti maksasairauksien ja sisäisen verenvuodon takia.
Vastaus on, että ei voi elää, ainakaan kovin pitkään.- rapajuoppo
Kiusallista jos näin on. Olutpöhnässä elämä on kuitenkin hiukan siedettävämpää kuin kokonaan ilman. Pitäisiköhän kokeilla sitä pössyä? Ainakin vihreät näyttävät voivan melko hyvin vaikka pössyttävät jatkuvasti ja muutenkin kait narkkaavat.
- mikä on kyllä
rapajuoppo kirjoitti:
Kiusallista jos näin on. Olutpöhnässä elämä on kuitenkin hiukan siedettävämpää kuin kokonaan ilman. Pitäisiköhän kokeilla sitä pössyä? Ainakin vihreät näyttävät voivan melko hyvin vaikka pössyttävät jatkuvasti ja muutenkin kait narkkaavat.
helposti nähtävissä kun katsoo mainitsemiasi tyyppejä.
Eikös luostareissa pantu olutta munkkien ravinnoksi paaston aikana.
- Anonyymi
Munkit pani munkkia ja olutta!!!!
Heeeh hiiih
- Karl S Berg
Oluessa ja leivässä on sama ominaisuus. Kun tarpeeksi pitkään käyttää kuolee pois poikkeen.
- Anonyymi
Enne vesi oli usein epäpuhdasta ja siitä sai tauteja kun eiävt osaneet tai jakseen puhdistaa sitä siksi joivat olutta lapsista vaareihin sitä kutsutiin nesetemäiseksi leiväksi eikä se ollut usein kovin vahvaa siksi sitä joivat lapsetkin muutman litran päivässä kun oli turvallisempaa kuin veden juonti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760