Onko tosiaan tuollaisia olemassa??
http://www.youtube.com/watch?v=T4jdrPG0C94
Asiasta toiseen...
6
319
Vastaukset
4.Mooseksenkirja.13 luku. jae 33.
"Näimme siellä myös jättiläisiä,jättikokoisia anakilaisia.
e tunsimme itsemme heidän edessään pienksi kuin heinäsirkat,ja sellaisilta me varmaan näytimmekin heidän silmissään."- Selviää mikä
Tuossakin kuvassa oli jutun ydin.
Tää on muuten jo wanha juttukin.- Siis onko toi
totta vai joku huijaus? Onx jättiläisihmisiä ollut olemassa tieteellisesti todistettuna? itse uskon, että on ollut, mutta todistaako tuo nyt sitten sen?
- Hämmästynyt....
tuo ainut kuva ole.
Voitko kertoa mistä on kysymys? - Mutta älä
Siis onko toi kirjoitti:
totta vai joku huijaus? Onx jättiläisihmisiä ollut olemassa tieteellisesti todistettuna? itse uskon, että on ollut, mutta todistaako tuo nyt sitten sen?
Usko mitä sanon, vaan katso sillä Googlella.
Kuva on alunperin vuodelta 2002 mutta loikkaa esiin aina satunnaisesti uudestaan, 2004, 2007; ollen välillä Saudeissa, välillä Intiassa.
Minä muistan sen jo ensimmäiseltä 2002 kierrokseltaan.
- esim marsilaisia
Usea taho väittää, että Englannin Queen mother haudattiin jättikokoisessa arkussa. Niin sanovat lehtimiehet, jotka olivat näkemässä. Kuvia ei ole saatu julkaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695