opamox 50mg

huolestunut...

heips! olen käyttänyt 50mg opamoxia n.8kk päivittäin 1-2kpl ja olen viimeisten 3kk aikana huomannut,että jos olen päivänkin ilman niin tulee paniikkikohtauksia,rytmihäiriöitä, kauheita pelkotiloja ilman syytä ja ns.sisäistä ja ulkoista vapinaa..pelkään että kuolen noihin oireisiin..ne ovat todella ahdistavia..ja heti on otettava uusi pilleri,jolloin olo muuttuu normaaliksi..johtuuko nuo oireet vaan siitä että on tullut riippuvaiseksi lääkkeestä vai onko se jotain sydänperäistä? onko kellään samankaltaisia kokemuksia??? kiitos vastauksista etukäteen...

12

5996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juomamaisteri.

Lääkärien suosiollisella myötävaikutuksella olet jämähtänyt bentso-koukkuun narkomaanin lailla.
      Niin yleistä tässä maassa, kun lääkäreillä ei tunnu tolkkua olevan bentsoreseptien kirjoittelussaan.
      Opamoxit ja vastaavat bentsodiatsepaamit kehittävät vahvan riippuvuuden lyhyessä ajassa, ja se on vahvempi, kuin alkoholiriippuvuus.

Vaihtoehtosi ovat Opamoxin käytön hidas alasajo lääkärin valvonnassa, ja se voi kestää puolesta vuodesta vuoteen, tai toisena vaihtoehtona on loppuiän kestävä riippuvuus, jota totisesti en sinulle toivo.

Lue:

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&q=bentsoriippuvuus

• Jep.

Samat lääkärit, jotka reseptejä sinulle tehtailivat, joutuvat nyt neuvomaan, miten pääset Opamoxista irti, jos pääset ollenkaan.

Opamoxit, Oxepamit, Diapamit ja vastaavat ovat lääkäreille oikeita hokkuspokkus-lääkkeitä, kun niillä saa kaikki potilaat nopeasti tyytyväisiksi, kun ovat aina pienessä pöllyssä.
      Se on ikäänkuin sivuseikka, mitä siitä seuraa...

• Eiks niin?

Jos yksi ja sama lääkäri on mahdollistanut 8 kk:n hevoskuurin nopeasti koukuttavilla rauhottavilla, se on edesvastuutonta.
      Tosin vahvasti epäilen tyypillistä kiertolaisuutta...

• ..viestin aloittaja..

en ole eri lääkäreillä käynyt, ihan yhdellä ja samalla koko ajan joka on päihdelääkäri. pitäisi alkaa tiputtamaan annosta pikkuhiljaa, jos tästä kierteestä pääsisi irti..

• kohtaus iskee

niin vaatteet niskaan ja viiden kilsan lenkki päälle.Sulla on joku syy miksi lääkäri on kirjoittanut 50mg yleensä se on 30mg.8 kk.ei ole vielä paljon noihin oireisiisi,syy on jossain syvemmällä.Ulkoilu on kaikkein paras keino vieroitusoireisiin,ja tulee hyvä olo.

• ..viestin aloittaja..

alunperin lääkäri kirjoitti mulle opareita, subutexista vieroittautumiseen..mutta subusta en ole eroon päässyt, ja nyt sitten olen koukussa myös tuohon opamoxiin..harmittaa todella nuo tutinat ja tärinät,paniikkikohtaukset ym.mitä siitä seuraa..uskallanko todella lenkille lähteä kun viekkarit iskee päälle?? pelkään että sydän ei kestäisi rasitusta kun muutenkin kaameet rytmihäiriöt, jos en lääkettä syö..=(( mutta jos todella lenkkeily siihen auttaa, niin teen mitä vain päästäkseni noista oireista..kiitokset todella paljon neuvoista..olette ihania kun viitsitte antaa neuvoja..=)))

• helpompi sanoa kuin tehdä,

yleensä tuollaisia neuvoja saa ihmisiltä jotka eivät iste ole asiaa kokeneet, kuuluu samaan sarjaan kun sanotaan ,että "ota itseäsi niskasta kiinni".

• ole välttämättä.
        helpompi sanoa kuin tehdä, kirjoitti:

yleensä tuollaisia neuvoja saa ihmisiltä jotka eivät iste ole asiaa kokeneet, kuuluu samaan sarjaan kun sanotaan ,että "ota itseäsi niskasta kiinni".

Minä olin pahasti koukussa opamoxiin n.15 v.Aloitin pienillä määrillä lopetuksen.Ja todellakin paahdoin lenkkejä ihan helvetisti,kun silloin sai nuo haittavaikutukset vähemmälle.Kannatta hommata vielä MB3 soitin,niin ajatuksetkin pysyvät musiikissa.Vaikeaa se on mutta mahdollista.

• ohjeita..

..olet saanut. Kirjoitan nyt omani kun sattuu olemaan itsellä kokemusta Opamoxista. Alunperin minulle määrättiin 30mg tabletteja ahdistuneisuuden hoitoon. Aluksi tehosivat hyvin, mutta teho pienenee erittäin nopeasti. Neljän-viiden päivän kuluessa teho on heikentynyt ainakin puolella. Sen jälkeen teho säilyi melko hyvin pienetyen kuitenkin edelleen hitaasti. Noin kymmenen viikon jälkeen oli aika lopettaa, kun 15mg ei ole mitään vaikutusta ja 30 mg:lla vain hyvin vähän.
      Jos on käyttänyt pitempään, niin ei pidä lopettaa kerralla, vaan vähentää annosta hitaasti. Itse valitsin nopean lopetuksen. Viidessä päivässä noin 45mg:sta nollaan. Sujui yllättävän hyvin. Jonkin verran lisääntynyttä ahdistuneisuutta ja nukutti tavallista huonommin ja siinä kaikki. Läheskään kaikkia kauhu tarinoita ei kannata uskoa. Useimmilla ihmisillä lopetus sujuu melko helposti. Yleensä tänne kirjoittelevat vaan vaikeimmat tapaukset ja siitä saa liian negatiivisen kuvan bentsoista.
      Sinun oireet johtuu tosiaan lääkkeeseen tottumisesta eikä mistään sydänperäisestä. Vähennä annosta esim. 10% kolmen päivän välein niin varmasti onnistut. Opamox ei ole läheskään pahin koukuttaja.

• Opamoxia

mutta en ole edes tiennyt että niitä on noin vahvoja kuin 50mg.
      Itse söin 15mg tabletista puolet ja sekin tehosi.
      15mg antoi hyvät unet.
      Jos ottaisin 50mg varmaan kuolisin.

• Kertakäyttö

Olen ajatellut ottaa Opamoxia erääseen erittäin kivuliaaseen toimenpiteeseen. Miten nopeasti yksi tabletti vaikuttaa, kun ei aikaisemmin ole käyttänyt ja millaista annostusta pitäisi käyttää? Osaako kukaan vastata?

• Anonyymi

30 - 2 tuntia riippuu ihmisestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe