Nyt kun olette valinneet messiaaksenne tämän huippuälykkään ja rohkean poliitikon, niin kysyisin teiltä, että minkälainen olisi teidän ihanneyhteiskuntanne, vaikkapa Suomi vuonna 2015? Ei siis mitään kauhukuvia mustista somalisuomalaisista kansoittamassa katuja, vaan ihan positiivisessa mielessä, jos saisitte valita. Halla-aho olisi tietysti presidenttinä.
Kertokaa ja perustelkaa!
mielenkiinnolla kyselen :)
Kysymys kaikille Halla-ahon
54
1327
Vastaukset
- Tomppak
100%:sti valkoinen Suomi...
Siis, periaatteessa, eihän kaikissa ulkomaalaisissa vikaa tietysti ole, mutta suurinosa on valitettavasti rikollisia, he eivät hyväksy meidän arvoja jne...
Halla aho todellakin presidentiksi, ehkäpä jopa yksinvaltiaaksikin, koska suomen hallitus ajaa enää täysin rikkaiden etuja, sekä ulkomaalaisten etuja unohtaen suomalaiset tyystin!
Kannatan 100%:sti suomea suomalaisille!- mitä horiset
käsittääkseni itsekin olet mainostanut olleesi lusimassa..että miten sen rikollisuuden laita?
- Tomppak
mitä horiset kirjoitti:
käsittääkseni itsekin olet mainostanut olleesi lusimassa..että miten sen rikollisuuden laita?
Oikeassa olet, olen ollut hieman rikollinen, kyllä, mutta tajusin lopettaa sen!
Olen ollut velkojen hakijana, uhkaillut paljon ihmisiä, hakannut, potkinut, vienyt omaisuuden monilta ihmisiltä jotka jäivät velkaa väärille ihmisille.
Onko se sinusta väärin, hakea pois joka kuuluu toiselle?
Sinä et voi kuvitellakkaan mitä kaikkea tein nuoruudessani, mutta en ole lusinut minuuttiakaan, en koskaan jäänyt kiinni mistään isommasta, ainoastaan huumerikoksia ja pahoinpitelyitä, ehkä joitain murtoja jne..:), mutta ne ovat vain pientä.
Olen maksanut kuitenkin laskun yhteiskunnalle ja lopettanut sellaisen elämän.
Uskovaiselle se ei nimittäin käy että jatkaa tuollaista.
Tekisi hyvää sinullekin, voin auttaa sinut alkuun jos vain sopii sitten rosiksessa, siellähän me nähdään vielä veliseni:P:) - mitä horiset
Tomppak kirjoitti:
Oikeassa olet, olen ollut hieman rikollinen, kyllä, mutta tajusin lopettaa sen!
Olen ollut velkojen hakijana, uhkaillut paljon ihmisiä, hakannut, potkinut, vienyt omaisuuden monilta ihmisiltä jotka jäivät velkaa väärille ihmisille.
Onko se sinusta väärin, hakea pois joka kuuluu toiselle?
Sinä et voi kuvitellakkaan mitä kaikkea tein nuoruudessani, mutta en ole lusinut minuuttiakaan, en koskaan jäänyt kiinni mistään isommasta, ainoastaan huumerikoksia ja pahoinpitelyitä, ehkä joitain murtoja jne..:), mutta ne ovat vain pientä.
Olen maksanut kuitenkin laskun yhteiskunnalle ja lopettanut sellaisen elämän.
Uskovaiselle se ei nimittäin käy että jatkaa tuollaista.
Tekisi hyvää sinullekin, voin auttaa sinut alkuun jos vain sopii sitten rosiksessa, siellähän me nähdään vielä veliseni:P:)koska en ole tehnyt eläessäni minkäänlaista rötöstä (jos ei oteta huomioon että joku kynä ja paperi on joskus kulkeutunut työpaikaltani kotiin, mutta hämmästyttää että sunkaltainen rikollinen moittii muita rikollisuudesta...!
- Tomppak
mitä horiset kirjoitti:
koska en ole tehnyt eläessäni minkäänlaista rötöstä (jos ei oteta huomioon että joku kynä ja paperi on joskus kulkeutunut työpaikaltani kotiin, mutta hämmästyttää että sunkaltainen rikollinen moittii muita rikollisuudesta...!
Jos olet se joka minun nimelläni täällä jauhaa paskaa ja vielä vittuilee koko ajan lisää, niin saat vielä selitellä oikein kunnolla mitä ihmettä sulla pyörii päässä:)
Huom, tämä ei ole uhkaus, minä tunnen lain ja tiedän mitä minä voin tehdä.
Tiedätkö sinä?
Itse lähdin tähän ihan mielenkiinnosta, mitä on olla rosiksessa siellä toisella puolella:)
Kun kokemus on aina ollut siellä sepittäjän penkillä:P
Mulla on kuitenkin tuttu asianajaja, joka on minut pelastanut aika kusesta, katsotaan miten käy nyt tällä kertaa kun kusessa on joku toinen:) - mitä horiset
Tomppak kirjoitti:
Jos olet se joka minun nimelläni täällä jauhaa paskaa ja vielä vittuilee koko ajan lisää, niin saat vielä selitellä oikein kunnolla mitä ihmettä sulla pyörii päässä:)
Tiedätkö sinä?
Itse lähdin tähän ihan mielenkiinnosta, mitä on olla rosiksessa siellä toisella puolella:)
Mulla on kuitenkin tuttu asianajaja, joka on minut pelastanut aika kusesta, katsotaan miten käy nyt tällä kertaa kun kusessa on joku toinen:)kirjoittanut yhtään virkettä sun nikilläsi. Ihmettelen vain miten henkilö, joka itse on syyllistynyt rikoksiin kehtaa puhua että suurin osa maahanmuuttajista on rikollisia..
- PakkoNauraa
Tomppak kirjoitti:
Tiedätkö sinä?
Mulla on kuitenkin tuttu asianajaja, joka on minut pelastanut aika kusesta, katsotaan miten käy nyt tällä kertaa kun kusessa on joku toinen:)Sinä aivoton rääpäle et tunne lakeja lainkaan, eikä sinulla ole perseaukisena rikollisena varaa omaan juristiinkaan. Olet niin idoottimainen, että kuvittelet jokun Tommppak nikin solvaamisen netissä olevan muka rikollista. Suksi jo hevon vittuun täältä, sillä olet liian tyhmä hihhuli näihin keskusteluihin.
- Tomppak
PakkoNauraa kirjoitti:
Sinä aivoton rääpäle et tunne lakeja lainkaan, eikä sinulla ole perseaukisena rikollisena varaa omaan juristiinkaan. Olet niin idoottimainen, että kuvittelet jokun Tommppak nikin solvaamisen netissä olevan muka rikollista. Suksi jo hevon vittuun täältä, sillä olet liian tyhmä hihhuli näihin keskusteluihin.
Katotaan kuka on hihhuli ja kuka ei kun päästään samaan huoneeseen:)
Voipi tulla pienelle pojalle pidätysvaikeuksia kun rosiksessa tulee ilmi kaikenlaista:) - Tosi on
mitä horiset kirjoitti:
kirjoittanut yhtään virkettä sun nikilläsi. Ihmettelen vain miten henkilö, joka itse on syyllistynyt rikoksiin kehtaa puhua että suurin osa maahanmuuttajista on rikollisia..
"kehtaa puhua että suurin osa maahanmuuttajista on rikollisia.."
Eikö siis tilastoja kehtaa siteerata? Katsopas maahanmuuttajien osuus rikostilastoissa. Poliittinen korrektius ei saada haudata tosiasioita. - mitä horiset
Tosi on kirjoitti:
"kehtaa puhua että suurin osa maahanmuuttajista on rikollisia.."
Eikö siis tilastoja kehtaa siteerata? Katsopas maahanmuuttajien osuus rikostilastoissa. Poliittinen korrektius ei saada haudata tosiasioita.tee suurinta osaa maahanmuutajista rikollisiksi, vai onko sulla jotain muuta tietoa?
- todellisia
mitä horiset kirjoitti:
tee suurinta osaa maahanmuutajista rikollisiksi, vai onko sulla jotain muuta tietoa?
"tee suurinta osaa maahanmuutajista rikollisiksi, vai onko sulla jotain muuta tietoa?"
Tämä on siis fakta, että maahanmuuttajat syyllistyvät lukumääräänsä nähden moninkertaisesti enemmän rikoksiin kuin valtaväestö.
Myös työttömyystilastoissa maahanmuuttajien työttömyysaste on moninkertainen valtaväestöön nähden. Maahanmuutto siis kuormittaa oikeuslaitosta, vankeinhoitoa, poliisia, sosiaaliturvaa jne. Eli kalliiksi tulee ja yhteiskunnan turvallísuus kärsii. Sitten vielä joidenkin vieraiden uskontojen edustajat rasittaa isäntämaataan typerillä vaatimuksillaan.
Rehellinen itsensä elättävä maahanmuuttaja, joka noudattaa Suomen lakeja, on tietysti tervetullut, mutta rupusakkia on turha haalia tänne yhteiskuntarauhaa nakertamaan
- on uusi
Risto Ryti.
- Täällä ei hilluisi
ilman huomiota raiskaajat tuli ne mistä tahansa, esim Eirasta, taikka Tuirasta. Puhumattakaan niistä joita yhteiskunta hyysää tänne.
Ihon väri ei merkitse vaan se mitä ne tekee tai jättää tekemättä.
Vaikeista köyhistä ja sotaisista oloista tulevat ovat joutuneet opettelemaan varastamisen viimeisenä hengissä selviämiskeinona, eikä täällä taas ei ole totuttu suojautumaan varkailta. Lisäksi seksikkäät vapaat suomalaiset naiset eivät ymmärrä varoa tukahdetettua etelän miehen testesteronihuumaa, joka vaanii puskissa. Kumpaa ryhmää täytyy eristää?
Kumpi on syyllinen?? - Pressi-klubista
mutta oli 'tipahtanut' pois ohjelmatiedoista, joilla olisi voinut ottaa ohjelman talteen?
- asetuksista
"mutta oli 'tipahtanut' pois ohjelmatiedoista, joilla olisi voinut ottaa ohjelman talteen?"
Ohjelman voi kyllä ajastaa digiboxilla, vaikkei tietoja ohjelmaoppaasta löytyisi. Uusinta on siis tänään 9.2. klo 23.40 TV2. Boxin ajastusasetuksista pystyy kyllä tallennuksen asettamaan ja ohjelma näkyy myös täällä:
http://areena.yle.fi/toista?id=1830242
- maa missä ei
todellisuudessa virtaa oikea raha vaan velkaraha jo nyt kaikki kunnat on kaulaa myöten ruskeessa plöndässä rahaa ei vaan ole tarpeeksi hoitamaan kuntia kuntoon ja maahanmuutto vaan lisää kuluja entisestään..sanotaan,jos tänne tulee 1 henkilö niin seuraava kohta on perheen yhdistäminen eli 1x5 vähintään eli yksi ihminen vastaa 5 ihmistä ja luku voi olla paljon,paljon suurempi.Kuinka paljon niitä sitten työllistyy aika paha on ottaa töihin ihmisiä jotka ei osaa kirjoittaa eikä puhua suomea.
- vastakysyjä
oletko sinä "kukalievasemmistoviherhyysäripiiperö" tietoinen siitä, että ainakin Helsingissä on v. 2015 - tai viimeistään 2030 hyvin paljon islaminuskoisia maahanmuuttajia? Siis todella paljon! Armotin tosiasiahan on, että monet etniset ryhmät, mutta varsinkin somalit, lisääntyvät lähes yhtä kovaa vauhtia kuin Helsingin luonnon vallanneet kanit! Jos et usko, tulepa vaikka vierailulle tänne Helsingin Vuosaareen ja havainnoi ihmisiä esim. ostoskeskuksen tienoilla. Huomaat pian, että suomalaisilla tai muilla valkoihoisilla pariskunnilla tai äideillä on enimmillään kaksi lasta, mutta somali- ja muilla muslimiakoilla lähes aina vähintään 4-5 kakaraa helmoissaan!
- tiedetään,että
heidän uskonto kieltää naisten työnteon.
- I.S.Kuri
tiedetään,että kirjoitti:
heidän uskonto kieltää naisten työnteon.
suomessa,mieskin tekee työnsä vain sossussa ja kelassa asioidessaan.yli puolet somalimiehistä on kortistossa ja eivätkä lopuistakaan kaikki duunissa ole vaan jemmattu toimeentulotuen,sairauspäivärahan minkä lie piiriin pois tilastoista.
Tai onhan heistä osa vankilassakin;)
- vastannut
kysymykseeni!
Haluan kuulla jotain rakentavaa sen sijaan, että vastustetaan vaan koko ajan kaikkea mahdollista.
No niin, antaa tulla! Suomi -ihanneyhteiskunta v. 2015.- siitä,että
pannaan rajat kiinni ja vuonna 2015 kaikilla meillä on työtä koti ja sapuskaa sekä turvallinen yhteiskunta.
- I.S.Kuri
Halla-Ahon mieluusti hieman alemmalla portaalla,esim.pääministerinä.Presidentillähän ei juuri mitään valtaa suomessa ole.
- varsin suuri valta
Suomessa, verrattuna moniin muihin maihin
- ukdoesntwork
,jossa suurin osa muslimeista olisi lähetetty kotiin, eikä missään näkyisi yhtään burghaa.
- -karvapää-
kun sinun messiaasi on valittuna, eli huippuälykäs, rohkea arvojohtajattaremme, niin kysyisin sinulta,että minkälainen on teidän ihanneyhteiskuntanne, Suomi vuonna 2009? Ei siis mitään kauhukuvia kaljupäisistä skineistä kansoittamassa katuja, vaan ihan positiivisessa mielessä.
Kerro ja perustele!- mä kysyin ensin
tämä ei sitä paitsi ole ihanneyhteiskuntani.
vastaa karvapää nyt vaan ensin :)
- TV:stä kuviteltu
kauhufilmi, jossa metsissä juoksi mustaa miestä kuin kaneja. Kurkkivat ikkunoista sisälle ja varastivat kaikki mitä löysivät. Tämä oli seurausta täysin hallitsemattomasta maahanmuutosta.
Ihanneyhteiskunnassa näin ei ole tapahtunut. Suomessa on pääosin kantasuomalaisia ja hallittu määrä työperäisiä maahanmuuttajia. Islamilaisia on mahdollisimman vähän. Kaduilla on turvallista myös öisin. Rehellisyys on yksi perusarvoista. Mistään asiasta puhuminen julkisuudessa ei ole kiellettyä. Eikö tämä vaikuta hyvältä? - hassu
Euroopan kusessa oleville maille, jotka yrittävät, kuka mitenkin, hallita suunnatonta väestönkasvua ja lieveilmiöitä, jotka näkyvät jo mellakoina, sekä eri väestöryhmien yhteenottoina.
Suomi nähdään Todellisena Eurooppalaisen elämänmenon linnakkeena, jossa sananvapaus on täyttä totta, eikä tarvitse varoa jatkuvasti islamilaisten reaktioita, joita 2015 muualla esiintyy yhtenään.
Suomi on joutunut rajoittamaaan muualta Euroopasta tänne haluavien länsimaisten ihmisten määrää 100000 henkilöön vuodessa, koska asunnot eivät riitä, jatkuvasta rakentamisesta huolimatta.
Tänne vuosituhannen vaihteen kahtapuolta roudatut, tai saapuneet ns.. mamut on kuljetettu muualle Eurooppaan, ja vaihdossa olemme ottaneet Euroopan suosituimmissa arvonnoissa oleskeleluvan tänne voittaneita/saaneita länsimaiset arvot tunnustavia ihmisiä.
Ruotsalaiset yrittävät merta ja myrskyjä uhmaten ylittää pohjanlahtea omatekoisilla veneillä, etsiessään turvaa idästä ja paetessaan muslimien vainoja.
Rkp ja vihreät ovat puolueena lopetettu, jäsenmäärän lopahtaessa molemmilla, ensimmäisten mamumellakoiden alettua Helsingissä.
Yhdessä Baltian maiden ja Norjan kanssa, joka myös on saanut tarpeekseen mamuista, muodostamme vahvan; sekä uuden Euroopan keskuksen.
Ranska ja Englanti on kysellyt turvapaikkaa ydinaseilleen meiltä, islamilaisten pelossa, mutta harkitsemme asiaa vielä.
Kansantulo on noussut siedettäväksi,kun mamuihin ei enää mene kymmenyksiä ja vanhukset, sekä sairaat kyetään, sekä halutaan jälleen hoitaa ihmisarvoisesti.
Meillä on miltei täystyöllisyys ja vientikin vetää kohtuullisesti, koska Euroopassa ei enää oikein valmisteta mitään, saati keksitä uusia innovaatioita, islamin leviämisen myötä.
Tarina jatkuu joskus....- hassu
On saanut uuden merkityksen ja 2015 mamuiksi kutsutaankin lähinnä Afrikasta ja lähi idästä saapuneita, yleensä muslimeita.
Eurooppalaiset veljemme ja sisaremme, eivät siis ole mamuja, vaikka tänne hyvällä onnella sattuisivat pääsemäänkin.
Heille täytynee keksiä aivan uusi nimitys, mikäli sellainen yleensäkään on enää tarpeen. - tervetulleiksi!
hassu kirjoitti:
On saanut uuden merkityksen ja 2015 mamuiksi kutsutaankin lähinnä Afrikasta ja lähi idästä saapuneita, yleensä muslimeita.
Eurooppalaiset veljemme ja sisaremme, eivät siis ole mamuja, vaikka tänne hyvällä onnella sattuisivat pääsemäänkin.
Heille täytynee keksiä aivan uusi nimitys, mikäli sellainen yleensäkään on enää tarpeen.Suomi nimenomaan tarvitsee valkoihoisia maahanmuuttajia keski- etelä- ja itä-Euroopasta -kaikkien loismamujen vastapainoksi!
- ap. kyselijä
Tämä oli mielenkiintoinen skenaario.
Yksi kysymys jäi kuitenkin askarruttamaan. Mitäs syntyvyyden kanssa tehdään? Suomen väliluku laskee tai maahanmuuttajien ansioista nyt kasvaa, mutta kuka huolehtii meistä sitten vanhoina. Kuollaan yksinäisinä sukupuuttoon, mutta ah niin suomalaisina :) - hohhoijaa!!!!!!!!
ap. kyselijä kirjoitti:
Tämä oli mielenkiintoinen skenaario.
Yksi kysymys jäi kuitenkin askarruttamaan. Mitäs syntyvyyden kanssa tehdään? Suomen väliluku laskee tai maahanmuuttajien ansioista nyt kasvaa, mutta kuka huolehtii meistä sitten vanhoina. Kuollaan yksinäisinä sukupuuttoon, mutta ah niin suomalaisina :)etkö ymmärrä, että viimeistään v. 2050 viimeinen alkuperäinen suomalainen sulkee silmänsä ikiuneen jonkun muslimisairaanhoitajan seuratessa tilannetta vieressä?
rautalankamalli:
Suomessa tulee aina olemaan asukkaita - niinkauan kuin maapallolla ylipäänsä ihmisiä on - meidän, tämän hetken suomalaisten päätettävissä on ovatko tulevaisuuden suomalaiset kristinuskoisia, enimmäkseen valkoihoisia ihmisiä vain tummia muslimeja.
Menikö lopultakin oleellista tietoa kaaliis pönttö?? - ei ehkä vielä 2015
hohhoijaa!!!!!!!! kirjoitti:
etkö ymmärrä, että viimeistään v. 2050 viimeinen alkuperäinen suomalainen sulkee silmänsä ikiuneen jonkun muslimisairaanhoitajan seuratessa tilannetta vieressä?
rautalankamalli:
Suomessa tulee aina olemaan asukkaita - niinkauan kuin maapallolla ylipäänsä ihmisiä on - meidän, tämän hetken suomalaisten päätettävissä on ovatko tulevaisuuden suomalaiset kristinuskoisia, enimmäkseen valkoihoisia ihmisiä vain tummia muslimeja.
Menikö lopultakin oleellista tietoa kaaliis pönttö??mutta etkö pidä ikääntymistä ja suomalaisten väkiluvun pienenemistä ongelmana?
Ja kyllä, tyhmä varmasti olen, mutta kai tyhmälläkin on oikeus pohdiskella näitä asioita vai pitäiskö tyhmätkin poistaa maasta? - .Välistävetäjä
ei ehkä vielä 2015 kirjoitti:
mutta etkö pidä ikääntymistä ja suomalaisten väkiluvun pienenemistä ongelmana?
Ja kyllä, tyhmä varmasti olen, mutta kai tyhmälläkin on oikeus pohdiskella näitä asioita vai pitäiskö tyhmätkin poistaa maasta?väkiluvun pienentymistä ongelmana.Eivät suomalaiset ole sukupuuttoon kuolemassa,mikä tosin on mahdollista jos maahamme otetaan muutama miljoona afrikkalaista toinen mokoma muslimeja.
- sen ihmisen
.Välistävetäjä kirjoitti:
väkiluvun pienentymistä ongelmana.Eivät suomalaiset ole sukupuuttoon kuolemassa,mikä tosin on mahdollista jos maahamme otetaan muutama miljoona afrikkalaista toinen mokoma muslimeja.
joka on ottamassa Suomeen 'muutaman miljoonan afrikkalaisen ja muslimin'.
Tuskin kukaan. - huhhuijaa ja rommia pullo!
sen ihmisen kirjoitti:
joka on ottamassa Suomeen 'muutaman miljoonan afrikkalaisen ja muslimin'.
Tuskin kukaan.Sieltä kuuleppas sinä naivi pönttö riittää porukkaa täyttämään vaikka Suomen lyhyessä ajassa!
- Monaco.
Vuonna 2015 Astrid Thorsille, Ritva Viljaselle ja Johanna Suurpäälle on myönnetty Monacon kansalaisuus.
- jkkkk.................
hohhoijaa!!!!!!!! kirjoitti:
etkö ymmärrä, että viimeistään v. 2050 viimeinen alkuperäinen suomalainen sulkee silmänsä ikiuneen jonkun muslimisairaanhoitajan seuratessa tilannetta vieressä?
rautalankamalli:
Menikö lopultakin oleellista tietoa kaaliis pönttö??tyhmä tai idiootti väittäessäsi viimeisen alkuperäisen suomalaisen kuolevan viimeistään 2050. Ihan älytön väite! Siinä tapauksessa v. 2008 syntyneet tuhannet supisuomalaiset kuolisivat viimeistään 42-vuotiaina. Saati sitten tänä vuonna syntyvät ja heitä on todella tuhansia.
- kuka on se ihminen
huhhuijaa ja rommia pullo! kirjoitti:
Sieltä kuuleppas sinä naivi pönttö riittää porukkaa täyttämään vaikka Suomen lyhyessä ajassa!
joka haluaa miljardi afrikkalaista tänne.
mitä sä oikein uhoat, osaatko vastata yksinkertaiseen kysymykseen?
- avarakatseinen
Etkö tiedä, että kysymyslausetta ei saa aloittaa "että" -sanalla?
Muotoilehan merkityksetön kysymyksesi uudelleen!
Miten niin tietysti? Mietihän myös presidentin valta-oikeuksia.- niin avarakatseinen
että ymmärsit kysymykseni :)
Mitä presidentin valtaoikeuksiin tulee, niin suomalaisethan nimenomaan haluavat vahvan presidentin. Luepa viimeisintä gallupia asiasta.
Merkityksettömiä kysymyksiä ei olekaan. Vain saivartelevan tyhmiä vastauksia. - avarakatseinen
niin avarakatseinen kirjoitti:
että ymmärsit kysymykseni :)
Mitä presidentin valtaoikeuksiin tulee, niin suomalaisethan nimenomaan haluavat vahvan presidentin. Luepa viimeisintä gallupia asiasta.
Merkityksettömiä kysymyksiä ei olekaan. Vain saivartelevan tyhmiä vastauksia.... paitsi yhden kerran...
Vaikka olen huippuälykäs ja kovin avarakatseinen, en ymmärrä kysymystäsi.
Sinulla on siis sellainen käsitys, että jos kannattaa jotain poliitikkoa, niin hän on valittu samalla messiaaksi. Ja tämä kannattajajoukko muodostaa ynnä omaa jonkin yhtenäisen käsityksen ihanneyhteiskunnasta?
Eikö pieneen mieleesi ole tullut SE, että tämä joukko kannattaa vain Halla-ahon käsitystä Suomelle sopivasta ja oikeasta maahanmuuttopolitiikasta. Ihanneyhteiskunta sisältää todella paljon enemmän muuta kuin maahanmuuttajien ”käsittelyä”.
Halla-aho ei tarvitse olla presidenttiainesta, mutta ehkä oikein sopiva seuraavaksi maastamuutto- ja maahanmuuttoministeri.
P.S. Muistelehan kymmeen viisaan vastaamista ...
Kirjoitetusta tekstistä voi päätellä, mitä henkilö (esim. Sinä) on koulussa oppinut ja kuinka opetusta seurannut. - vastasit?
avarakatseinen kirjoitti:
... paitsi yhden kerran...
Vaikka olen huippuälykäs ja kovin avarakatseinen, en ymmärrä kysymystäsi.
Sinulla on siis sellainen käsitys, että jos kannattaa jotain poliitikkoa, niin hän on valittu samalla messiaaksi. Ja tämä kannattajajoukko muodostaa ynnä omaa jonkin yhtenäisen käsityksen ihanneyhteiskunnasta?
Eikö pieneen mieleesi ole tullut SE, että tämä joukko kannattaa vain Halla-ahon käsitystä Suomelle sopivasta ja oikeasta maahanmuuttopolitiikasta. Ihanneyhteiskunta sisältää todella paljon enemmän muuta kuin maahanmuuttajien ”käsittelyä”.
Halla-aho ei tarvitse olla presidenttiainesta, mutta ehkä oikein sopiva seuraavaksi maastamuutto- ja maahanmuuttoministeri.
P.S. Muistelehan kymmeen viisaan vastaamista ...
Kirjoitetusta tekstistä voi päätellä, mitä henkilö (esim. Sinä) on koulussa oppinut ja kuinka opetusta seurannut."Sinulla on siis sellainen käsitys, että jos kannattaa jotain poliitikkoa, niin hän on valittu samalla messiaaksi."
Ei ole sellaista käsitystä. Kysymykseni oli leikkimielinen ja hieman provokatiivinen.
"Ja tämä kannattajajoukko muodostaa ynnä omaa jonkin yhtenäisen käsityksen ihanneyhteiskunnasta?"
Luultavasti näin on. Arvot tuntuvat olevan heillä samankaltaiset. Käsitykset maahanmuuttopolitiikasta ovat yhteneväiset tietyllä porukalla, sanotaan nyt vaikka perussuomalaisilla.
Halusin kuulla rakentavia ehdotuksia, mitäs vikaa siinä on? Tosin en kyllä saanut montakaan. Provosointi oli tarkoituksellista. Ja se, että sinä olet ylivertainen ihminen ei tarkoita, etteivät muut voisivat osallistua yhteiskuntakeskusteluun. Tiedän, en aikoinani kirjoittanut laudaturia äidinkielestä, mutta tarkoitukseni ovat vilpittömät, eikä ylimielisyys ei kuulu luonteenpiirteisiini.
'Älykkäillä' ihmisillä tuntuu aina olevan kovin paljon ongelmia. Onneksi en kuulu heihin, eikä minun tarvitse päättää asioista. Keskustella kai silti voi.
Saanko vielä kysyä, mistä olet moisen nimimerkin keksinyt? Itseironiaa? - avarakatseinen
vastasit? kirjoitti:
"Sinulla on siis sellainen käsitys, että jos kannattaa jotain poliitikkoa, niin hän on valittu samalla messiaaksi."
Ei ole sellaista käsitystä. Kysymykseni oli leikkimielinen ja hieman provokatiivinen.
"Ja tämä kannattajajoukko muodostaa ynnä omaa jonkin yhtenäisen käsityksen ihanneyhteiskunnasta?"
Luultavasti näin on. Arvot tuntuvat olevan heillä samankaltaiset. Käsitykset maahanmuuttopolitiikasta ovat yhteneväiset tietyllä porukalla, sanotaan nyt vaikka perussuomalaisilla.
Halusin kuulla rakentavia ehdotuksia, mitäs vikaa siinä on? Tosin en kyllä saanut montakaan. Provosointi oli tarkoituksellista. Ja se, että sinä olet ylivertainen ihminen ei tarkoita, etteivät muut voisivat osallistua yhteiskuntakeskusteluun. Tiedän, en aikoinani kirjoittanut laudaturia äidinkielestä, mutta tarkoitukseni ovat vilpittömät, eikä ylimielisyys ei kuulu luonteenpiirteisiini.
'Älykkäillä' ihmisillä tuntuu aina olevan kovin paljon ongelmia. Onneksi en kuulu heihin, eikä minun tarvitse päättää asioista. Keskustella kai silti voi.
Saanko vielä kysyä, mistä olet moisen nimimerkin keksinyt? Itseironiaa?yleensä vastata vain kerran rekisteröimättömälle!
Luultavasti kannattajajoukko ei ole kovin yhtenäinen. Poliittisen liikkeen pitää sisältää luja ja kaiken kattava kantava aate, jotta se pysyy kasassa enemmän kuin yhden yrittäjän/liikkeenjohtajan ajan.
Laman edetessä käsitykset tulevasta mahanmuuttopolitiikasta ovat pian yhteneväiset tietyllä porukalla, sanotaan nyt vaikka suomalaisilla.
No saitpahan ainakin vastaukseksi minun käsitykseni, ei ihanneyhdyskuntaan, vaan kysymykseesi siitä.
Lähes sietämättömän useasti esitettyihin kysymyksiin nimimerkkini taustoista olen muutaman kerran vastannutkin. - ap.
avarakatseinen kirjoitti:
yleensä vastata vain kerran rekisteröimättömälle!
Luultavasti kannattajajoukko ei ole kovin yhtenäinen. Poliittisen liikkeen pitää sisältää luja ja kaiken kattava kantava aate, jotta se pysyy kasassa enemmän kuin yhden yrittäjän/liikkeenjohtajan ajan.
Laman edetessä käsitykset tulevasta mahanmuuttopolitiikasta ovat pian yhteneväiset tietyllä porukalla, sanotaan nyt vaikka suomalaisilla.
No saitpahan ainakin vastaukseksi minun käsitykseni, ei ihanneyhdyskuntaan, vaan kysymykseesi siitä.
Lähes sietämättömän useasti esitettyihin kysymyksiin nimimerkkini taustoista olen muutaman kerran vastannutkin.visiittini tällä palstalla ja luultavasti viimeinen. En ole kovin palstauskollinen, siksi en kai viitsi rekisteröityä.
Tosi elämässä en tunne yhtään Halla-ahon kannattajaa, mutta täällä niitä näyttää olevan joka toinen. Tosin en kyllä sellaisissa piireissä pyörikään. Tämä 'perussuomalaisuus' näyttää olevan samanlainen kasvava tauti kuin oli vasemmistolaisuus 70-luvulla. Siitä ei mitään hyvää seuraa.
- Kaptah
ja Irakissa olisi pysyvä rauha, ja turvapaikan hakija pääsisivät lähtemään kotiin. Suomesta poistuisi asuntopula, ja toivottavasti hyvinvointi yhteiskunta menestyisi, meidän kaikkien onneksi.
- haluaisin vielä kuulla
miten määrittelet hyvinvointi yhteiskunnan ja menestyksen.
Kiinnostaa vaan nämä termit, niilläkin voi olla monta merkitystä.
- Folio Mulder
Ei tuollaiseen kysymysasetteluun viitsi edes vastata.
- kysymyksessä oli?
Eikä tänne tarvitse kaikkien niiden ilmoittautua, jotka eivät viitsi vastata!
- suomalainen ihanneyhteiskunta
Folio Mulderin mielestä v. 2015 tai sanotaan nyt vaikka 2050?
- Folio Mulder
suomalainen ihanneyhteiskunta kirjoitti:
Folio Mulderin mielestä v. 2015 tai sanotaan nyt vaikka 2050?
Ennen kuin aloitan sanon, että ensimmäinen asia, mikä vaikuttaa yhteiskuntaan on globaali ongelma ja se on väestöpommi, joka voi viedä mahdollisuudet minkäänlaiseen ihanneyhteiskuntaan tällä planeetalla, koska se vie maapallon ekologisen tasapainon tätä rataa. Perhesuunnitteluohjelmat käyntiin ja naisten koulutus kehitysmaissa tehokkaammaksi.
Eli maailmanlaajuinen väestönpysäytysohjelma pitäisi saada alkuun NYT erityisesti niissä maissa ja kansoissa, joissa on selkeää ylikansoitusta ja vaikeuksia käynnistää minkäänlaista peruselämäntasoa omilleen. Näin estetään heitä rasittamasta muita yhteiskuntia. heidän asioita tulee auttaa paikan päällä.
Tarvitaan myös maailmanlaajuisia saaste ja tuotteiden teko rajoituksia, koska ihanneyhteiksunta ei voi rajata ilmakehää ja omaa ekologista tilaa. Tuotteita tehdään markkinoille vasta sitten kun ne tutkimuksissa on todettu kestäviksi. Nykyisen kaltainen turha ja kestämättömän roinan teko kielletään maailmanlaajuisesti.
Lyhyesti: Ihanneyhteiskunta lähtee liikkeelle tietysti kodista, jossa tapakasvatuksen taso kohenee välinpitämättömän laiskan ja vaivautumattoman vanhemmuuden sijasta, jota osin on tämän päivän yhteiskunnissa. Vapaa kasvatus=ei kasvatusta joten koulussa tulee vaikeat paikat sitten useille. Myös rikollisuutta saatasiin hyvästä kotikasvatuksesta aloittaen vähenemään. Erityisen vaikealuontoiset lapset erityiskouluihin opettelemaan muidenkin huomioimista ja hyviä tapoja.
Hyvässä kodissa myös opetetaan lapsia tekemään ikään sopivia asioita eikä aina vain pyytämään ja saamaan pyytämäänsä automaattisesti. Lapset opetetaan kunnioittamaan muitakin ja erillaisen tuntuisia ihmisiä taika kavereita. Lapset totutellaan ulkoilmaan nykyistä hanakammin, jotta fyysinen terveys kohenee nykyisestä tasosta.
Yhteiskunta huolehtii paremmin vanhuksista ja välittää omasta kansastaan toisella tasolla kuin nyt. Väliinputoajien ei päästetä yksinäisyyteen kärsimään. Apua tarjotaan tehokkaammin. Viinan käytön suhteen valistusta ja esimerkkiä kotikasvatuksessa=ei alkoholia kuin satunnaisesti ja hillitysti kertoen sen haittapuolista väärin käytettynä. Pienten lasten eteen alkoholi ei sovi lainkaan edes näytille.
Jos tuo viinaralli ja ongelmakäyttö jatkuvat kansassa, jossa pahimmat synnyttävät lapsiakin humalatilassa, niin silloin viina pitää rinnastaa humeisiin lain edessä. Myös rattijuopumuksista rajut rangaistukset. Kova rikollisuus tuntuvin rangaistuksin kuriin. Vakavien rikosten tekijöiden mahdollinen hoito aloitetaan vasta rangaistuksen jatkeeksi.
Ihanneyhteiskunta antaa yksilöllisellä tasolla enemmän mahdollisuuksia. Tavallisella suomalaisella on usein jokin lahja johonkin asiaan, josta olisi omaksi iloksi ja yhteiskunnan hyödyksi, mutta tätä ei ole saatu parhaalla mahdollisella tavalla esille nykyään. Siinä ihanneyhteiskunta onnistuisi paremmin.
Ihanneyhteiskunta antaa myös rakentamiskulttuuriin taiteellisempia piirteitä yhdistettynä käytännön energiatehokuuteen ja turismiin mielikuvituksellisempia mahdollisuuksia nauttia ympäristöstä ja sen tarjonnasta unohtamatta nykyisiäkään hyväksi koettuja seikkoja.
Luontoarvot ja saastuttamisen vähentäminen kuuluvat jatkuvan kehityksen mukana olennaisena osana kuitenkin kaikkeen. Toivoisi, että silloin olisi jo sähköautot kennoineen niin kehittyneet, että niistä ei tulisi suuria ongelmajätekasoja.
Tuloeropiikkejä lähennettäisiin, mutta tasapalkkaukseen ei nykyihminen ole vielä läheskään valmis, sillä hyvätuloisuus kannustaa nykyihmistä ja tavallaan kannustaa myös uusiin ideoihin jossain määrin. Ihanneyhteiskunta katsoo myös, että sairastuneet saavat hoidon ja lääkkeet ilman että oma talous romuttuu.
Ja vielä: Ihanneyhteiskunta satsaa tutkimukseen eri aloilla edistäen tiedetää ja antaa taiteelle ja harrasteurheilemiselle riittävästi mahdollisuuksia myös. Myöskin avaruustutkimusta tuetaan, koska lopulta ihmisen tie on kohti avaruutta.
Tässä osa asioita mitä tuli mieleen..ehkä paremminkin voisi asioista kirjoittaa, mutta vastasinpahan kuitenkin. - ap.
Folio Mulder kirjoitti:
Ennen kuin aloitan sanon, että ensimmäinen asia, mikä vaikuttaa yhteiskuntaan on globaali ongelma ja se on väestöpommi, joka voi viedä mahdollisuudet minkäänlaiseen ihanneyhteiskuntaan tällä planeetalla, koska se vie maapallon ekologisen tasapainon tätä rataa. Perhesuunnitteluohjelmat käyntiin ja naisten koulutus kehitysmaissa tehokkaammaksi.
Eli maailmanlaajuinen väestönpysäytysohjelma pitäisi saada alkuun NYT erityisesti niissä maissa ja kansoissa, joissa on selkeää ylikansoitusta ja vaikeuksia käynnistää minkäänlaista peruselämäntasoa omilleen. Näin estetään heitä rasittamasta muita yhteiskuntia. heidän asioita tulee auttaa paikan päällä.
Tarvitaan myös maailmanlaajuisia saaste ja tuotteiden teko rajoituksia, koska ihanneyhteiksunta ei voi rajata ilmakehää ja omaa ekologista tilaa. Tuotteita tehdään markkinoille vasta sitten kun ne tutkimuksissa on todettu kestäviksi. Nykyisen kaltainen turha ja kestämättömän roinan teko kielletään maailmanlaajuisesti.
Lyhyesti: Ihanneyhteiskunta lähtee liikkeelle tietysti kodista, jossa tapakasvatuksen taso kohenee välinpitämättömän laiskan ja vaivautumattoman vanhemmuuden sijasta, jota osin on tämän päivän yhteiskunnissa. Vapaa kasvatus=ei kasvatusta joten koulussa tulee vaikeat paikat sitten useille. Myös rikollisuutta saatasiin hyvästä kotikasvatuksesta aloittaen vähenemään. Erityisen vaikealuontoiset lapset erityiskouluihin opettelemaan muidenkin huomioimista ja hyviä tapoja.
Hyvässä kodissa myös opetetaan lapsia tekemään ikään sopivia asioita eikä aina vain pyytämään ja saamaan pyytämäänsä automaattisesti. Lapset opetetaan kunnioittamaan muitakin ja erillaisen tuntuisia ihmisiä taika kavereita. Lapset totutellaan ulkoilmaan nykyistä hanakammin, jotta fyysinen terveys kohenee nykyisestä tasosta.
Yhteiskunta huolehtii paremmin vanhuksista ja välittää omasta kansastaan toisella tasolla kuin nyt. Väliinputoajien ei päästetä yksinäisyyteen kärsimään. Apua tarjotaan tehokkaammin. Viinan käytön suhteen valistusta ja esimerkkiä kotikasvatuksessa=ei alkoholia kuin satunnaisesti ja hillitysti kertoen sen haittapuolista väärin käytettynä. Pienten lasten eteen alkoholi ei sovi lainkaan edes näytille.
Jos tuo viinaralli ja ongelmakäyttö jatkuvat kansassa, jossa pahimmat synnyttävät lapsiakin humalatilassa, niin silloin viina pitää rinnastaa humeisiin lain edessä. Myös rattijuopumuksista rajut rangaistukset. Kova rikollisuus tuntuvin rangaistuksin kuriin. Vakavien rikosten tekijöiden mahdollinen hoito aloitetaan vasta rangaistuksen jatkeeksi.
Ihanneyhteiskunta antaa yksilöllisellä tasolla enemmän mahdollisuuksia. Tavallisella suomalaisella on usein jokin lahja johonkin asiaan, josta olisi omaksi iloksi ja yhteiskunnan hyödyksi, mutta tätä ei ole saatu parhaalla mahdollisella tavalla esille nykyään. Siinä ihanneyhteiskunta onnistuisi paremmin.
Ihanneyhteiskunta antaa myös rakentamiskulttuuriin taiteellisempia piirteitä yhdistettynä käytännön energiatehokuuteen ja turismiin mielikuvituksellisempia mahdollisuuksia nauttia ympäristöstä ja sen tarjonnasta unohtamatta nykyisiäkään hyväksi koettuja seikkoja.
Luontoarvot ja saastuttamisen vähentäminen kuuluvat jatkuvan kehityksen mukana olennaisena osana kuitenkin kaikkeen. Toivoisi, että silloin olisi jo sähköautot kennoineen niin kehittyneet, että niistä ei tulisi suuria ongelmajätekasoja.
Tuloeropiikkejä lähennettäisiin, mutta tasapalkkaukseen ei nykyihminen ole vielä läheskään valmis, sillä hyvätuloisuus kannustaa nykyihmistä ja tavallaan kannustaa myös uusiin ideoihin jossain määrin. Ihanneyhteiskunta katsoo myös, että sairastuneet saavat hoidon ja lääkkeet ilman että oma talous romuttuu.
Ja vielä: Ihanneyhteiskunta satsaa tutkimukseen eri aloilla edistäen tiedetää ja antaa taiteelle ja harrasteurheilemiselle riittävästi mahdollisuuksia myös. Myöskin avaruustutkimusta tuetaan, koska lopulta ihmisen tie on kohti avaruutta.
Tässä osa asioita mitä tuli mieleen..ehkä paremminkin voisi asioista kirjoittaa, mutta vastasinpahan kuitenkin.Haluaisin kommentoida muutamaa kohtaa.
"Perhesuunnitteluohjelmat käyntiin ja naisten koulutus kehitysmaissa tehokkaammaksi." Tästä olen aivan samaa mieltä. Tämä on yksi peruskysymyksistä. Kun väkiluku lähtee laskuun (lähtee naisten valistuksesta ja työhön pääsemisestä), niin elintaso näissä maissa nousee. Sitä kautta terrorismin uhka maailmassa pienenee ja maat pääsevät itse kehittämään omaa talouttaan. Terrorismi kytee vain köyhyydessä.
"Ihanneyhteiskunta lähtee liikkeelle tietysti kodista, jossa tapakasvatuksen taso kohenee välinpitämättömän laiskan ja vaivautumattoman vanhemmuuden sijasta, jota osin on tämän päivän yhteiskunnissa." En pitäisi vanhempia vain laiskoina ja välinpitämättöminä. Ei yhteiskunta kovinkaan paljon tue myöskään vanhemmuutta. Itse olisin todellakin halunnut olla enemmän kotona lasteni kanssa, vaan minkäs teet, kun kilpailu työelämässä on kovaa ja laskutkin pitää maksaa. Kasvatus ja oikeat arvot kyllä lähtevät kotoa ja omalla esimerkillä on suurin vaikutus.
Mutta joo, tästä aiheesta ois kiva käydä syvällisempikin keskustelu, mutta halusin vain nähdä minkälaisia vastauksia (rakentavia, omia ideoita) täällä saan, kun tuntuu että on niin helppo vain moittia muita.
"Älä kysy, mitä yhteiskunta voi sinun eteesi tehdä, kysy mitä sinä voit tehdä yhteiskuntasi hyväksi" - John F. Kennedy.
Hauskaa päivän jatkoa kaikille :) - Folio Mulder
ap. kirjoitti:
Haluaisin kommentoida muutamaa kohtaa.
"Perhesuunnitteluohjelmat käyntiin ja naisten koulutus kehitysmaissa tehokkaammaksi." Tästä olen aivan samaa mieltä. Tämä on yksi peruskysymyksistä. Kun väkiluku lähtee laskuun (lähtee naisten valistuksesta ja työhön pääsemisestä), niin elintaso näissä maissa nousee. Sitä kautta terrorismin uhka maailmassa pienenee ja maat pääsevät itse kehittämään omaa talouttaan. Terrorismi kytee vain köyhyydessä.
"Ihanneyhteiskunta lähtee liikkeelle tietysti kodista, jossa tapakasvatuksen taso kohenee välinpitämättömän laiskan ja vaivautumattoman vanhemmuuden sijasta, jota osin on tämän päivän yhteiskunnissa." En pitäisi vanhempia vain laiskoina ja välinpitämättöminä. Ei yhteiskunta kovinkaan paljon tue myöskään vanhemmuutta. Itse olisin todellakin halunnut olla enemmän kotona lasteni kanssa, vaan minkäs teet, kun kilpailu työelämässä on kovaa ja laskutkin pitää maksaa. Kasvatus ja oikeat arvot kyllä lähtevät kotoa ja omalla esimerkillä on suurin vaikutus.
Mutta joo, tästä aiheesta ois kiva käydä syvällisempikin keskustelu, mutta halusin vain nähdä minkälaisia vastauksia (rakentavia, omia ideoita) täällä saan, kun tuntuu että on niin helppo vain moittia muita.
"Älä kysy, mitä yhteiskunta voi sinun eteesi tehdä, kysy mitä sinä voit tehdä yhteiskuntasi hyväksi" - John F. Kennedy.
Hauskaa päivän jatkoa kaikille :)Kuten myös maan omavaraistaloutta elintarviketeollisuudesta lähtien. Mahdollisimman pitkälle eri maiden tulisi itse tuottaa elintarvikkeensa. Kaikki turha kuskaaminen planeetalla tulee saada lopumaan.
- SUOMALAISIA..
Tukee Halla-Ahon toimintaa ja ajatuksia, suuri enemmistö ja mikäs demokratiassa voisi parempaa ollakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740