Näinä päivinä yleisimmät uutiset ovat firmojen lopettamisia, joukkoirtisanomisia ym. talouselämää koskevia kauheuksia. Vaan enpä ole kuullut, että taksikuskit valittaisivat työn vähyyttä. Ovatko taksikuskit todella sellaisia fakiireja, että huonoinakin aikoina löytävät asiakkaat vaikka kiven kolosta? Miten on?
Eikö takseilla lama näy missään?
4
930
Vastaukset
- mataantumataantumataantuma
Toisilla kuskeilla menee aina hyvin ja toisilla kuskeilla aina vähän huonosti. Ammatilla ei varmaan ole vaikutusta tähän.
- rento ote
Kyllä ajoja on selvästi vähemmän. Vaan eipä haittaa. Ihan hyväkin välillä ottaa vähän rennommin. Tämä ala on sellainen, että välillä tehdään töitä hullun lailla ja kun on hiljaisempaa, jää aikaa muuhunkin. Nautitaan välillä työn hedelmistä.
- kyllä..
läskisektorin paukuttelu viikkotasolla alkaa olla siellä sunnuntain puolella, mutta kunhan sinne pääsee niin ok..
- elämme normaaliaikaa
Onkos nyt lama? Elimme viime syksyyn asti ylikuumentuneilla markkinoilla. Kaikki, siis KAIKKI hinnat olivat nousseet jonnekin kauas, tavoittamattomiin. Ihmiset elivät kuin viimeistä päivää, ostivat aivan sikakalliita asuntoja, autoja ja muuta rompetta jopa ylivelkaantumiseen asti. Osta osta osta, OSTA oli päivän sana.
Nyt on ihan mukava tilanne, ajoja on silleen tasaisesti ja nyt taksia käyttävät ne, joilla on siihen varaa, siis ihan normaalitaloudessa elämme.
Vaikka tulomme ovat kaventuneet niistä hulluista ajoista, saamme niillä pienentyneilläkin tuloilla enemmän. Kuinka moni on ajatellut tätä? Tottakai niille, joilla on tullut lomautus tai irtisanominen eteen, on tukalat ajat. Toisaalta avoimia työpaikkoja on enemmän kuin työttömiä, työ ei siis edelleenkään kelpaa??
Sitten voimme puhua lamasta, kun työttömiä on enemmän, kuin työttömiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181