Aivan oikein.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Kannabiksen käyttö kaksinkertaistaa nuorten miesten kivessyöpäriskin/1135243387293
Siitä vaan pilviveikot polttamaan lisää, kivessyöpä on teille aivan OIKEA tauti.
:D
Darwin korjaa pilvenpolttajat
15
303
Vastaukset
- Tomppak
Nyt kyllä en oikein usko tuohon tulokseen...
Aika moni muukin asia on kasvanut 50 luvulta lähtien, kuten vaikkapa hampurilaiskulttuuri ja yksi pahimpia aikakautemme virheistä oli siirtyä tähän nykyisen suolan käyttöön, esim merisuolahan on todella paljon terveellisempää kuin pansuolat sun muut mitä kela kehitti joskus aikaa sitten, se on pää syy jo niin moneen sairauteen että en ihmettelisi vaikka tähänkin.
Myös ihmisten syömät kevyt tuotteet ovat pahimpia sairastuttajia mitä voi löytää kaupasta.
Vaikka kuinka syöt kevyt tuotteita, silti sinusta löytyy aina sitä pahaa kolestrolia, olisiko siinäkin kyse siis harhaanjohtamisesta?
No, en usko tuohon tulokseen!- tutkimustulokseen..
että kannabiksen on todettu aiheuttavan (massiivisen käytön) pysyviä muutoksia aivoihin, eli vaikuttaa heikentävästi muistiin, keskittymiskykyyn, reaktiokykyyn, uuden oppimiseen.....jne.
Vai kiistätkö senkin? Kuulutko niihin hörhelöihin, jotka marssivat kannabiksen vapauttamisen puolesta? Se ei ole edes mikään uusi uutinen, että kannabis on pahempi karsinogeeni (syöpää aiheuttava aine) kuin tupakka! Tämä on tutkittu ja todettu jo aikapäiviä sitten. Se, että tässä on tutkittu vain jotain tiettyä syöpää, ei tarkoita sitä, etteikö kannabis aiheuttaisi muitakin syöpiä kaiken muun pahan ohella, mitä se aiheuttaa. Kyseessä ei ole vaaraton aine, ei millään mittarilla mitattuna. Ainoastaan käyttäjät tuppaavat puolustelemaan tätä vitsausta ja vähättelemään sen vaaroja. - ja tutkimuksia
tutkimustulokseen.. kirjoitti:
että kannabiksen on todettu aiheuttavan (massiivisen käytön) pysyviä muutoksia aivoihin, eli vaikuttaa heikentävästi muistiin, keskittymiskykyyn, reaktiokykyyn, uuden oppimiseen.....jne.
Vai kiistätkö senkin? Kuulutko niihin hörhelöihin, jotka marssivat kannabiksen vapauttamisen puolesta? Se ei ole edes mikään uusi uutinen, että kannabis on pahempi karsinogeeni (syöpää aiheuttava aine) kuin tupakka! Tämä on tutkittu ja todettu jo aikapäiviä sitten. Se, että tässä on tutkittu vain jotain tiettyä syöpää, ei tarkoita sitä, etteikö kannabis aiheuttaisi muitakin syöpiä kaiken muun pahan ohella, mitä se aiheuttaa. Kyseessä ei ole vaaraton aine, ei millään mittarilla mitattuna. Ainoastaan käyttäjät tuppaavat puolustelemaan tätä vitsausta ja vähättelemään sen vaaroja.eu-tutkimus sanoi kannabiksen olevan laillisia
viinaa ja tupakkaa haitattomampi kaikilla
mittareilla. vähän vanhempi who:n tutkimus oli
myös sitä mieltä että kannabis on vähähaittainen
päihde.
tiesitkö että kannabis on potentiaalinen syöpä
lääke. hiirillä tehdyissä kokeissa aivosyövän
kasvu saatiin pysäytettyä ja jopa pienenemään.
kannabis on karsinogeeni ainoastaan poltettuna.
sitä voi myös vaporisoida (höyrystää) tällöin
vältytään karsinogeeneiltä. tietysti sitä voi
myös syödä vaikka keksien tai kakkujen muodossa.
amerikassa on lääkekannabista ollut käytössä jo
pitkään. lääkekäytössä määrät ovat todella
suuria, paljon suurempia kuin ns. viihdekäytössä ja käyttö on jatkuvaa. dea on yrittänyt löytää
lääkekäyttäjistä kaikkia mahdollisia haittoja perusteluiksi kannabiksen kiellolle. tässä se ei
kuitenkaan ole onnistunut.
kannabis ei ole haitaton mutta se on erittäin
pienihaittainen. jopa asperiini on vaarallisempaa, siihen kuolee ihmisiä joka vuosi
mutta kannabikseen ei ole kuollut vielä yhtään
ihmistä. teillä jotka luulette kannabiksen olevan
kauhea vitsaus suosittelen asioihin tutustumista
ennenkuin tuomitsette. - Tomppak
tutkimustulokseen.. kirjoitti:
Vai kiistätkö senkin? Kuulutko niihin hörhelöihin, jotka marssivat kannabiksen vapauttamisen puolesta? Se ei ole edes mikään uusi uutinen, että kannabis on pahempi karsinogeeni (syöpää aiheuttava aine) kuin tupakka! Tämä on tutkittu ja todettu jo aikapäiviä sitten. Se, että tässä on tutkittu vain jotain tiettyä syöpää, ei tarkoita sitä, etteikö kannabis aiheuttaisi muitakin syöpiä kaiken muun pahan ohella, mitä se aiheuttaa. Kyseessä ei ole vaaraton aine, ei millään mittarilla mitattuna. Ainoastaan käyttäjät tuppaavat puolustelemaan tätä vitsausta ja vähättelemään sen vaaroja.Kuuluin, niihin, jotka puolustavat kannabiksen käyttöä, mutta en enää....
Kerronpa miksi en.
Veljeni, siis molemmat veljeni, käyttivät kannabista kuten minäkin.
Toinen makaa letkuissa öisin kun ei saa happea muuten ja toisella on skitsofrenia.
Minä olen ainoa kolmesta, jolla ei jäänyt sellaisia haittoja, mutta mustia läiskiä näin vuosia käytön lopettamisen jälkeenkin.
Tosin, en ollut pelkästään pilven polttaja, kuten ei myöskään veljeni.
Itse käytin 10 grammaa pilveä joka päivä, heroiinia satunnaisesti, lsd ja essot ja muut levotsiinit silloin tällöin, sekä jatkuvasti kasapäin pameja piriä ja mitä nyt sattui käteen.
Join paljon lonkeroa(alkon) koska mikään ei tuntunut missään, toleranssi kun kehityy:)
Lisäksi söin jatkuvasti psyykelääkkeitä ja masennuslääkkeitä kaljan kanssa, lähes joka ilta, jotta rauhottuisi ja saisi nukuttua.
Kerron nämä vain siksi, että joku voisi oppia mitä on se elämä näiden varassa.
Perhe oli lähdössä, kaverit oli pelkästään prätkäjätkiä, huumekauppiaita, ammattirikollisia, pelkkää sekoilua kaiken aikaa.
Kyllä voisin sanoa tällä kokemuksella, että kannabis ei todellakaan ole mitenkään vaaratonta, nimittäin siitä kaikki alkoi.
Jos täällä nyt poliisikin valvoo ja lukee tämän viestin, niin terve vaan, olen lopettanut kaiken ja poliisikin oli siinä apuna jollain tavalla!
Kaverit on aina kavereita, en minä heitä hylännyt, mutta en enää ole missään mukana itse.
Nytkin ties kuinka monta on lusimassa:)
Mutta yksi asia on aivan varma, kannabis ei nyt kuitenkaan kives syöpää tee:)
Olen vah - Tomppak
ja tutkimuksia kirjoitti:
eu-tutkimus sanoi kannabiksen olevan laillisia
viinaa ja tupakkaa haitattomampi kaikilla
mittareilla. vähän vanhempi who:n tutkimus oli
myös sitä mieltä että kannabis on vähähaittainen
päihde.
tiesitkö että kannabis on potentiaalinen syöpä
lääke. hiirillä tehdyissä kokeissa aivosyövän
kasvu saatiin pysäytettyä ja jopa pienenemään.
kannabis on karsinogeeni ainoastaan poltettuna.
sitä voi myös vaporisoida (höyrystää) tällöin
vältytään karsinogeeneiltä. tietysti sitä voi
myös syödä vaikka keksien tai kakkujen muodossa.
amerikassa on lääkekannabista ollut käytössä jo
pitkään. lääkekäytössä määrät ovat todella
suuria, paljon suurempia kuin ns. viihdekäytössä ja käyttö on jatkuvaa. dea on yrittänyt löytää
lääkekäyttäjistä kaikkia mahdollisia haittoja perusteluiksi kannabiksen kiellolle. tässä se ei
kuitenkaan ole onnistunut.
kannabis ei ole haitaton mutta se on erittäin
pienihaittainen. jopa asperiini on vaarallisempaa, siihen kuolee ihmisiä joka vuosi
mutta kannabikseen ei ole kuollut vielä yhtään
ihmistä. teillä jotka luulette kannabiksen olevan
kauhea vitsaus suosittelen asioihin tutustumista
ennenkuin tuomitsette.Vaikken asiasta ole kerännyt kokemuksia, niin sen verran tiedän että tuo kertomasi pitää aivan paikkaansa ja asiasta ollaan keräämässä koko ajan näyttöä lisää.
Suomessakin lääkkeenä, kipuun siis, on mahdollista saada resepti hollannista tuotettuun lääkekannabikseen.
Tosin tuo vaikutus on kyseenalainen kuitenkin verrattuna esim morfiiniin, jota itsekin olen kokeillut pillereinä.
Aikas tehokasta muuten:P - Herrat ja Naiset
Tomppak kirjoitti:
Kuuluin, niihin, jotka puolustavat kannabiksen käyttöä, mutta en enää....
Kerronpa miksi en.
Veljeni, siis molemmat veljeni, käyttivät kannabista kuten minäkin.
Toinen makaa letkuissa öisin kun ei saa happea muuten ja toisella on skitsofrenia.
Minä olen ainoa kolmesta, jolla ei jäänyt sellaisia haittoja, mutta mustia läiskiä näin vuosia käytön lopettamisen jälkeenkin.
Tosin, en ollut pelkästään pilven polttaja, kuten ei myöskään veljeni.
Itse käytin 10 grammaa pilveä joka päivä, heroiinia satunnaisesti, lsd ja essot ja muut levotsiinit silloin tällöin, sekä jatkuvasti kasapäin pameja piriä ja mitä nyt sattui käteen.
Join paljon lonkeroa(alkon) koska mikään ei tuntunut missään, toleranssi kun kehityy:)
Lisäksi söin jatkuvasti psyykelääkkeitä ja masennuslääkkeitä kaljan kanssa, lähes joka ilta, jotta rauhottuisi ja saisi nukuttua.
Kerron nämä vain siksi, että joku voisi oppia mitä on se elämä näiden varassa.
Perhe oli lähdössä, kaverit oli pelkästään prätkäjätkiä, huumekauppiaita, ammattirikollisia, pelkkää sekoilua kaiken aikaa.
Kyllä voisin sanoa tällä kokemuksella, että kannabis ei todellakaan ole mitenkään vaaratonta, nimittäin siitä kaikki alkoi.
Jos täällä nyt poliisikin valvoo ja lukee tämän viestin, niin terve vaan, olen lopettanut kaiken ja poliisikin oli siinä apuna jollain tavalla!
Kaverit on aina kavereita, en minä heitä hylännyt, mutta en enää ole missään mukana itse.
Nytkin ties kuinka monta on lusimassa:)
Mutta yksi asia on aivan varma, kannabis ei nyt kuitenkaan kives syöpää tee:)
Olen vahmiten vittu jaksatte juosta noiden "tämä aiheuttaa syöpää tämä sitä ja tämä tuota, VOI EI, KALOREITA!" juttujen perässä kuin vainoharhaiset zombiet, ihmiset on BORN TO DIE ja kuten eräs viisas mafiajohtajakin kerran letkautti: "kaikki urheilua harrastaneet ystäväni ovat kuolleet" ja siinä on brutaali todellisuus. lopettakaa tämä naurettava jauhaminen kaikenmaailman terveyspaskoista, on paljon terveellisempää elää stressittömästi kuin stressata kaikenmaailman hölynpölyjuttuja.
pikemminkin: "otan vastuun teoistani" riittää potkimaan tuollaiset "katsokaa miten vaarallista!" mummot ojaan ja itkemään omaa partaansa, joka varmasti johtuu karsinogeenisistä yhteyksistä kun naapuri poltti tupakkaa parvekkeella.
mummoilla on vittumainen tapa inistä ja itkeä kaikille muille omia mielenterveyshäiriöitään, se on totta, mutta kun oppii suodattamaan tätä mummojen itkua (jota nykyään kohtaa niin miehiltä kuin naisiltakin noin jokaisen nurkan takana) on elämä paljon stressittömämpää ja mukavampaa.
siitähän ei poistu kuin turhuutta, ja turhat ovat turhia ja suusta tulee vain turhuutta. - Minä HALUAN että
Sinä poltat lisää pilveä.
Tällä taataan että ET MISSÄÄN NIMESSÄ pysty lisääntymään ja pistämään vähä-älyisiä geenejäsi eteenpäin.
No, mitä täällä notkut, pössyt palaan. IME! - Tomppak
Herrat ja Naiset kirjoitti:
miten vittu jaksatte juosta noiden "tämä aiheuttaa syöpää tämä sitä ja tämä tuota, VOI EI, KALOREITA!" juttujen perässä kuin vainoharhaiset zombiet, ihmiset on BORN TO DIE ja kuten eräs viisas mafiajohtajakin kerran letkautti: "kaikki urheilua harrastaneet ystäväni ovat kuolleet" ja siinä on brutaali todellisuus. lopettakaa tämä naurettava jauhaminen kaikenmaailman terveyspaskoista, on paljon terveellisempää elää stressittömästi kuin stressata kaikenmaailman hölynpölyjuttuja.
pikemminkin: "otan vastuun teoistani" riittää potkimaan tuollaiset "katsokaa miten vaarallista!" mummot ojaan ja itkemään omaa partaansa, joka varmasti johtuu karsinogeenisistä yhteyksistä kun naapuri poltti tupakkaa parvekkeella.
mummoilla on vittumainen tapa inistä ja itkeä kaikille muille omia mielenterveyshäiriöitään, se on totta, mutta kun oppii suodattamaan tätä mummojen itkua (jota nykyään kohtaa niin miehiltä kuin naisiltakin noin jokaisen nurkan takana) on elämä paljon stressittömämpää ja mukavampaa.
siitähän ei poistu kuin turhuutta, ja turhat ovat turhia ja suusta tulee vain turhuutta.Olet ihan oikeassa, en minä jaksa miettiä tuota yhtään, kun tiedän ettei se aiheuta syöpää piste.
Jos olen väärässä niin so what:)
Kaloreista en ole koskaan ollut vitunkaan kiinnostunut, ei voisi vähempää kiinnostaa, joka asiasta pitää tehdä aina iso kohu jotta saa myytyä jotain tiettyä tuotetta, ainahan se jostain tälläisestä on kaikki kiinni! - muutama ero
Tomppak kirjoitti:
Vaikken asiasta ole kerännyt kokemuksia, niin sen verran tiedän että tuo kertomasi pitää aivan paikkaansa ja asiasta ollaan keräämässä koko ajan näyttöä lisää.
Suomessakin lääkkeenä, kipuun siis, on mahdollista saada resepti hollannista tuotettuun lääkekannabikseen.
Tosin tuo vaikutus on kyseenalainen kuitenkin verrattuna esim morfiiniin, jota itsekin olen kokeillut pillereinä.
Aikas tehokasta muuten:Pmorfiini on huomattavasti koukuttavampi ja oikeasti ns. kova huume jolla voi aiheuttaa hengen menon yliannoksen muodossa. kannabiksen
kohdalla nukahdat paljon ennen kuin saisit otettua sitä hengen vaarallisen annoksen.
tosin jos saisit sillä (kannabiksella) itsesi
hengiltä olisit ensimmäinen joka siinä onnistuu. - Herrat ja Naiset
Minä HALUAN että kirjoitti:
Tällä taataan että ET MISSÄÄN NIMESSÄ pysty lisääntymään ja pistämään vähä-älyisiä geenejäsi eteenpäin.
No, mitä täällä notkut, pössyt palaan. IME!se ei siis ole ongelmasi.
tulevaisuuden geenitkään ei sua hirveesti tulis hetkauttaa vaikka eläisit elämäsi niin esimerkillisesti kuin vain pikku pääsi kuvitelmat kertovat. - ans kun kerron
Minä HALUAN että kirjoitti:
No, mitä täällä notkut, pössyt palaan. IME!pilvellä on kolme pääasiallista vaikutusta.
ne ovat 1. laittaa naurattamaan 2. ruokahalun
lisääntyminen ns. mässyt. 3. alkaa panettamaan.
tämä viimeinen takaa sen että hamputtelijat
lisääntyvät jopa paremmin kuin muut.
ehkä sua vituttaa se tosiasia että pilvessä voi
nauttia seksistä paremmin kuin kännissä, johtuu
korostuneesta tuntoaistista. tai voihan se olla
ettet raukka parka saa piparia. - Herrat ja Naiset
ans kun kerron kirjoitti:
pilvellä on kolme pääasiallista vaikutusta.
ettet raukka parka saa piparia.tämä em. viesti oli todella hyvä.
sillä on faktaa, ettei ihminen voi tietää esimerkiksi pilven "kemiallisista koostumuksista" ja syöpää vaikuttavista vaikutuksista.
kaikki tiedot jota ihminen voi saada pilvestä kokeilemalla ovat juurikin näitä asioita, ja loput on tutkimustulosta joita on aivan sieltä täältä ja tuolta.
ihminen voi siis vain valita tutkimukset joihin luottaa (yleensä perustuen siihen mihin haluaa luottaa) ja jauhaa siitä paskaa ympäriämpäri.
tämä seikka tekee myös ihmiset jotka puolustelevat pilveä tutkimustuloksiin vedoten aivan naurettaviksi yksilöiksi. - Tomppak
ans kun kerron kirjoitti:
pilvellä on kolme pääasiallista vaikutusta.
ettet raukka parka saa piparia.Pilvessä paneminen oli aina kivaa, ei mälli lennä millään ja silti tosi tuntoherkkää:)
Muistan kun naapurin akka tuli tallille kattelemaan pyöriä ja autoja ja panin sitä buickia vasten, niin se sano ettei sen mies kestäis kun 10 minuuttia max jos se tollalailla panis kun minä:)
Alkaa tekee mieli taas paukkuja kun tollasia muistoja herätit, huh:) - Tomppak
muutama ero kirjoitti:
morfiini on huomattavasti koukuttavampi ja oikeasti ns. kova huume jolla voi aiheuttaa hengen menon yliannoksen muodossa. kannabiksen
kohdalla nukahdat paljon ennen kuin saisit otettua sitä hengen vaarallisen annoksen.
tosin jos saisit sillä (kannabiksella) itsesi
hengiltä olisit ensimmäinen joka siinä onnistuu.En kuitenkaan huomannut mitään koukkua morfiiniin koska olin muutenkin pahasti koukussa kaikkeen:)
Muutta muuttta, Joskus kaveri söi hirveän köntsän pakia, siis pakistanilaista melko hyvää sellaista, arviolta ehkä 5-6 grammaa, kun kytät oli sen talon ulkopuolella ja nuuski koiransa kanssa pitkin pihaa:)
Sillä tuli hirveä paniikki ja söi kaiken.
Vatsan kautta se ei paukahda samoin kuin polttamalla vaan tod pikku hiljaa alkaa väsyttämään ja lopulta meinaa tulla tortut pöksyyn kun on aikas veltto olo:)
Niin kävi kaverillekkin mutta poliisit eivät etsineet häntä, haha!
Käytin tätä syömismenetelmää myös joskus kun olin mökillä ja en halunnut että vanhemmat saa vihiä polttamisesta:)
- Oikeaa puhetta.
Viinaa ja mömmöjä vapaasti ja ilmaiseksi jokaisesta r-kioskista ja kaupasta. Annetaan luonnonvalinnan hoitaa ongelma yksilöt pois päiviltä. Samalla mailman väkimäärä vähenisi ja jäljelle jäisi vain tervejärkiset. Eli tästäkin viestiketjusta vain kaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760