palapeilit tossa seinällä.... noooo mä satuin sitten vilkaisemaan peiliin ihan vaan ohimennen....NII PERKELE NE TIPPU.... merkki vaan siittä että alma se alkaa rupsahtamaan... voiha nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhhhhhh
almalla on sellaiset....
almajavaihtovaatteet
6
289
Vastaukset
Ehkä ne peilit ei vaan kestäny sun säteilevän säihkyvää kauneuttasi...;)
- Alien-8
Pelkkää seitsemän vuoden onnettomuutta se tietää:)
Mullakin on eteisessä palapeilit..ja yhtä komean näköinen olen aina siihen katsoessani;Dolenhan alma... yhtä hehkee ku ennenki... könsyjen kauhu.....meen laittaa potoksii ympäri kehoa niin ei rypyt näy....heheheeee
ainakin huono liima sulla...ostat parempaa ensikerralla...jos ne niillä tarroilla on, niin niillä ei mitään tee.;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770