Hyvät Kepupalstalaiset, tiedän, että tämä tietoiskuni kuuluisi tuonne Europarlamentti paikalle, mutta kun henkilö josta haluan kertoa, ei ole enää Europarlamentaarikko.
Niin juuri henkilön nimi on Piia Noora Kauppi kotoisin täältä pohjolan Valkeasta Oulun kaupungista. Piitu on nykyinen "Pankkitoimihenkilö"
vailla vertaa. Piituun ei oikein sovi minkään Investointipankin-Johtajan tittelit, siksi hänet myöskin tuntien kutsunkin hätä vaatimattomasti vain Pankin Toimihenkilöksi, mitä hän todellisuudessa onkin.
Nyt Iltalehtikin Ilkamoi Piian huonosta arvostuksesta jossakin Eu-n ilmanaikaisessa Foorumkysymyksessä, johtuen siitä, kun Piia Noora sanoo aina joka asiasta mitä mieltä hän on. Nyt keksittiin, että Piia Noora ei olisi saanut esittää mielipidettään kyseisessä asiassa, koska hän siirtyy alan palvelukseen jota asia koski. Näin ainakin minä asian käsitin.
Kyllä nyt tämä Investointipankki teki elämänsä oikeudenmukaisemman ratkaisun, valitessaan Piia-Nooran Pankkinsa johtoon. Tämä entinen Benin Tallin älykkö, on nousut jo ajat sitten, opettajansa Benin yläpuolelle, tiedon ja taidon kultaisella saralla. Mutta luulempa Benin siitä vain iloitsevan, kun hän aikoinaan opetti Piitulle politiikan saloja.
Kyllä me Oululaiset, saamme olla ylpeitä, kun meidän joukostamme on nousut noinkin älykäs ja tietäväinen naisimmeinen, siinä olisi jopa Pressa-ainetta, ja eihän sitä tiedä, mitä kolmen vuoden kuluttua tapahtuu. Ainakin Uusi-ukki odottaa mielenkinnolla Piia-Nooran ulostuloja.
Minä olenki lukenut tästä Oulun valtalehti Kalevasta Piitun hyviä Politiikan katsauksia, piitu kirjoittaa "Ihmisten kielellä", jota myöskin Kansakoulupohjainen Ukkikin ymärtää.
Siinä on oikein malliesimerkki Oululaisesta osaamisesta, iloitkaamme yhdessä siitä, jättäen tuon kateuden katkeran kalkin, pois kun Piitua arvostelemme, eiköstä vain.???
Uusi-Ukki. Tietoiskuni 9.2.Iltap.
7
238
Vastaukset
- piä
Kylläpä nyt UUSI-UKKI vitsin murjasit.Tänä neiti on niitä kokoomuksen omanedun suuria nimiä.Niihin kuuluu mm.Katainen,Virkkunen, Hemminki ja muut kokkarit.Voi kai sanoa, että ukki on pahasti tärähtänyt.
- Uusi-Ukki
Kyllähän kaikki nuo tuollayhteisten asiain hoitajat, ovat aina oman etunsa valvoneet, sehän kuuluu ihmisen perusluonteeseen. Meillä kaikilla vaan tahtoo olla se oma "Lehmä ojassa", emme me luonteestamme mihinkään pääse.
Ja kun ihminen tekee pyytettömästi työtä yhteisten asioiden eteen, niin pitäähän hänen siitä myöskin kohtuullinen korvaus saada.
Eriasia on taas nämä Lilliuksen kaltaiset ryöstötienestiä harrastavat Poliittiset paskiaiset, joille mikään ei riitä. Onhan tämä aivan järjetöntä, kun on myönteiset suhdanteet sähkömarkkinoilla, niin silloin nämä Lilliukset nostavat siitä ylimääräistä palkanlisää, sehän on täysi epäeettistä toimintaa.
Sen käsittäisi, kun huonoina markkinaaikoina he joutuisivat myöskin maksamaan saamiaan korvauksia takaisin, silloin se olisi jotenkin ymmärrettävissä, mutta tällaistä pykälää ei taatusti Forttumin sopimuksista löydy. Eikä myöskään Pikku Mauri ole koskaan sellaista pykälää sinne sopimuksiin myöskään värkännyt.
Mauri vaan vetoaa, kun Fortumin Johtokunta on niin päättänyt, niin Valtio ei voi niihin päätöksiin puuttua, ja sillä sipuli. - Emeritus
Uusi-Ukki kirjoitti:
Kyllähän kaikki nuo tuollayhteisten asiain hoitajat, ovat aina oman etunsa valvoneet, sehän kuuluu ihmisen perusluonteeseen. Meillä kaikilla vaan tahtoo olla se oma "Lehmä ojassa", emme me luonteestamme mihinkään pääse.
Ja kun ihminen tekee pyytettömästi työtä yhteisten asioiden eteen, niin pitäähän hänen siitä myöskin kohtuullinen korvaus saada.
Eriasia on taas nämä Lilliuksen kaltaiset ryöstötienestiä harrastavat Poliittiset paskiaiset, joille mikään ei riitä. Onhan tämä aivan järjetöntä, kun on myönteiset suhdanteet sähkömarkkinoilla, niin silloin nämä Lilliukset nostavat siitä ylimääräistä palkanlisää, sehän on täysi epäeettistä toimintaa.
Sen käsittäisi, kun huonoina markkinaaikoina he joutuisivat myöskin maksamaan saamiaan korvauksia takaisin, silloin se olisi jotenkin ymmärrettävissä, mutta tällaistä pykälää ei taatusti Forttumin sopimuksista löydy. Eikä myöskään Pikku Mauri ole koskaan sellaista pykälää sinne sopimuksiin myöskään värkännyt.
Mauri vaan vetoaa, kun Fortumin Johtokunta on niin päättänyt, niin Valtio ei voi niihin päätöksiin puuttua, ja sillä sipuli."Kyllähän kaikki nuo tuollayhteisten asiain hoitajat, ovat aina oman etunsa valvoneet, sehän kuuluu ihmisen perusluonteeseen. Meillä kaikilla vaan tahtoo olla se oma "Lehmä ojassa", emme me luonteestamme mihinkään pääse."
-----------------------------------
Puhu vain omasta puolestasi, äläkä oleta, että kaikkien muidenkin ihmisten perusluonteeseen kuuluu aina oman edun tavoittelu.
"Mauri vaan vetoaa, kun Fortumin Johtokunta on niin päättänyt, niin Valtio ei voi niihin päätöksiin puuttua, ja sillä sipuli."
-------------------------------
Fortumin "johtokunta" ei ole optio-ohjelmasta päättänyt.
Optio-ohjelmasta päätti Fortumin yhtiökokous, jossa enemmistöpäätäntävaltaa käytti silloinen kauppa- ja teollisuusministeri Sinikka Mönkäre (sd).
Eli omat "koirat" puri!
- Pankkimies
Katsoppas Ukki ylistämäsi pankkimiehen, Mielipidepankin mielipidettä Pia Noorasta tuolla kokoomuspalstalla.
Vosit samalla vähän oikoa tämän demari-pankkiirin näkemyksiä, kun olette vähän niin kuin saman aatteen miehiä, ja kun sinä aina niin kovin MPP:tä ylistät - Kaupunki keskustal,
Piia Noora on aivan fiksu politikko niinkuin useimmat kokoomus politikot,mutta miten sinä vasemmistoisena voit hänet hyväksyä,sillä vasemmistossahan eivät sanat ja teot merkitse mitään,vaan minkä puolueen edustaja siis vasemmiston sanoo tai tekee.
- Uusi-Ukki
kuin totuuteen, se että olen Demareita elämässäni eniten äänestänyt, johtuu heidän ylivertaisesta toimistaan vähempiosaisten auttamisessa.
Johtotähtenäni on aina ollut ihmisen "Vapaus veljeys ja tasa-arvo", jos se on vasemmistolaista politiikkaa, niin silloin minä olen taatusti vasemmistolainen, kuten arvelitkin.
Tosin minä arvostan aina miestä,tai naista jos he teoillaan ja toimillaan näyttävät kykynsä, kuten Piia Noora on näyttänyt, näin yksinkertaista se on.? Ja mitä tuuliin tulee, minä olen aina vierastanut kylmiä itätuulia, tänäänkin kun kävimme vaimonkanssa lenkillä noidun Itätuulta, sieltäpäin ei meille Suomalaisille ole mitään hyvää odotettavissa, että sellainen punikki minä olen.?? - punikkikin jotain oppii
Uusi-Ukki kirjoitti:
kuin totuuteen, se että olen Demareita elämässäni eniten äänestänyt, johtuu heidän ylivertaisesta toimistaan vähempiosaisten auttamisessa.
Johtotähtenäni on aina ollut ihmisen "Vapaus veljeys ja tasa-arvo", jos se on vasemmistolaista politiikkaa, niin silloin minä olen taatusti vasemmistolainen, kuten arvelitkin.
Tosin minä arvostan aina miestä,tai naista jos he teoillaan ja toimillaan näyttävät kykynsä, kuten Piia Noora on näyttänyt, näin yksinkertaista se on.? Ja mitä tuuliin tulee, minä olen aina vierastanut kylmiä itätuulia, tänäänkin kun kävimme vaimonkanssa lenkillä noidun Itätuulta, sieltäpäin ei meille Suomalaisille ole mitään hyvää odotettavissa, että sellainen punikki minä olen.??Kun sitä hieman potkii...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145