... juttu pistetty alunperin liikkeelle jo loppuvuodesta 2007? Sen ainut tarkoitus oli aktivoida sponsoreita tulevaan tammikuun 2008 noin kymmenen päivää kestävään "suureen ryöstöretkeen". Se ryöstöretki onnistui hyvin, sillä noin 4.000 uutta jäsentä tarttui syöttiin ja pisti rahaa sisään clubiin noin 30 miljoonaa euroa.
Sponsorit hehkuttivat värväyspuheissaan, että tuolloin tammikuun "10 päivää avoinna värväykselle" ts. suuren ryöstöretken aikaan liittyvät saisivat jonkun osuuden tuosta säätiöstä ja heidän etunsa "vanhana jäsenenä" säilyisivät tulevassa säätiössä. Tuon tammikuun "avoinna 10-pivää" liittymisen jälkeen liittyneet eivät pääsisi osalliseksi säätiön eduista "omistajan/osakkaan ominaisuudessa". Yhtenä etuna mainittiin, että treidaus jatkuu vanhoille, nyt tammikuussa liittyneille jäsenille, Handen vai kenenkä suorittamana, mutta tuon jälkeen liittyneet joutuisivat itse treidaamaan. ja pitämään huolta voitoistaan/tappioistaan.
Ajattelin tuon silloin olevan, se "hallittu alasajo", mutta se mahtokin olevan tyypillinen loppurahastus, joka vieläpä toimi pirun hyvin.
Nytkö sitten tuota säätiöittämis-juttua käytetään jäsenten rauhoittamiseen? Melkosen törkeetä on, jos niin on.
Ja mitaan ette voi...
Eikös toi clubin säätiöittämis-...
10
1866
Vastaukset
- törkeetä
On sun paskan jauhaminen asioista mistä et mitään tunnu tietävän,kohta alan jopa olla sen kannalla että en ihmettelekään jos susta rikosilmoituksen joku tekee.Puhu asiosta mistä jotain tiedät.
- AdaFlink
... edes sen verran, että kertoisit, jotta mikä tossa kirjoittamassani alustuksessa on väärin? Ei kait se ketään "palvele", jos joku vaan hokee, että mä jauhan paskaa? Sulla on mahdollisuus oikaista mun löpinöitä, jos vaan niin halaut.
Ja mitaan ette voi... - taitanet
AdaFlink kirjoitti:
... edes sen verran, että kertoisit, jotta mikä tossa kirjoittamassani alustuksessa on väärin? Ei kait se ketään "palvele", jos joku vaan hokee, että mä jauhan paskaa? Sulla on mahdollisuus oikaista mun löpinöitä, jos vaan niin halaut.
Ja mitaan ette voi...Tai sitten ehkä et ole ihan tolkuissas jos luulet että niitä joku tänne kirjoittaa tai sinulle yleensäkään.Koitahan hakea muualta elämääsi sisältöä,säälittävää touhua.
- AdaFlink
taitanet kirjoitti:
Tai sitten ehkä et ole ihan tolkuissas jos luulet että niitä joku tänne kirjoittaa tai sinulle yleensäkään.Koitahan hakea muualta elämääsi sisältöä,säälittävää touhua.
... suuren "ryöstöretken" (tammikuu 2008) ajoilta säätiöittämiskeskustelua clubista, joten olettaa sopii, että homma oli jo syksyllä 2007 pääjehujen suunnitelmissa.
Jokainen voi kuukkelilla ettiä juttua enenmmän.
Tässä olepa hyvä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000032001887
Ja mitaan ette voi...
- toimintaa jos vielä
kun esitutkinta on päällä ja rikosilmoituksia on tehty .Vielä jatketaan toimintaa kuin kaikki olisi laillista.Onko nyt aivan varmaa, että epäillyt ovat syyllisiä .Voisiko poliisi jo vihdoin julkaista todisteet.Juttuhan on täysin selvä vai onko?
- onkaan
Selvää?asia on esitutkinnassa ei edes syyteharkinnassa ja kaikki on selvää?onkohan sulla kaikki nyt varmasti hyvin?
- tämä tarkoitettu satiiriksi
onkaan kirjoitti:
Selvää?asia on esitutkinnassa ei edes syyteharkinnassa ja kaikki on selvää?onkohan sulla kaikki nyt varmasti hyvin?
adaFlink nimimerkille.Itse olen samaa mieltä kanssasi.
- Näytä niille
Laita luu kurkkuun moisille paskan jauhajille! Kyllähän sen sokea Reettakin näkee, että mitään säätiötä ei ole olemassa, kunhan koittavat epätoivoisesti pelata aikaa rikostutkinnalta.
- !!!&
-06
- tintorello
Onko langoilla ketään joka tietäis miten WIF:ään pääsee mukaan? Sain suuren perinnön ja kuulin että tää ois kova juttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761