Eikös toi clubin säätiöittämis-...

AdaFlink

... juttu pistetty alunperin liikkeelle jo loppuvuodesta 2007? Sen ainut tarkoitus oli aktivoida sponsoreita tulevaan tammikuun 2008 noin kymmenen päivää kestävään "suureen ryöstöretkeen". Se ryöstöretki onnistui hyvin, sillä noin 4.000 uutta jäsentä tarttui syöttiin ja pisti rahaa sisään clubiin noin 30 miljoonaa euroa.

Sponsorit hehkuttivat värväyspuheissaan, että tuolloin tammikuun "10 päivää avoinna värväykselle" ts. suuren ryöstöretken aikaan liittyvät saisivat jonkun osuuden tuosta säätiöstä ja heidän etunsa "vanhana jäsenenä" säilyisivät tulevassa säätiössä. Tuon tammikuun "avoinna 10-pivää" liittymisen jälkeen liittyneet eivät pääsisi osalliseksi säätiön eduista "omistajan/osakkaan ominaisuudessa". Yhtenä etuna mainittiin, että treidaus jatkuu vanhoille, nyt tammikuussa liittyneille jäsenille, Handen vai kenenkä suorittamana, mutta tuon jälkeen liittyneet joutuisivat itse treidaamaan. ja pitämään huolta voitoistaan/tappioistaan.

Ajattelin tuon silloin olevan, se "hallittu alasajo", mutta se mahtokin olevan tyypillinen loppurahastus, joka vieläpä toimi pirun hyvin.

Nytkö sitten tuota säätiöittämis-juttua käytetään jäsenten rauhoittamiseen? Melkosen törkeetä on, jos niin on.

Ja mitaan ette voi...

10

1866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeetä

On sun paskan jauhaminen asioista mistä et mitään tunnu tietävän,kohta alan jopa olla sen kannalla että en ihmettelekään jos susta rikosilmoituksen joku tekee.Puhu asiosta mistä jotain tiedät.

• AdaFlink

... edes sen verran, että kertoisit, jotta mikä tossa kirjoittamassani alustuksessa on väärin? Ei kait se ketään "palvele", jos joku vaan hokee, että mä jauhan paskaa? Sulla on mahdollisuus oikaista mun löpinöitä, jos vaan niin halaut.

Ja mitaan ette voi...

• taitanet
        AdaFlink kirjoitti:

... edes sen verran, että kertoisit, jotta mikä tossa kirjoittamassani alustuksessa on väärin? Ei kait se ketään "palvele", jos joku vaan hokee, että mä jauhan paskaa? Sulla on mahdollisuus oikaista mun löpinöitä, jos vaan niin halaut.

Ja mitaan ette voi...

Tai sitten ehkä et ole ihan tolkuissas jos luulet että niitä joku tänne kirjoittaa tai sinulle yleensäkään.Koitahan hakea muualta elämääsi sisältöä,säälittävää touhua.

• AdaFlink
        taitanet kirjoitti:

Tai sitten ehkä et ole ihan tolkuissas jos luulet että niitä joku tänne kirjoittaa tai sinulle yleensäkään.Koitahan hakea muualta elämääsi sisältöä,säälittävää touhua.

... suuren "ryöstöretken" (tammikuu 2008) ajoilta säätiöittämiskeskustelua clubista, joten olettaa sopii, että homma oli jo syksyllä 2007 pääjehujen suunnitelmissa.

Jokainen voi kuukkelilla ettiä juttua enenmmän.

Tässä olepa hyvä:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000032001887

Ja mitaan ette voi...

• toimintaa jos vielä

kun esitutkinta on päällä ja rikosilmoituksia on tehty .Vielä jatketaan toimintaa kuin kaikki olisi laillista.Onko nyt aivan varmaa, että epäillyt ovat syyllisiä .Voisiko poliisi jo vihdoin julkaista todisteet.Juttuhan on täysin selvä vai onko?

• onkaan

Selvää?asia on esitutkinnassa ei edes syyteharkinnassa ja kaikki on selvää?onkohan sulla kaikki nyt varmasti hyvin?

• tämä tarkoitettu satiiriksi
        onkaan kirjoitti:

Selvää?asia on esitutkinnassa ei edes syyteharkinnassa ja kaikki on selvää?onkohan sulla kaikki nyt varmasti hyvin?

adaFlink nimimerkille.Itse olen samaa mieltä kanssasi.

• Näytä niille

Laita luu kurkkuun moisille paskan jauhajille! Kyllähän sen sokea Reettakin näkee, että mitään säätiötä ei ole olemassa, kunhan koittavat epätoivoisesti pelata aikaa rikostutkinnalta.

• !!!&

-06

• tintorello

Onko langoilla ketään joka tietäis miten WIF:ään pääsee mukaan? Sain suuren perinnön ja kuulin että tää ois kova juttu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe