Syön cipralex ja zopinox lääkeitä.Minusta tuo cipralex ei auta ja päätä vain puristaa hirveästi mutta olen alkanut ottaa puolikkaan ja allekkin zopinoxia päivisin pariin otteeseen ja se saa hyvin rauhoittumaan ja päänpuristuksen loppumaan.yöksi olen ottanut vielä kokonaisen että pystyn nukkumaan ja tuntuu että ilman ei pärjää.
Cipralex ja zopinox
7
904
Vastaukset
- lääkettä
päivisin?! Kannataisi varmasti jutella hoitavan lääkärin kanssa jotta saisi oikean lääkityksen, siis päivälääkityksen.
- Hese..
Niin pakko kohta jostain lisää saada kun loppuu lääkkeet.Kyllä tuo nukahtamislääke pieninä annoksina toimii päivisin rentouttajana. Pitänee varmaan muualta jotain hommata kun pienen paikkakunnan lääkärissä ei kehtaa jatkuvaan juosta ja lääkärikin ihmettelee eikös se nyt helpotakin se tauti jo eli ei varmaan anna zopinoxia. Viimeksikin oli jo niin nihkeätä..
- Juu-u.
Hese.. kirjoitti:
Niin pakko kohta jostain lisää saada kun loppuu lääkkeet.Kyllä tuo nukahtamislääke pieninä annoksina toimii päivisin rentouttajana. Pitänee varmaan muualta jotain hommata kun pienen paikkakunnan lääkärissä ei kehtaa jatkuvaan juosta ja lääkärikin ihmettelee eikös se nyt helpotakin se tauti jo eli ei varmaan anna zopinoxia. Viimeksikin oli jo niin nihkeätä..
Lääkäriltä lääkäriin, ja jokaiselta saa jotain pään sekoittajaa..
Aika huonosti on pasmat sinulla, kun omahoitona popsit keskellä päivää nukahtamislääkkeitä, ja uutta jotain pitäisi saada.
Olisiko ajattelemisen paikka, mihin olet ryhtymässä?
Pillerivetoiseksi ihmiseksikö kaikkine sauraamuksineen? - -
zopinoxilla ei nuku eikä väsytä tippaakaan.minäkin syön niitä päivisin vähintään kaksi päivässä.neljänneksen,puolikkaan tai joskus kokonaisen annoksina.olen huomannut että pienempi annos autaa enemmän kuin iso annos ja niin lääkäriki sanoi.esim.puolikas auttaa enemmän kuin kokonainen.paras päivällä käytettynä eikä väsytä eikä nuku.auttaa myös niskakipuun jota minulla on joka päivä ja johon ei kipulääkkeet auta.siksi päätin syödä zopinoksia päivisin.ei ole mitään sivuvaikutuksia.
- mentallyinvalid
Onko ilmennyt haittavaikutuksia? Miten on asiat ruokahalun ja painon kanssa?
- Hese..
Ruokahalu tallella paino tippui hieman mikä on hyvä asia.Lievästi tokkurainen olo mutta jos ei ota päätä repii hullun lailla ja hermot tiukalla.
- selvästi
Hese.. kirjoitti:
Ruokahalu tallella paino tippui hieman mikä on hyvä asia.Lievästi tokkurainen olo mutta jos ei ota päätä repii hullun lailla ja hermot tiukalla.
jo riippuvuus kyseiseen aineeseen. Ei kuvaamaasi oireeseen tarvitse nukahtamislääkettä päivällä. On olemassa aineita, joita voit päivällä käyttää, jos tarvitset.
Tuota vauhtia ei mene montaa viikkoa niin et saa enää lainkaan unta. Tarvitset monta nappia illalla saadaksesi saman vaikutuksen kuin nyt yhdellä. Hetken päästä taas sekään ei tunnu vaikuttavan.
Mene ihmeessä lääkäriin ja kerro rehellisesti tilanteesi. Et ole ainoa, jolle näin on käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770