Totuus multinikistä!

***.*.*.*.***

Taashan se tapahtu! Multinikki pelkuri suolti aloituksensa ruudulle ja pakeni paikalta vastaamatta omien aloitusten vastauksiinsa!
totta se on krisseleistä että he eivät edes kestä omien tekonsa seurauksia tai kritiikkiä!!!
ajavat lapsien päälle ja pakenevat paikalta koska "eihän krisselit tämmöistä tee!"

Hauskinta on että tämä tämän palstan provoilija kakkahousulla joka kirjoittelee tietyllä tyylillä ja käyttää samaa käyttäytymismallia käyttää ainakin seuraavia nimimerkkejä!

Hanna
Jonathancross
herranterttu
ukdoesentwork
"multinikki"

yms. muita! yrittää tökerösti peitellä sen mutta kuitenkin ihan sama henkilö!

ei se ole mahdotonta tunnistaa kun on vaan pitkäjänteinen!

muille vaan kiitos miellyttävistä kirjoituksista!

jopa tähdenlennolle! ;)

46

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herran terttu

"muille vaan kiitos miellyttävistä kirjoituksista!"

Samoin muille kiitos miellyttävistä kirjoituksista paitsi sulle rupiperseinen tähtisilmä, sukkahousuinen lökäpöksy!!!

• ***.*.*.*.***

Taisi todiste tulla ihan kirjallisena tänäiltana! :)

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Taisi todiste tulla ihan kirjallisena tänäiltana! :)

Todistit sadistisen narsistiutesi heti avauksessa. Toisaalta hienoa, että olet noin helposti tulkittavissa. Olet avoin kuin kirja. Et sentään Raamattu kuitenkaan.

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

Todistit sadistisen narsistiutesi heti avauksessa. Toisaalta hienoa, että olet noin helposti tulkittavissa. Olet avoin kuin kirja. Et sentään Raamattu kuitenkaan.

Sehän on ainoastaan sinä joka tällä palstalla kirjoittelet "päiden irtoamisista" ja "jumalan ihmeteoista"

lisäksi sinähän se on joka saa niitä "tapetaan Ateistit" kohtauksia aina välillä!

lisäskis >>>>Todistit sadistisen narsistiutesi heti avauksessa.

• Herran terttu kirjoitti:

Kamasutra?

• Herran terttu
        Herran terttu kirjoitti:

Koska Raamattu on täyttä paskaa

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Sehän on ainoastaan sinä joka tällä palstalla kirjoittelet "päiden irtoamisista" ja "jumalan ihmeteoista"

lisäksi sinähän se on joka saa niitä "tapetaan Ateistit" kohtauksia aina välillä!

lisäskis >>>>Todistit sadistisen narsistiutesi heti avauksessa.

Kyselet minulta ilmiselviä asioita, mikä paljastaa vilpittömällä tavalla tietämyksesi alhaisen tason. Sitten vääntelet asioita aivan epäloogiseen muotoon. Sinulla ei ole todellisuus hanskassa, mikä on kaltaisellesi suljetulla osastolla olevalle potilaalle tyypillistä. Toivotan pikaista paranemista, vaikka se ei toipumisesi ennusteen kanssa olekaan realistista, mutta haluan helpottaa tuskaasi valkoisella valheella ;D

• Herran terttu
        Herran terttu kirjoitti:

Koska Raamattu on täyttä paskaa

Raamattu ei ole paskaa, ellet ole syönyt sitä nikkivaras!

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

Kyselet minulta ilmiselviä asioita, mikä paljastaa vilpittömällä tavalla tietämyksesi alhaisen tason. Sitten vääntelet asioita aivan epäloogiseen muotoon. Sinulla ei ole todellisuus hanskassa, mikä on kaltaisellesi suljetulla osastolla olevalle potilaalle tyypillistä. Toivotan pikaista paranemista, vaikka se ei toipumisesi ennusteen kanssa olekaan realistista, mutta haluan helpottaa tuskaasi valkoisella valheella ;D

Bojoing sanoi pääsi kun palasit perusasetuksiisi eli ylimieliseen narsismiisi!

aloitukseni oli täysin naula kantaan! sen todista itkupotkuraivarivastauksesi! :)

et pärjää multinikki elämässä! näe se tosiasia ja aikuistu!

ipso facto!

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

Raamattu ei ole paskaa, ellet ole syönyt sitä nikkivaras!

Ja kiroilet näköjään myöskin!!!

minkäslainen herran terttu kiroilee ja manaa kun sinä?

kitkerä terttu? katkera terttu?

paha terttu?

paska terttu?

ylijäämä terttu?

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Bojoing sanoi pääsi kun palasit perusasetuksiisi eli ylimieliseen narsismiisi!

aloitukseni oli täysin naula kantaan! sen todista itkupotkuraivarivastauksesi! :)

et pärjää multinikki elämässä! näe se tosiasia ja aikuistu!

ipso facto!

"Bojoing sanoi pääsi"

Ei, se oli sinun pääsi, eikä sekään ollut kuin kuuloharha, joka johtui pseudolerjasta lerppuudestasi.

"et pärjää multinikki elämässä!"

En ymmärrä. Minähän olen sentään Herran terttu ja päihitän tähtipersesilmät mennen tullen. Fakta on sulle kiinaa.

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

"Bojoing sanoi pääsi"

Ei, se oli sinun pääsi, eikä sekään ollut kuin kuuloharha, joka johtui pseudolerjasta lerppuudestasi.

"et pärjää multinikki elämässä!"

En ymmärrä. Minähän olen sentään Herran terttu ja päihitän tähtipersesilmät mennen tullen. Fakta on sulle kiinaa.

Miten sinulta itseltäsi tuntuu?

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Ja kiroilet näköjään myöskin!!!

minkäslainen herran terttu kiroilee ja manaa kun sinä?

kitkerä terttu? katkera terttu?

paha terttu?

paska terttu?

ylijäämä terttu?

Millainen tähtipersesilmä olet sinä?

Haiseva tähtipersesilmä?
        Tuupattu tähtipersesilmä?
        Kukertava tähtipersesilmä?
        Kiertävä tähtipersesilmä?

Onnenonkija tähtipersesilmä?

Onneton tähtipersesilmä?

Persesilmätön tähtipersesilmä?

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

Millainen tähtipersesilmä olet sinä?

Haiseva tähtipersesilmä?
        Tuupattu tähtipersesilmä?
        Kukertava tähtipersesilmä?
        Kiertävä tähtipersesilmä?

Onnenonkija tähtipersesilmä?

Onneton tähtipersesilmä?

Persesilmätön tähtipersesilmä?

Menikö öylätti väärään kurkkuun ja viinit lattialle tuon aivoripulin jälkeen?

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Menikö öylätti väärään kurkkuun ja viinit lattialle tuon aivoripulin jälkeen?

"Miltä sinusta tuntuu?"

Attenarri ansaitsee kerjäämänsä turpiinvedon ;D

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

"Miltä sinusta tuntuu?"

Attenarri ansaitsee kerjäämänsä turpiinvedon ;D

Ei sunullakaan hyvin mene!

• Silmät ne seisoo, vaahdossa suut.
      Karuselli pyörii, hihut siinä pyörii...
      Tertut, Hannat, Sukkikset ja muut.
      Mukaan vaan, mukaan vaan saarnailemaan..
      Hahhhaa, näin sitä saa Multinikin nimissä ratsastaa...

Jaaha, nyt otetaan oikein tuhdit kahvit...olkaa hyvä.

• ***.*.*.*.*** (tarkkis Xlle...

Taisi muuten Herran tertulta tosissaan grillata hermot tänään!

• Herran terttu

Tarkastajalla seisoo!
        Ihme tuo on nainen!
        Kahvetta horiisoo
        väärään kurkkuun vainen,
        kun naurua lopettaa
        ei pysty hälle opettaa
        kukaan nielemisen aikana
        edes kelpo pakana.

• ***.*.*.*.*** (tarkkis Xlle... kirjoitti:

Taisi muuten Herran tertulta tosissaan grillata hermot tänään!

Uskovaisilla on kaikilla erikoinen halu päästä grillaamaan. Helvetin tulilla pelottelu kuuluu tähän teemaan...
        Ps. montako rypälettä on tertussa? Nooooohhh..se on ihan tertun oma asia.... ;-D

• Herran terttu kirjoitti:

Tarkastajalla seisoo!
        Ihme tuo on nainen!
        Kahvetta horiisoo
        väärään kurkkuun vainen,
        kun naurua lopettaa
        ei pysty hälle opettaa
        kukaan nielemisen aikana
        edes kelpo pakana.

Tuo oli kiva runo. Olen ihan otettu. Kiitos... ;-D

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

Tarkastajalla seisoo!
        Ihme tuo on nainen!
        Kahvetta horiisoo
        väärään kurkkuun vainen,
        kun naurua lopettaa
        ei pysty hälle opettaa
        kukaan nielemisen aikana
        edes kelpo pakana.

Ottiko tosiaan noin paljon luontosi päälle kun jäit kiinni juuri siitä mitä puuhastelet?

vaikuttaa vaan että sinä olit omasta mielestäsi kaiken arvostuksen yläpuolella kaiken aikaa ja sitten kun jäit vaan kiinni "housut kintuissa" niin saat tuommoisen kohtauksen!

ei ole elämä sinuakaan paljon aikuistanut elämäsi aikana!
        lellitty? rikas kakru?

• ***.*.*.*.***
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Ottiko tosiaan noin paljon luontosi päälle kun jäit kiinni juuri siitä mitä puuhastelet?

vaikuttaa vaan että sinä olit omasta mielestäsi kaiken arvostuksen yläpuolella kaiken aikaa ja sitten kun jäit vaan kiinni "housut kintuissa" niin saat tuommoisen kohtauksen!

lellitty? rikas kakru?

.......

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

lellitty? rikas kakru?

Sinä tuon housut kintuissa keksit, joten taidat harrastella itse moista. Eipä liene ketään toista!

"rikas kakru?"

Olenhan minä jonkun kakru, kuten varmaan sinäkin, ellet ole sikissyt pyhästä hengestä ja silloinkin olisit jonkun kakru. Rikas? Hmmm. Saattaapi jokunen köyhempikin löytyä ;D

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

Sinä tuon housut kintuissa keksit, joten taidat harrastella itse moista. Eipä liene ketään toista!

"rikas kakru?"

Olenhan minä jonkun kakru, kuten varmaan sinäkin, ellet ole sikissyt pyhästä hengestä ja silloinkin olisit jonkun kakru. Rikas? Hmmm. Saattaapi jokunen köyhempikin löytyä ;D

minä olen jo profiloinut sinut!

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

minä olen jo profiloinut sinut!

"minä olen jo profiloinut sinut!"

Et pysty, koska tuollainen ylittää kykysi.

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

"minä olen jo profiloinut sinut!"

Et pysty, koska tuollainen ylittää kykysi.

Kerro sitten minulle miksi reagoit niin voimakkaasti aloitukseeni?

olinko oikeassa?

oliko ikävä?

häh?

sinun pieni ylimielisyytesi johti sinut ylimielisyytesi omaan ansaan!

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Kerro sitten minulle miksi reagoit niin voimakkaasti aloitukseeni?

olinko oikeassa?

oliko ikävä?

häh?

sinun pieni ylimielisyytesi johti sinut ylimielisyytesi omaan ansaan!

"Kerro sitten minulle miksi reagoit niin voimakkaasti aloitukseeni?"

Kirjoitit aloituksessa:

Miksi minun pitäisi kehua sinua tuollaisen sanomisen jälkeen? Odotatko myötätuntoa vittuillessasi? Olet ihan oikeasti sairas, jos sellaista odotat! Hiukan kun joskus suuntaat kritiikkiä sinne itseesikin päin, huomaat, että aihetta on paranteluun sinussakin.

"sinun pieni ylimielisyytesi johti sinut ylimielisyytesi omaan ansaan!"

Tuollako kommentilla luulet saavasi ihailua osaksesi? Voihan narsistinen tumpelo ;D

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

"Kerro sitten minulle miksi reagoit niin voimakkaasti aloitukseeni?"

Kirjoitit aloituksessa:

Miksi minun pitäisi kehua sinua tuollaisen sanomisen jälkeen? Odotatko myötätuntoa vittuillessasi? Olet ihan oikeasti sairas, jos sellaista odotat! Hiukan kun joskus suuntaat kritiikkiä sinne itseesikin päin, huomaat, että aihetta on paranteluun sinussakin.

"sinun pieni ylimielisyytesi johti sinut ylimielisyytesi omaan ansaan!"

Tuollako kommentilla luulet saavasi ihailua osaksesi? Voihan narsistinen tumpelo ;D

Olisiko sitten pitänyt kiittää sinua "päiden putoamis" teksteistäsi???

tai niistä "Atestit ovat sairaita" teksteistäsi??

tai niistä teksteistäsi missä valitat miten Ateistit ovat tunnevammaisia??

tai siitä kaikesta muusta paskasta mitä olet ulostanut tänne??

itseäsi uskovaiseksi henkilöksi väittäväksi yksilöksi olet kyllä aika lhainen ihminen!
        sinulta tosiaan puuttuu itsekritiiki ja kyky ymmärtää omaa ulosantiasi mutta et kyllä kovinkaan hyvin pärjää!! ajatteletkos silleen että sinulla on monia ystäviä tällä palstalla?
        ei taida olla yhtään eihän!
        Hauktu ihmisiä jatkuvasti ja heität mitä hullumpaa juttua!
        sinä tässä narsistinen olet kun tule Ateistien palstalle ja haukut kaikkia täällä etkä ole ikinä kirjoittanut mitään positiivista!

miltä tuntuu olla aito ylimielinen narsisti??? kerro siitä meille kun olet esimerkkitapaus!!!

sinä vahvistat säännön että uskovaiset ovat vältettäviä henkilöitä!
        ja sitten kehdataan valittaa miten uskovaisia sorretaan! totuus on vaan että sinunlaisia ihmisiä ei siedä ketään normaali tuntevaa ihminen!

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Olisiko sitten pitänyt kiittää sinua "päiden putoamis" teksteistäsi???

tai niistä "Atestit ovat sairaita" teksteistäsi??

tai niistä teksteistäsi missä valitat miten Ateistit ovat tunnevammaisia??

tai siitä kaikesta muusta paskasta mitä olet ulostanut tänne??

itseäsi uskovaiseksi henkilöksi väittäväksi yksilöksi olet kyllä aika lhainen ihminen!
        sinulta tosiaan puuttuu itsekritiiki ja kyky ymmärtää omaa ulosantiasi mutta et kyllä kovinkaan hyvin pärjää!! ajatteletkos silleen että sinulla on monia ystäviä tällä palstalla?
        ei taida olla yhtään eihän!
        Hauktu ihmisiä jatkuvasti ja heität mitä hullumpaa juttua!
        sinä tässä narsistinen olet kun tule Ateistien palstalle ja haukut kaikkia täällä etkä ole ikinä kirjoittanut mitään positiivista!

miltä tuntuu olla aito ylimielinen narsisti??? kerro siitä meille kun olet esimerkkitapaus!!!

sinä vahvistat säännön että uskovaiset ovat vältettäviä henkilöitä!
        ja sitten kehdataan valittaa miten uskovaisia sorretaan! totuus on vaan että sinunlaisia ihmisiä ei siedä ketään normaali tuntevaa ihminen!

"ajatteletkos silleen että sinulla on monia ystäviä tällä palstalla?"

Miksi minun pitäisi yrittää saada ystävikseni sellaisia, jotka ovat korkeintaan Jokelan tai Kauhajoen petojen kaltaisia hirviöitä? Eiväthän sellaiset kykene osoittamaan mitään ystävyyttä. Olen kirjoittanut ateista osuvaa asiaa, koska näyttää kolahtavan kohdalleen ;D

"miltä tuntuu olla aito ylimielinen narsisti???"

En minä ole vaan sinä. Koeta nyt viimein tajuta tämä yksinkertainen totuus.

"sinä vahvistat säännön että uskovaiset ovat vältettäviä henkilöitä!"

Sinä vahvistat säännön, että atet ovat omaa "suuruuttaan" täynnä olevia narsisteja, joiden kuskaaminen esimerkiksi Pohjois-Korean paratiisiin on enemmän kuin oikeutettua.

"totuus on vaan että sinunlaisia ihmisiä ei siedä ketään normaali tuntevaa ihminen!"

Sinuahan ei kukaan siedä, vaikka et sitä näemmä itse tiedä. Katsos kun sinä et ole normaali.

• gdsdl
        Herran terttu kirjoitti:

Miksi minun pitäisi yrittää saada ystävikseni sellaisia, jotka ovat korkeintaan Jokelan tai Kauhajoen petojen kaltaisia hirviöitä? Eiväthän sellaiset kykene osoittamaan mitään ystävyyttä. Olen kirjoittanut ateista osuvaa asiaa, koska näyttää kolahtavan kohdalleen ;D

Sinä vahvistat säännön, että atet ovat omaa "suuruuttaan" täynnä olevia narsisteja, joiden kuskaaminen esimerkiksi Pohjois-Korean paratiisiin on enemmän kuin oikeutettua.

"totuus on vaan että sinunlaisia ihmisiä ei siedä ketään normaali tuntevaa ihminen!"

Sinuahan ei kukaan siedä, vaikka et sitä näemmä itse tiedä. Katsos kun sinä et ole normaali.

Onko tuo mielestäsi fiksua käytöstä?

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

Tämä vaan todistaa sen että päivi räsäsen tekstit olivat suunnatuja vaan ja ainoastaan loukkaamaan lisää Suomalaisia kriisin aikana!

ja ne heikkomielisimmät rupesivat vihaamaan päivin käskystä!

• Herran terttu
        gdsdl kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi fiksua käytöstä?

Taas haukuit saatanan homofani! Atet eivät tosiaan pysty luomaan kuin korkeintaan kolalla lunta. Sellaisten tekemänä ei synny yhtään mitään, mutta joku on pystynyt luomaan. Mieti sitä! Faktat ovat edessäsi.
        Olet sokea. Ei siinä sen kummempaa. Pilipaliaivoillasi ei voi tajuta, mistä kaikki me ihmiset ja ympärillämme oleva aine on syntynyt. Väitätkö, että atet ovat luoneet maailman? Salli mun nauraa KIÄH KIÄH KIÄÄÄÄH!

Tukiainen on erittäin tärkeä henkilö Jumalalle. Paljon tärkeämpi kuin jotkut hitsit ugala bugala -miehet. Siksi Tukiainen säästyi. Nyt hän kykenee valistamaan pimeässä kulkevia persoonia pois väärältä tieltä. Joko on päitä pudonnut pahat atet? Atet rupesivat pelkäämään Herran vihaa ja poistivat aloittamani ketjun. Surkeita olette.

Älä valehtele saatanan vinttipimeä paska-atte! Vedä sinä attesuoli itsesi paskasi kautta perseeseesi ja viihdy siellä sata seuraavaa vuotta. Atet ovat niin juntteja, että helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin aten.

Atet ovat perkeleen riistaa. Atet ovat tavallaan Jumalan koe-eläimiä. Hän testaa, josko atet sittenkin muuttuisivat, vaikka hän hyvin tietää tulevaisuuden. Jumalalle ei mikään olisi mieluisampaa kuin katkaista kaasu helvetin polttouuneista, jos atet yllättäisivätkin jopa itsensä Herran.

• Herran terttu
        Herran terttu kirjoitti:

Taas haukuit saatanan homofani! Atet eivät tosiaan pysty luomaan kuin korkeintaan kolalla lunta. Sellaisten tekemänä ei synny yhtään mitään, mutta joku on pystynyt luomaan. Mieti sitä! Faktat ovat edessäsi.
        Olet sokea. Ei siinä sen kummempaa. Pilipaliaivoillasi ei voi tajuta, mistä kaikki me ihmiset ja ympärillämme oleva aine on syntynyt. Väitätkö, että atet ovat luoneet maailman? Salli mun nauraa KIÄH KIÄH KIÄÄÄÄH!

Tukiainen on erittäin tärkeä henkilö Jumalalle. Paljon tärkeämpi kuin jotkut hitsit ugala bugala -miehet. Siksi Tukiainen säästyi. Nyt hän kykenee valistamaan pimeässä kulkevia persoonia pois väärältä tieltä. Joko on päitä pudonnut pahat atet? Atet rupesivat pelkäämään Herran vihaa ja poistivat aloittamani ketjun. Surkeita olette.

Älä valehtele saatanan vinttipimeä paska-atte! Vedä sinä attesuoli itsesi paskasi kautta perseeseesi ja viihdy siellä sata seuraavaa vuotta. Atet ovat niin juntteja, että helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin aten.

Atet ovat perkeleen riistaa. Atet ovat tavallaan Jumalan koe-eläimiä. Hän testaa, josko atet sittenkin muuttuisivat, vaikka hän hyvin tietää tulevaisuuden. Jumalalle ei mikään olisi mieluisampaa kuin katkaista kaasu helvetin polttouuneista, jos atet yllättäisivätkin jopa itsensä Herran.

Joku mulkvisti käyttää nimimerkkiäni törkeästi ja vääristelee asioita. Mutta toisaalta aika oikeudenmukaisesti ;D

• ***.*.*.*.***
        Herran terttu kirjoitti:

Joku mulkvisti käyttää nimimerkkiäni törkeästi ja vääristelee asioita. Mutta toisaalta aika oikeudenmukaisesti ;D

Vihoissasi kirjoittelet mitä mieleesi tulee ja sitten yritätä korjailla jälkikäteen!

• ghfjfgkghtderde
        Herran terttu kirjoitti:

otsikoida "Kootut Herran tortut" kaikki on lainattu Herran tertulta itseltään, ns quoteminingia, jos ymmärrät termin.

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?advanced=1&conference=ateismi&hpp=25&poster=herran terttu&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sort=relevance&ts=1234257875220&query_session=8076153830000175182&start=0

• kjgkljöojjg

oo hihhuli, se on liian kiltti.

• ***.*.*.*.***

Nimimerkkisi tekeminen tuollalailla ei oikeastaan huijaa ketään!

keksi jotain uutta!

• bubastis.tmi
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Nimimerkkisi tekeminen tuollalailla ei oikeastaan huijaa ketään!

keksi jotain uutta!

Ihana matsi, oli kivaa luettavaa :D:D:D

• ***.*.*.*.***

Kun on pitkäjänteisyyttä ja analysointikykyä niin tämmöiset multinikki/provoilijat jäävät helposti kiinni!

tämä aloitus on hyvä esimerkki siitä miten ihmisen pystyy saamaan tunnustamaan itse omat ongelmansa käyttämällä hänen ylimielisyyttään häntä itseään vastaan!
      Uskovaisilla on jostain syystä tämä yliminän liialinen kehitys ja he pitävät itseään arvostamattomissa mutta tämän illuusiota rikkomalla saa yksilön raivoihin ja tekemään virheitä jolloin tämä yliminä hajoaa käsiin ja paikalla on pelkästään raivoa.

Herran terttu on ajan myötä kirjoitellu paljon paskaa tänne mutta pohjimmiltaa hän on kuitenkin heikkomielinen hihhuli jolla on vaan liian pyhä kuva itsestänsä ajattelematta yhtään paikkaansa yhteiskunnassa!

joten kun tämä multinikki perusti tarinansa valehteluun hän hyvin yksinkertaisesti unohti ne lyhyen ajan myötä eikä pystynyt elää omassa valheessaan!

• Herran terttu

"tämä aloitus on hyvä esimerkki siitä miten ihmisen pystyy saamaan tunnustamaan itse omat ongelmansa"

Pitää paikkansa. Aloituksesi oli ylimielistä vittuilua ja riidan haastamista. Olet ilmeisesti kännissä ja halusit pikku ilta-askartelua suunsoiton merkeissä. Turinoissasi ei ole järjen häivää.

Heikkomielinen olet itse, mutta narsistisena ääliönä et pysty sitä myöntämään. Sinusta ei ole kenellekään mitään hyötyä.

Todellisuuden kadottaneena kykenet vain asioiden vääristelyyn.

• Hienoin
        Herran terttu kirjoitti:

"tämä aloitus on hyvä esimerkki siitä miten ihmisen pystyy saamaan tunnustamaan itse omat ongelmansa"

Pitää paikkansa. Aloituksesi oli ylimielistä vittuilua ja riidan haastamista. Olet ilmeisesti kännissä ja halusit pikku ilta-askartelua suunsoiton merkeissä. Turinoissasi ei ole järjen häivää.

Heikkomielinen olet itse, mutta narsistisena ääliönä et pysty sitä myöntämään. Sinusta ei ole kenellekään mitään hyötyä.

Todellisuuden kadottaneena kykenet vain asioiden vääristelyyn.

Oma kuvaus minkä olen itse nähnyt.

• ***.*.*.*.*.***
        Hienoin kirjoitti:

Eikös ole kummallinen juttu kun kirjoitin multinikkihäiriköstä niin kesti hyvinvähän aikaa ennenkuin hän ilmestyi paikalle syyttäen Ateisteja koulusurmaajiksi ja vaikka mitä!

Herran terttuliini on hyvin,hyvin vihaine ihminen!
        tässä hänestä kuva!
        http://spacemermaid.urbanblog.dk/files/2006/11/Angry_woman_with_computer.gif

• Herran terttu
        ***.*.*.*.*.*** kirjoitti:

Eikös ole kummallinen juttu kun kirjoitin multinikkihäiriköstä niin kesti hyvinvähän aikaa ennenkuin hän ilmestyi paikalle syyttäen Ateisteja koulusurmaajiksi ja vaikka mitä!

Herran terttuliini on hyvin,hyvin vihaine ihminen!
        tässä hänestä kuva!
        http://spacemermaid.urbanblog.dk/files/2006/11/Angry_woman_with_computer.gif

Taidan aloittaa keskustelun samalla tavalla sinusta multipersläpi niin etköhän kohta riennä vääntämään sontaasi ja todistamaan attenarrien narsistisen perusluonteen ;D

Tässä kuva ***.*.*.*.*.*** eli multiperslävestä:
        http://www.seto.fi/images/aggressio.gif

• Herran terttu
        Hienoin kirjoitti:

Väärin ymmärretty. Kuvasin attenarria.

• aivankoira

Oikein mielenkiintoinen keskustelu. Maahtavaa. Aloin ehkä pelkäämään tuota toista osapuolta niin, etten taida paljastaa kumpi keskustelun osapuolista oli mielestäni se asiallinen ja kumpi yllätti käyttäytymisellään, kun mietitään hänen lopullista kantaansa siitä, onko Jumalaa vaiko eikö ole ;D Kiitos oikeasti hyvästä iltalukemisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe