kenet vanhurskauttaa, kysymättä adventisteilta yhtään mitään.
Gal. 3:8
Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".
Näin on Jumalan sanan totuus, joka pysyy muuttumattomana iankaikkisesti. Aamen.
Jumala vanhurskauttaa,
8
234
Vastaukset
- Yks-tämmönen
Tit. 2:14
hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.
Jaak. 2:26
Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut.- hirvas
on oleva aina näin:
Room. 8:33
Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa. - hyvin
Jumalako on advarit valinnut omaisuuskansakseen?
Mitä hyvää advari tekee viettäessään sapattia?
- IDENEB
Kovasti yllättäen yhdentyi Sirkan ja Jarlaun
omaperäiset raamatuntulkinnat tässä lakiasiassa.
Herra siunatkoon ja varjelkoon hirvasta, joka
ei muuta voi kuin puolustaa evankeliumin
luovuttamatonta totuutta: missä lain koura on
voimaton, siinä rakkaus ottaa ohjat käsiinsä
Pyhässä Hengessä ja vie Jumalan asian voittoon.
Voimme sanoa Lutherin lailla:
"Vain yksi sana heidät kaataa"!
Enempää ei tarvita.
Gal. 3:8
Ja koska Raamattu edeltäpäin näki,
että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman:
"Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".
Ei yli 400 vuotta jälestäpäin juutalaisille
tullut laki, jonka loppu on Kristus --
voi Jumalan lupausta uskonvanhurskaudesta
muuksi muuttaa.
Ideneb- alex-kasi
että uskova nyt vanhurskautettuna - saa puhua valhetta lähimmäisestään?
Tai saa antaa väärän todistuksen lähimmäisestään?
Kerrohan nyt oikein mitä ihmettä tarkoitat?
Tämä on minulle arvoitus - oletteko IHAN tosissanne? että nyt kun olette vanhurskautettuja (kuten väitätte olevanne) niin saatte esimerkiksi antaa väärän todistuksen lähimmäisestänne? Sillä sitähän te kaiken aikaa teette, minä henkilökohtaisesti en usko että jos ihminen on Pyhän Hengen ohjauksessa hän tekee sellaista .. TAI jos tekeekin niin Pyhä Henki panee heti omantunnon moittimaan että "vikaan meni" .. Niin se on ainakin minun elämässäni.. moitteita tulee aina silloin tällöin .. sillä minun elämässäni on Pyhä Henki
Tämä vaatii selitystä...
Onko niin, että Jumalan laki on poistettu tarkoittaa teille "vanhurskautetuille", että ihminen SAA puhua mitä sattuu muista ihmisistä, sellaistakin mikä ei ole totta - jos niin sanotte - niin en suoraan sanoen voi sellaista "uskoa" enkä käsittää, että Pyhä Henki teidät sellaiseen ohjaisi? Väärän todistuksen antamiseen?
- alex-kasi
Jospa Jumala kutsuu adventistejakin - oletkos varma että ei kutsu?
Varo vain ettei anti-adventismisi kokonaan sokaise sinua, tähän asti kun lukee kirjoituksiasi käytät raamattua vain anti-adventismisi tukemiseen.
Ei adventistit varmaankaan ole erimieltä että Gal. 3:8 on totta, vaikka sinä haluatkin kirjoituksellasi jotenkin antaa sellaisen kuvan.- Lukenut
2. Moos. 33:19
Herra sanoi: "Minä annan kirkkauteni kulkea sinun ohitsesi ja lausun sinun edessäsi nimen Jahve*. Minä annan anteeksi kenelle tahdon ja armahdan kenet tahdon."
[33:19,: 34:5 Ks. alaviitettä kohtaan 3:14.] [Room. 9:15]
Ehkä egw ja adventismi on korotettu eräänlaisen
faraon tai fariseuksen ominaisuudessa?
Room. 9.
15 Hän sanoo Moosekselle: "Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon." [2. Moos. 33:19]
16 Ratkaisevaa ei siis ole, mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa. [Ef. 2:8,9]
17 Kirjoituksissa sanotaan faraolle: "Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa." [2. Moos. 9:16]
18 Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo. [2. Moos. 4:21]
Nöyrä ja aralla tunnolla - alex-kasi
Lukenut kirjoitti:
2. Moos. 33:19
Herra sanoi: "Minä annan kirkkauteni kulkea sinun ohitsesi ja lausun sinun edessäsi nimen Jahve*. Minä annan anteeksi kenelle tahdon ja armahdan kenet tahdon."
[33:19,: 34:5 Ks. alaviitettä kohtaan 3:14.] [Room. 9:15]
Ehkä egw ja adventismi on korotettu eräänlaisen
faraon tai fariseuksen ominaisuudessa?
Room. 9.
15 Hän sanoo Moosekselle: "Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon." [2. Moos. 33:19]
16 Ratkaisevaa ei siis ole, mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa. [Ef. 2:8,9]
17 Kirjoituksissa sanotaan faraolle: "Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa." [2. Moos. 9:16]
18 Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo. [2. Moos. 4:21]
Nöyrä ja aralla tunnollaen tosin usko hetkeäkään että löydät maailmasta sellaista ihmistä joka olisi eri mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877