Kumpi teillä

ajaa?

Pakko kysyä, kun epäilyttää. Suomessa naiset ajavat paljon ja tytöt saavat ajokortin vähintään yhtä usein kuin pojatkin. Mutta mihin naisautoilijat katoavat vuosien saatossa? Selvä kato tapahtui ainakin vanhempien naiskuskien joukossa. Moni rouvashenkilö jätti ajamisen, kun ukko jäkätti vieressä ja kyttäsi vaimon ajamista. Vaan miten on nyt? Eivätkö miehet anna vaimojensa/tyttöystäviensä ajaa - pitävät itseään parempina kuskeina - vai eivätkö naiset haluakaan ajaa? Vai vaalivatko miehet rakkaita kaarojaan niin tarkkaan, etteivät päästä naistaan rattiin.

9

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------222

ainakin kumpikin ajaa omalla autollaan. Yhteiset reissut ajaa se kumman autolla mennään.

• Markku Ohtava

Meillä vaimo saa ajaa jos valintaa voi tehdä.

Itse 'saan' ajaa n.s. viran puolesta sen verran ettei vapaa-aikana kiinnosta.

• on mistä valita

Kaikki vakuutuksissa ja ajossa. Perheessä 2 henkeä. Ei tarvitse kinata autosta. Yhdellä ei keritä ajamaan, on eri aikataulut.

• jokumuu

...joka on johonkin menossa.

Jos yhdessä mennään samaan paikkaan niin yleensä naikkonen istuu mieluummin kyydissä. Ajaa kuulemma mielestään huonosti kun minä olen mukana vaikka ihan hyvinhän tuo näyttää käyvän.

Käyttöautoani vaimoke lainailee jos se sattuu olemaan vapaana. Harrasteautojakin saa lainata jos halua on mutta niihin into on vähäisempää koska tiedossa on että niiden kolhimisesta tulisi suurempi suru. Ehkä tuo avokas saattaa toisinaan päästä neidin käskettäväksi kunhan se joskus valmistuu.

• Äidillä ei nimittäin ole ajokorttia.

• eps

miehen kommentteja? Itseäkin on harmittanut, kun naiset eivät suostu ajamaan, vaikka olen heille monasti ehdottanut, että voisivat ajaa, itseäni kun tuo ajaminen kiinnostaa yhtä paljon kuin ulkovessan siivoaminen, ei anna kiksejä ei kiinnosta kulkuneuvot.

• kivaa, jos

Kyllä moni nainen hermostuu, jos vieressä istuu kyyläävä ja ajosta koko ajan huomautteleva mies. Itseänikin yksi uros aikanaan neuvoi ottamaan mutkat vähintään 60 kilometrin tuntivauhdilla:). Meillä kotona homma menee toisin päin. Ajan paljon, silloinkin, kun mies on ratissa. Se on rasittavaa, oikea sukuvika. Kyllä miestä ärsyttää, kun hänelle huomauttelee, että jarruta, ohita, etkö huomannut, älä nyt ihmeessä. Autossa saa helposti mehevän riidan aikaan, sekin on huomattu.

• tässä nyt muistaa

että kun katselet tätä, katsot menneisyyttä

"Selvä kato tapahtui ainakin vanhempien naiskuskien joukossa."

niin nyt 65:t naiset ovat syntyneet sotien aikana
      1944.
      Ei ne naiset ajaneet korttia 60-luvulla
      niinkuin nyt.

Palataan asiaan 30 vuoden kuluttua.
      Veikkaanpa että silloin on ratin takana paljon
      enemmän ikääntyneempiäkin naisia.

• vanhempi nainen

Minä ajan ja olen 50 nainen. Ensinnäkin minulla on parempi, ärhäkämpi ja uudempi auto, toiseksi mies ratissa ei ikinä ehditä mihinkään kun se köröttelee -5 nopeusrajoituksesta ja odottelee joka risteyksessä jos sieltä oikealta vaikka joku tulisi...

Tuo oli ehkä liioittelua mutta vaikka ajan muutenkin enemmän kuin mieheni niin kyllä meidän yhteiset matkat tehdään emäntä ratin takana ja mies vieressä. Miehen autolla mennään jos pitää kuljettaa enemmän tavaraa, minun autoni ei ole kuljetuskalustoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      87
      5439
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4722
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3027
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      88
      2955
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2564
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe