kuuntlekkoo metsoloissa ne dingoo, sehän oli silllon muodissa kait se esiintyy siellä urjalan rinteillä ?
sinä ja minä, urjan rinteillä ...aaaauuuuuuuuuu.
soiko dingo?
5
1159
Vastaukset
- dinko
Dingo hajosi lokakuussa 1986
- kuulee...
esim. radiosta!
- kuule,
kuulee... kirjoitti:
esim. radiosta!
, mutta ei tainnut esiintyä Urjalla (edes kuvitteellisesti)
- JJK90
vaik porilaine oon ni Dingo o hirveetä kuraa,no ei,makus kullaki
mut Erkki kuuntelee mielellää kaikellaista rockia,ja mones kohtaa on soinu taustal Eppuja ja Popedaa esim
Metsolat on kyl iha paras sarja,kattonu joka kerral ku tullu,hiuka heikommi sillo ku se eka kerra tuli kun olin pieni,sit ku se tuli vuosituhanne vaihtees ni kokonaa,ja nyt - %///%
Dingo pisti jo pillit pussiin vuoden 86-87 vuodenvaihteessa.Avajaiset näköjään draamallisesti loppuvuodesta-89.Dingo oli jo silloin menneen talven lumia.Huvitti kun rinteessä soi T Rex eikä sen ajan hitit.
Oliko kuvattu Sappeessa kun oli merkitty lopputeksteissä Kangasalan torvisoittokunta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751131
- 741124
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 34727
- 49704
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118567