MADONNAN LIPUT JOPA 5000€!!!!!

polly_82

Hei.
Se on jo todettu moneen kertaan että liput Madonnan keikalle oli hankala saada ja voin onnellisena todeta että olen yksi niistä onnekkaista. Mutta todellinen ongelma on nämä Huuto.netissä lippuja myyvät rahan ahneet jobbarit. 5000€ 2kpl a-kentän lippuja, JÄRKYTTÄVÄÄ! Kerran lipussakin kiellettään lippujen jälleenmyynti ilman lippupisteen kirjallista lupaa niin eikö tähän järjettömyyteen voi millään lailla puuttua?? Ensimmäiset liput tulivat myyntiin 9.2 klo. 9.30. Sekin kertoo jo että kierot ihmiset ovat löytäneet porsaanreikänsä ja käyttävät häikäilemättömästi sitä hyväkseen! Nyt on jo aika puuttua tähän yhä suurenevaan ongelmaan!

20

2268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???.

Harmi, että porukallemme tuli yllättäviä esteitä keikan ajalle. No kaikki kuusi lippua meni kuitenkin hyvään hintaan kaupaksi, joten ei mennyt rahat hukkaan. Näinkin voi käydä, ei kaikki vain trokaa.

• trokari

jos muut euronkin voitolla niin trokaat, näin se menee. Jos itselle tulee este myydään liput samalla hinnalla mitä on niistä itse maksanut, eiks niin?

• ...........
        trokari kirjoitti:

jos muut euronkin voitolla niin trokaat, näin se menee. Jos itselle tulee este myydään liput samalla hinnalla mitä on niistä itse maksanut, eiks niin?

Voi olla. Saan näillä näkymin uusia lippuja sille varalle, että päästäänkin keikalle. Ajattelin kuitenkin, että varmuuden vuoksi kannattaa ottaa nuo. Niistä kun pääsee näköjään helposti eroonkin.

• - mies -
        trokari kirjoitti:

Lipuista saatavasta voitosta pitää maksaa veroa yhteiskunnalle. Toivottavasti verottaja ottaa yhteyttä noihin lippujen jälleenmyyjiin!

• Veekoojii

mutta se on eri asia kuka maksaa. Luulenpa, että nuo hinnat tulevat reilusti alas ja voihan se olla niinkin, että joitakin lippuja jää vielä myyjien käsiinkin, kunhan kesä koittaa. Madonna huuma voi laantua ja monikaan ei sinne menekään vaikka suunnitteli.

• Noita madonnan konserttilippuja oli jo lauantaina HUUTO:NETissä myynnissä. Ne olivat tietysti A-alueelle. Tämä on mahdollista siksi, koska yrityksille myydään lippuja jo ennen varsinaisten lippujen myyntiin tuloa. Jotkut firmat ottavat niitä lippuja ja myyvät huutokaupassa ne kovalla voitolla pois.

• ihan

oikein, että rahastaa teillä hölmöillä! Kuka hullu nyt edes 100 euroa moisesta kurasta maksaa??!! Haloo!!

• justiina_87

Emme onneksi elä kommunistivaltiossa. Ja jos eläisimme, liput menisivät virkamiehille ja muille silmäätekeville. Älä haikaile lippuja jos sinulla ei ole niihin varaa. Jos lippupiste kieltää sinua vaikka pyyhkimästä takapuoltasi, niin varmaankin tottelet.

• polly_82

joku Wannabe-Nina Mikkonen???

Mulla on jo liput ja happy näin.
        Mua vaan surettaa suuresti monet muut jotka todella olisivat halunneet nähdä idolinsa, esikuvansa tai muuten vaan loistavan artistin joilla ei ole varaa maksaa satoja euroja jobbareille vaivanpalkkaa...
        Se on tunne ja sitä kutsutaan empatiaksi.
        Sillä EI ole mitään tekemistä kommunismin kanssa vai?
        Ja mitä tulee mun perseen pyyhlimiseen niin tänä päivänä on vielä ihmisiä joilla on moraalisia arvoja. Ja sehän ei ole moraalisesti oikein vetää välistä ja törkeenä rahastaa niitä joille se on tärkeetä. VAI???

• sistä
        polly_82 kirjoitti:

Mua vaan surettaa suuresti monet muut jotka todella olisivat halunneet nähdä idolinsa, esikuvansa tai muuten vaan loistavan artistin joilla ei ole varaa maksaa satoja euroja jobbareille vaivanpalkkaa...
        Ja mitä tulee mun perseen pyyhlimiseen niin tänä päivänä on vielä ihmisiä joilla on moraalisia arvoja. Ja sehän ei ole moraalisesti oikein vetää välistä ja törkeenä rahastaa niitä joille se on tärkeetä. VAI???

Kyse ei ole kuitenkaan asiasta, joka on yhdellekään ihmiselle oikeasti tärkeä. Itse asiassa moisesta ekokatastrofin tukemisesta pitääkin sakottaa ja reilusti. Itse trokaan ainakin hyvällä omallatunnolla.

• tosissas
        polly_82 kirjoitti:

että ihan hemmetin rikas artisti toimii jotenkin empaattisesti ja moraalisesti oikein, kun pyytää kiskurihintaa keikastaan. Samalla tavalla siellä esiintyjäpuolella ollaan ahneita, ja pyydetään sitä mitä ihmiset maksaa.

Ai niin, ite en myy lippuja eikä kiinnosta tollaset konsertit.

• laskettu aika lähellä

Ostin liput itselleni,veljelleni ja hänen vaimolleen, omalle puolisolleni ja yhdelle tuttavapariskunnalle. Meitä oli neljä ostamassa
      lippuja eri väylissä. Minä onnistuin saamaan liput heti yhdeksän jälkeen, ja ilmoitin sitten muillekin ärrällä yms.

Ongelma on, että veljenvaimon mukaanpääsystä ei ole takuita. Hänellä on laskettu aika 1,5 kk:n päässä siinä vaiheessa. Hän on kuitenkin armoton Madonna-fani!

Mietin kauhuissani, että kalliiksi tulee, jos olemmekin kaikki laitoksella, emmekä saa lippuja sitten paria päivää ennen keikkaa kaupaksi.4 lippua voi olla vaikea myydä. Jos nimittäin käy niin, että lääkäri kieltää siinä vaiheessa keikallemenon, ei auta muu. Ja vain jaettu ilo on iloa. Täytyy vain toivoa, että jostain löytyy joku siinä vaiheessa, joka suostuu maksamaan edes muutamankympin lipuista, ettei ihan tappiolle mene. Vieläkin harmittaa kun kerran jouduin ummparileikkaukseen, enkä saanut festarilippuja myytyä. Tämä tosin oli ennen nettiaikaa!

• Nimetön

Ainut oikeasti toimiva tapa "tappaa" trokaus on olla ostamatta lippuja muualta kuin valtuutetulta myyjältä. Ostakoon trokarit lippuja vaikka kuinka paljon ja hajotkoon ne kädessä kun ostajia ei löydy.
      Valitettava totuu on että niin kauan on myyjiä, kun on ostajia.
      Lopettakaa siis myyjän "huonoon omaantuntoon" vetoaminen, sillä se EI toimi ja aloittakaa ostajien työstäminen.
      Minä en trokarilta osta...!

• BBBggg

Kauppa on kauppaa.
        Itselläni ei ole lippuakaan Madonnan suomen konserttiin.
        Mutta, jos jostain syystä haluaisin lähteä sinne kun sen aika koittaa, (en kuuntele Madonnaa, mutta tapahtumana joka vetää niin valtavan paljon ihmisä se vois kiinnostaa) niin olisin valmis maksamaan siitä mitä pyydetään. Siinä mielessä trokarit jopa täyttää aukon myyntiketjussa. Aukon joka syntyy kun ei kuukausia ennen konserttia tulee mieleenkään haluta siihen. Aukon joka syntyy kun ei pääse esim. työn takia jonottamaan, tai ulkomaanmatkan takia.

Aloittajan motiivi on niin tyypillinen suomalainen kansantauti: kateus niitä kohtaan jotka osaa käyttää päätään aloittajaa paremmin.

• kerran..

lipuissa lukee, että lippujen myynti ilman kirjallista lupaa on kielletty, niin miksi ei lippupalvelu puutu asiaan??? Eikö se asia ole lippupalvelun vastuulla? Sehän se kiellonkin on määrännyt..
      Toisekseen voitosta on myyjän maksettava vero.. Ja monikohan maksaa?

Laillista? Eipä ehkä.. mutta meidän mielipiteemme ei auta asiassa!

• Raapija.

Jos
        kerran.. 17.2.2009 klo 11.57
           lipuissa lukee, että lippujen myynti ilman kirjallista lupaa on kielletty, niin miksi ei lippupalvelu puutu asiaan??? Eikö se asia ole lippupalvelun vastuulla? Sehän se kiellonkin on määrännyt..

Millons suomalaiset on lakeja noudattanut (ylinopeudet, rattijuopumukset, työpaikoilta varastamiset) ja mikäs Poliisi lippuvalvelu on?
        Pitäskö lippupalvelulla olla omat lipunostajia ratsaavat "tv-lupa" tarkastajat?

• vanha ruuhi

Madonna, tuo vanha kääkkä nauraa ryppyset posket hyllyen tyhmien pissa-Liisojen ja Kakka-Kaaleppien sekoomista.

Kaiken huipuksi kourallinen näkee tämän ikääntyvän tantan loikkimista.

-Samalla tämä vanha ruuhi käärii sievoiset rahat teiltä.

Hymyilyttää..

• e5ui76r958

jaa jaa, itse on kokemusta juhannusfestareista, kallis lippu ja monta päivää bändejä perä perään, MUTTA eipä niitä viimeksikään nähty. Sorakuopassa jossa telttamme oli satojen muitten telttojen seassa olin niin hauskaa ettei vaan malttanut muuta kuin käydä lavan ees.
        ihmiset ne kai on tärkeempi syy monelle kuin esiintyjä.

• rupaahas
        e5ui76r958 kirjoitti:

jaa jaa, itse on kokemusta juhannusfestareista, kallis lippu ja monta päivää bändejä perä perään, MUTTA eipä niitä viimeksikään nähty. Sorakuopassa jossa telttamme oli satojen muitten telttojen seassa olin niin hauskaa ettei vaan malttanut muuta kuin käydä lavan ees.
        ihmiset ne kai on tärkeempi syy monelle kuin esiintyjä.

kaikki jotka maksoivat lippupalvelulle ja ne ketkä tulevat maksamaan trokareille ovat mielestäni just niin tyhmiä et ansaitsevat "sakkonsa"

• hinnalla (5000)€

pääsee varmaankin sinne Madonnan korkkaamattomaan vessaan pisulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      9933
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3275
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3041
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2764
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2135
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2093
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1576
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1326
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1286
    Aihe