Missä oisi kiva istua porukalla ruoan ääressä, pitkällä kaavalla? Rosso ja pizzapaikat on out, eli vinkkejä kiitos.
Hyvä ruokaravintola?
20
2613
Vastaukset
- grillikioski kentällä
jäljelle jos ajot täällä Kirkkonummella syödä.
- Maistui
PATAKUKKO, joskin hiukan hankalassa paikassa.
- tsipidiipi
Patakukko on tilausravintola :(
Joten ei sitten muuta kuin Helsinkiä kohti tai Lohjan Martinaan
- mikko mammanpoika
eipä oo kirkkonummi gastronomian helmi, pizzassa löytyy kyllä. Patakukko on hyvä, sijainti on vaan vähän syrjässä. Kiinalainen on ruuan puolesta hyvä, mut sijainti (rokkarin naapurissa) ja tilat on aika rajoitetut. Ehkäpä jonain päivänä joku saisi idean ja perustaisi Kirkkonummelle RAVINTOLAN...
- samaa mietin
Just tänään aamulla mietin, että saataispa Kirkkonummelle oikea ruokaravintola. Onhan Kylmälässä se hyvä ranskalainen, mutta se on hankalan matkan päässä ja kun omalla autolla pitää mennä, ei voi viiniä nauttia (se kun oleellisesti kuuluu hyvän ruuan yhteyteen). Mutta jos kuski löytyy, niin Arsene Flipoon vaan, suosittelen lämpimästi!
Mutta ihan tänne keskustaankin olisi kiva saada vähän tasokkaampi ruokapaikka... - --__--
samaa mietin kirjoitti:
Just tänään aamulla mietin, että saataispa Kirkkonummelle oikea ruokaravintola. Onhan Kylmälässä se hyvä ranskalainen, mutta se on hankalan matkan päässä ja kun omalla autolla pitää mennä, ei voi viiniä nauttia (se kun oleellisesti kuuluu hyvän ruuan yhteyteen). Mutta jos kuski löytyy, niin Arsene Flipoon vaan, suosittelen lämpimästi!
Mutta ihan tänne keskustaankin olisi kiva saada vähän tasokkaampi ruokapaikka...Siis oli,konkassa nyt..
- samaa mietin
--__-- kirjoitti:
Siis oli,konkassa nyt..
Ei voi olla totta?! Eikö uuteen paikkaan riittänyt asiakkaita? Muistan, kun silloin Evitskogiin varasi pöytää ja sai sen viikkojen päähän. Onpa kurjaa :/
- ####
Pizzeria Iiris on ehdottomasti ainoa hyvä ruokapaikka Kirkkonummella ja pärjää vertailussa muihinkin paikkakuntiin. Ei ole tusinapizzeria, vaan egyptiläinen kokki tekee omilla resepteillään ja tuoreista raaka-aineista. Falafelit ym. itse tehtyjä, pizzataikinat taivaallisia, ei mitään tukusta haettua pakastemönjää.
Sijaitsee Munkinmäessä Liikeportissa. Vähän syrjässä, vaikka lähellä keskustaa. Ehkä sijaintinsa vuoksi ei kovin tunnettu. Mutta käynti kannattaa.- al aksa
Iris on paras pizzeria kirkkonummella, oikeassa olet. OLisi hienoa jos sieltä saisi vielä jotain muutakin kuin vakio pizzeria-mättöjä....
Mutta eihän se varmaan kannata , kun kirkkonummelaiset eivät uskalla kokeilla mitään uutta. Olihan siitä kova vääntö kun piti mäkkäri tänne saada.. ei kuulunut varubodenin leiriin, kovasti pistettiin vastaan... hyvä me! - pettynyt
al aksa kirjoitti:
Iris on paras pizzeria kirkkonummella, oikeassa olet. OLisi hienoa jos sieltä saisi vielä jotain muutakin kuin vakio pizzeria-mättöjä....
Mutta eihän se varmaan kannata , kun kirkkonummelaiset eivät uskalla kokeilla mitään uutta. Olihan siitä kova vääntö kun piti mäkkäri tänne saada.. ei kuulunut varubodenin leiriin, kovasti pistettiin vastaan... hyvä me!2 kertaa olen Iriksestä pizzaa hakenut,ja molemmilla kerroilla pettynyt.palvelu kyllä on ens luokkaista,mutta pizzat ovat todella mauttomia.
- 2pettynyt
pettynyt kirjoitti:
2 kertaa olen Iriksestä pizzaa hakenut,ja molemmilla kerroilla pettynyt.palvelu kyllä on ens luokkaista,mutta pizzat ovat todella mauttomia.
Minäkin olen pari kertaa tilannut kotiin Iiriksestä sapuskaa ja joutunut pettymään ruokaan mutta palvelu on hyvää. Viimeksikin pizzan kinkkusuikaleet olivat selvästi kalkkunaa kun olivat niin vaaleita ja minä en voi syödä kalkkunaa joten jäi pizza syömättä. Pizzoissa on myös joku imelä mauste,kaneli? tai jokin mikä ei käy pizzaan sitten yhtään.
- Blinit olivat loistavia
tai menet taksilla, niin Hvitträsk.
- tsipidiipi
tai jos mulla on auto :) kuten on.....
Arsene ei ole enää avoinna joten seuraavaksi siis Lohjalle...
- olla totta
mahdollista tosiaan ettei täällä ole kunnon ruokaravintolaa? Monta kertaa on tehnyt mieli syödä jossain muualla kuin pizzeriassa tai mäkkärillä tai hesessä mutta kun ei ole vaihtoehtoja jos ei lähde sitten espooseen tai helsinkiin. Aika ironista että tämä on kasvava kunta ja koko ajan rakennetaan lisää hienoja uusia taloja ym. ja houkutellaan muuttajia mutta täällä ei sitten oikeasti ole mitään esimerkiksi juuri noin yksinkertaista asiaa kuin kunnon ruokapaikka?!!!!!!!!!!!No, ehkä siihen Cittariin tulee joku paikka, eikös se valmistu nimellä kauppakeskus ja sinne tulee vissiin muutakin kuin pelkkä CM?? Maybe maybe..
- se paikka
mikä se nimi on nyt olikaan? joku LUNA tai sinnepäin, siinä talossa aseman lähellä missä on iso Pameluxin kyltti? Siellä saa ruokaa seisovasta pöydästä, nimenomaan muistaakseen kotiruoan tyylistä siellä on ja maksaa yhden hinnan niin saa syödä siitä pöydästä niin paljon kuin haluaa. Ainakin hyviä lounastarjouksia siellä on. en sitten tiedä onko seisova pöytä muulloin kuin lounasaikaan.
- ei hyvä
Luli´s. Olen yrittänyt pari kertaa ja pettynyt. Huonoa ruokaa, mautonta, esim. pastassa oli melkein pelkkää pastaa vain, säästetty kaikissa muissa aineissa. Tomaattikastikettakin siitä sai hakea...
Hyvä puoli siinä on että tarjoilevat viinejä. Se sai ajattelemaan että paikka olisi jotain muuta kuin tusinapizzeriat. Mutta ei ruoka vakuuttanut.
Kirkkonummelaisten asenteella ei tänne saadakaan ikinä kunnon ruokapaikkaa. Ei osata arvostaa. Mutta se taitaa olla meille suomalaisille yleistä. Häpeä vertailla muihin eurooppalaisiin...
¨
Iiriksestä kuitenkin olen minä aina saanut hyvää ruokaa. Se on ainoa paikka Kirkkonummella missä syön. - onpas kyllä
ei hyvä kirjoitti:
Luli´s. Olen yrittänyt pari kertaa ja pettynyt. Huonoa ruokaa, mautonta, esim. pastassa oli melkein pelkkää pastaa vain, säästetty kaikissa muissa aineissa. Tomaattikastikettakin siitä sai hakea...
Hyvä puoli siinä on että tarjoilevat viinejä. Se sai ajattelemaan että paikka olisi jotain muuta kuin tusinapizzeriat. Mutta ei ruoka vakuuttanut.
Kirkkonummelaisten asenteella ei tänne saadakaan ikinä kunnon ruokapaikkaa. Ei osata arvostaa. Mutta se taitaa olla meille suomalaisille yleistä. Häpeä vertailla muihin eurooppalaisiin...
¨
Iiriksestä kuitenkin olen minä aina saanut hyvää ruokaa. Se on ainoa paikka Kirkkonummella missä syön.Lulis mennyt huonompaan suuntaan.. On aikas duunareita varten ainakin seisova pöytä :( Palvelu on hyvää :)
- Paras...On
onpas kyllä kirjoitti:
Lulis mennyt huonompaan suuntaan.. On aikas duunareita varten ainakin seisova pöytä :( Palvelu on hyvää :)
Ehdottomasti Angora!!! Lätyt on isoja ja täytettä riittää eikä ole maustettu "kanelilla" :)
- ##########
Paras...On kirjoitti:
Ehdottomasti Angora!!! Lätyt on isoja ja täytettä riittää eikä ole maustettu "kanelilla" :)
Pizzerioista K:nummella ei oo pahaa sanottavaa muista kuin Iiriksestä. Mauttomia Pizzoja, muissa ollut ihan syötäviä, joissakin jopa erittäin hyviä!
- oli kyllä
########## kirjoitti:
Pizzerioista K:nummella ei oo pahaa sanottavaa muista kuin Iiriksestä. Mauttomia Pizzoja, muissa ollut ihan syötäviä, joissakin jopa erittäin hyviä!
kiistatta paras lättypaikka mutta Pizzataxin myötä sekin meni öh, miten sen nyt sanois..
Iris taitaa olla ainoa jossa esim. kanapizzassa on oikeeta kanaa, näyttääkin ihan sellaselta "revityltä" kun taasen muissa on jtn einespaskaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264