tai teenne, mukista, kupista vai suoraan pannusta?
Onko lempparimukia tai -kuppia?
Mistä juotte
13
409
Vastaukset
- impi-lempi
Iso muki :)
- nokipannusta
on niin miehekästä, tosi äijää.
- juo kahvin
siitä kahvilautaselta.Olen nähnyt.
- Alien-8
juo kahvin kirjoitti:
siitä kahvilautaselta.Olen nähnyt.
papat yleensä.Sitä kahvilautasta sanotaan muuten tassiksi.
Alien-8 kirjoitti:
papat yleensä.Sitä kahvilautasta sanotaan muuten tassiksi.
suussa ja tassista kuuluu sellaset äänet)))
- suppilovahvero
juo siten, että laitan suodatinsuppilon suuhuni ja siitä valutan kahvin suuhuni.
- letkun
niin voi kaataa kahvit suoraan mahaan, mene vähempi pullaa sillälailla.
Tämä oli uutta minulle. Kun olen kiinnostunut tiskin säästämisestä, niin tämä oli hyvä vinkki (-;
- pujottelija
lempparikuppikin on
Kahvi on sitä parempaa, mitä pienempi kuppi on. Isosta mukista juotaessa se on jo ikäänkuin valmiiksi väljehtynyttä.
- MuisQuuuuuu
Toisella puolella hymyilee leveästi iloinen nalle ja toisella puolella kuppia on sama nalle korvat lurppasellaan;o)...
- Alien-8
on kuvattu kaksi nallea istumassa laiturilla,ja teksti Always with you.
Sain tämän lahjaksi parhaalta ystävältäni:) kermansaven muki,josta minä yleensä aina juon kahvin...en osaa muista juodakaan.;)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760