lempinimeä((( minulla on kanssa lempinimi minua sanotaan tatti,rupukka,take,tartsi
rakkalla ihmisellä on monta
29
1023
Vastaukset
- Alien-8
Sammakon etunimi on Tarja:))
Kartsa tässä,morjens vaan:))- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
galtsuu,heh moi kartsa))))
Onpa molemmilla ainakin nimpparit samana päivänä:)
Alien-8 kirjoitti:
Onpa molemmilla ainakin nimpparit samana päivänä:)
mulle sun nimi,hmm nimipäivät samaan aikaan hmmm??
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
mulle sun nimi,hmm nimipäivät samaan aikaan hmmm??
Tarjan ja Tarun nimpparit on samana päivänä.Mä olen tosiaan Kari,ja nimipäiviä vietän 11.1:)
Alien-8 kirjoitti:
Tarjan ja Tarun nimpparit on samana päivänä.Mä olen tosiaan Kari,ja nimipäiviä vietän 11.1:)
mut mä ajattelin kans kun tuttu on kartsa jota sanotaan kartsaksi voiko olla sama näköjään voi))))
- pujottelija
turhake
lälly- pujottelija
sammakko17 kirjoitti:
onx sun lempparinimi lällyke?
minä lällyilen hyvin harvoin
- MuisQuuuuuu
täällä kotosalla on rakas ja kulta..;o)... Huulla niitä on paljon...MuisQuusta muunneltuja;o)...
kotona ja kavereiden kesken on kaikkee nimii annettu,vaiikka ei omaa nimee muistuta,mut lempparinimii sydänystvät ja kamut))vähän kiusottelevat
Otsikko ja nikkisi yhdessä antavat ymmärtää, että rakkaalla ihmisellä on 17 sammakkoa. Ihan hyvä, jos näin on.
sammakko17 kirjoitti:
17päivä on mun syntymäpäivä,mitä kuuta?
Minä taas olen syntynyt seuraavana päivänä, mutta eri kuussa.
tuttumies kirjoitti:
Minä taas olen syntynyt seuraavana päivänä, mutta eri kuussa.
Salaisuus(((hah just joo
sammakko17 kirjoitti:
Salaisuus(((hah just joo
Salaisuuksia on kait muutamaa eri sorttia. Esim. semmoinen on varmasti salaisuus, mitä kukaan ei tiedä. Sitten sellainen ei oikein ole, jos sen kaikki muut tietää?
Jos itse tiedät, etkä muille kerro, niin varmasti pysyykin salaisuutena.tuttumies kirjoitti:
Salaisuuksia on kait muutamaa eri sorttia. Esim. semmoinen on varmasti salaisuus, mitä kukaan ei tiedä. Sitten sellainen ei oikein ole, jos sen kaikki muut tietää?
Jos itse tiedät, etkä muille kerro, niin varmasti pysyykin salaisuutena.ystävälle kerrottu salaisuus,tosiystävälle kerrottu salaisuus pysyy,salaiset asiat jotka tehdään salaa.salaa mennään röökille vaikka on tupakkalakossa jne:::::
eräs asia, en oo sitten ilmeisesti kauheen rakas ihminen, minulla ei ole lempinimeä, sniif...
sammakko17 kirjoitti:
ky toi on sun lemppari nimi silipa
onhan minulla sittenkin lempinimi, *nythän mä itteni rakkaaksi tunnen...*
- Vilma.
nuppu,mussukka,mörköjeiju,ärsyttävä,kauhukakara
ja vimla------jääköön ne muut sanomatta Silipa-Tuuli kirjoitti:
onhan minulla sittenkin lempinimi, *nythän mä itteni rakkaaksi tunnen...*
mieli eikös,katos ystävänpäivä kolkuttelee ovilla aika kovasti,joten hyvä mieli(((
Vilma. kirjoitti:
ja vimla------jääköön ne muut sanomattawilma??sulla on tullu kauhiasti täällä huuhhaalla,mut onkos ulkomaailmassa mitä nimii???
Vilma. kirjoitti:
ja vimla------jääköön ne muut sanomattamiks sulla niin monta lempinimeä on?
vaiks ootkin mun paras huonoin kaverini niin munkin vaikee kakaista tätä asiaa ulos, niin tota nois... Vilma ei ehkä silleen oo niin kaunis nimi, mutta äläs ny masennu, mä tykkään Vilma nimestä, siks mä sua Vilmaks aina kutsunkin...- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
miks sulla niin monta lempinimeä on?
vaiks ootkin mun paras huonoin kaverini niin munkin vaikee kakaista tätä asiaa ulos, niin tota nois... Vilma ei ehkä silleen oo niin kaunis nimi, mutta äläs ny masennu, mä tykkään Vilma nimestä, siks mä sua Vilmaks aina kutsunkin...en.....koskaan!!!!!!!!1
Vilma. kirjoitti:
en.....koskaan!!!!!!!!1
kerrankin ollaan jostain asiasta samaa mieltä...
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
wilma??sulla on tullu kauhiasti täällä huuhhaalla,mut onkos ulkomaailmassa mitä nimii???
pikku myy,tuli ja tappuraja pippurihan minä
mut en mä ulkona maailmasilmasta oo
ja lädykin vielä------minäkö oon niin rakas niin monta nimee - pujottelija
Vilma. kirjoitti:
ja vimla------jääköön ne muut sanomattaärsyttävä on paras
- Vilma.
pujottelija kirjoitti:
ärsyttävä on paras
kiitti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1257139Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664276TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242271Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2761701- 671465
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221446Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394