Nyt voitaisiin yhteishenkeä kohottaa suur-Kauhavalla ja järjestää äänestys kaikkien aikojen Kauhavalaisesta.
Tulos julkistettaisiin ja voittaja palkittaisiin tontilla Lentäjien Juhannusvalvojaisissa ensi jussina.
Ja sitten asiaan pitää suhtautua siihen kuuluvalla arvokkuudella ja se tarkoittaa mm. sitä, että ketä tahansa ei oteta äänestykseen mukaan.
Kun muistaa ylihärmän taannoista äänestystä niin siellähän oli ehdolla mm. rikostuomion saaneita henkilöitä. Sellainen touhu ei nyt saa toistua, vaan nyt voisi esiraati tiukasti karsia vaikkapa yht. 20 henkilöä, joista sitten kaikki saisivat äänestää.
Oma ehdokkaani on ehdottomasti tunnetuin ja tunnustetuin juuriltaan Suur-Kauhavalainen, eli Heikki Ylikangas.
Oli aivan käsittämätöntä, ettei hän voittanut Ylihärmän äänestystä aikanaan.
Kaikkien aikojen Kauhavalainen äänestys.
Yllinpuoti
4
442
Vastaukset
- nimet ylös!
Joo, kylläpä vaan Ylikangas, aika ylikäymätön historiaveikko. Hinaisin myös mukaan Antti Tuurin ja Aulis Rintalan, joilta mainiot teokset.
- kauhavanrauta
Joo, Ylikangas on maanmainio historiaveikko, kannatan, kuin myös Antti Tuuria ja Aulis Rintalaa.
- hsmanta
Eiköhän se oo tämä Forte, joka on kaikkien Kauhavalaisten esikuva.
- Ylihärmän mies
Ei ole kukaan edellisistä Fortea lukuunottamatta maksanut veroja suuren Kauhavan entisillekään kunnille. Ylivertainen ehdokas on teollisuusneuvos Alahärmän taajamasta, nämä muut tulee todella kaukana perässä. Kertokaa toki jos olen mielestänne väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006