Tv:stä tuli ohjelma Somalian rannikolla riehuvista laivakaappareista. No onhan ne pakotettu jollain tapaa hankkimaan elantonsa kun Somalia on niin köyhä maa ettei sen köyhemmäksi voi enää maa tulla. Minulla olisikin patentti miten nämä laivakaappaukset olisi helppo estää, en käsitä miksi ne eivät ole tätä hoksanneet. Vai onkohan tässä patentin paikka. Asia on yksinkertainen. Varustetaan laivat jotka siellä seilaavat kiinteillä konekivääreillä ja ammutaan heti kun on näkyvissä laivakaappareita. Eihän nämä sota alukset ikäänsä voi siellä olla valvomassa näitä laivoja. Heti kun ne poistuvat niin kaappaukset tulevat jatkumaan. Ja olen samaa mieltä, että kehitys apu on ihan turhaa. Miksi heittää raahaa pohjattomaan kaivoon. Ei se auta yhtään mitään. Ostavat vain niillä rahoilla aseita jatkavat sotimista. Ei ole yhtään esimerkkiä, että niistä rahoista joita sinne on heitetty olisi jotain apua.
Somalian laivakaappareista
Jokke1957
3
451
Vastaukset
- Hanu*
kansainväliset sopimukset kieltävät sen.
- viitsi
Jos kansainvälinen sopimus kieltää aseet, uusi kansainvälinen sopimus voi ne sallia. Ainakin Somalian alueella.
- minä vaan
tämänkin asekiellon valvoo?taitaa tuollainen rahtialus olla niin suuri ja sokkeloinen että sieltä on aika mahdoton löytää sinne piilotettuja aseita järkevässä ajassa jos joku saa päähänsä niitä sinne viedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756