Olen 2lapsen äiti ja imetysten ja painon putoamisen jäljiltä rintani ovat kuin tyhjät pussit. Itseäni tämä häiritsee ja vaikuttaa mm. seksuaaliseen käyttäytymiseeni. TÄmän takia olenkin alkanut harkitsemaan silikonien ottoa, vaikkakin vielä toistaiseksi mad. riskit pelottavat. Siksi haluaisinkin kysyä teiltä jo-silikonit-ottaneilta:
Miksi otit silikonit?
Mikä oli "lähtökohtasi" ja minkä kokoiset rintasi ovat nyt?
Missä&milloin otit silikonit ja paljonko ne maksoivat?
Olitko tyytyväinen palveluun ennen leikkausta ja sen jälkeen?
Miten koit toipumisen, paljonko pidit sairaslomaa leikkauksen jälkeen?
Oletko tyytyväinen lopputulokseen?
Muita neuvoja asiaa harkitsevalle..
Miksi otit silikonit?
5
1155
Vastaukset
- perusteet...
ja tässä minun.
Miksi otit silikonit?
En kokenut itseäni naiselliseksi lautarintana.
Lähtötilanne alle AA, nyt pieni C.
Parisen vuotta sitten Laatukirurgialla. Kaikkiaan 3500 €.
Kyllä.
Toivuin nopeasti ja kovimmat kivut hävisivät muutamassa päivässä. Kosketusarkuutta oli parisen kuukautta. Olin leikkausajankohtana muutenkin lomalla, työhöni olisin pystynyt vajaassa viikossa (toimistotyötä).
Kyllä.- Bibu
Minkä kokoinen implantti sinulle on laitettu?Kyseln vaan kun minulle ehdotettiin 295 kokoa ja mietin että mikä se on kuppikokona???
- vaikutusta
Bibu kirjoitti:
Minkä kokoinen implantti sinulle on laitettu?Kyseln vaan kun minulle ehdotettiin 295 kokoa ja mietin että mikä se on kuppikokona???
Omat implanttini on 300 cc pyöreä, keskikorkea profiili. Laitettu juuri tuon pienen oman koon takia kokonaan rintalihaksen alle.
Implantin kokoa ei voi suoraan verrata, koska lopputulokseen vaikuttaa myös vartalon koko ja malli. Olen aika rotevan kokoinen, joten tuo 300 näyttää minulla suhteellisen pieneltä, mutta jollakin hennolla ja pienellä ne voivat olla melkoiset lollot.
- nasutin
Miksi otit silikonit?
- en ollut tyytyväinen itseeni pienirintaisena
- kokoni oli aa-a, nyt iso b/pieni c
- tallinnassa laatukirurgian kautta puolisen vuotta sitten, maksoi 3800 euroa.
-aluksi jännitti todella paljon, mutta kullamaa sai olon rauhalliseksi. sain hyvää palvelua sairaalassa.
- toipuminen oli hieman kivuliasta, koska itselleni laitettiin lihaksen alle, mutta tavallisilla kipulääkkeillä pääsi pitkälle. olen kassatyössä, joten jouduin pitämään lomaa 2 viikkoa.
-todella tyytyväinen, tekisin uudestaan. - tytyväinen
Kävin rintojen kohotuksessa ja samalla laitettiin pienet silikonit. Sain lapset ja rinnoista hävisi se kaikki vähäkin mitkä niissä joskus ollut, jäljellä vain todella roikkuvat tyhjät pussit. Ilman rintaliivejä olo todella vaikeaa, uimahallissa käynnit yms. jäivät kokonaan, bikineistä ei voinut haaveillakkaan. Ja minulla myös vaikutti todella paljon myös seksuaalisuuteeni.Koska häpesin rintojani ei ollut kauhean seksikäs olo, mieluiten rintaliivit päällä myös mieheni kanssa. Joku joskus keskustellessamme aiheesta sanoi ettei ymmärrä lainkaan kuinka voin haluta leikkauksen korjatakseni rintani koska kelpaan miehelleni juuri tuollaisena???? Meinasin saada sätkyn. Luulen ettei yksikään meistä joka käynyt rintojen kohotusleikkauksessa ole tehnyt sitä siksi että kaipaisi jonkun toisen hyväksyntää vaan itsensä takia. Itse olisin mennyt operaatioon siinäkin tapauksessa että en olisikaan saanut mieheni hyväksyntää asialle. Omat rintani oma päätökseni.Rintani aiemmin pienet b:t ja nyt terhakkaat c:t. Kävin leikkauksessa jyväskylässä, Asko Salmella. Palvelu sairaala KL:ssä suorastaan loistavaa. Hinnat riipuvat siitä missä leikkaus tehdään ja mitä tehdään, itselläni hieman tyyriimpi koska tehtiin myös kohotus. Toipuminen aika nopeaa, jokusen päivän särkylääkkeitä, rinnat kosketusarat toista kuukautta ja hieman tunnottomat paikkapaikoin. Tunto palautui kuitenkin kokonaan siinä ajassa.Olen todella tyytyväinen lopputulokseen, rinnat ovat tuntuneet omilta alusta saakka ja vartalo sopusuhtaisempi. Suosittelen lämpimästi jos olet asiaa harkinnut ja päätöksesi tehnyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753