Jos kirjoittaisin, että tappakaa ne, jotka eivät usko kuten itse uskon ja kehoittaisin lisäksi lyömään vaikkapa naisia niin mitä siitä seuraisi?
Tietenkin saisin syytteen ja tuomion kiihottamisesta väkivaltaan tiettyä ihmisryhmää kohtaan.
Muslimit saavat kuitenkin vapaasti levittää väkivaltaan kehottavia kirjoituksia mm. Koraania, jossa lukuisissa kohdissa suorin sanoin hyökätään tiettyjä kansanosia tai ihmisryhmiä vastaan. Tällaisia ovat esimerkiksi kaikkien muiden uskontokuntien edustajat (eli "siat ja apinat") sekä naiset.
"Mies on naisen pää, koska Allah on toisia suosinut enemmän kuin toisia ja koska mies elättää vaimoaan. Hurskas vaimo on nöyrä ja vartioi siveyttään, koska Allah on antanut sen vartioitavaksi. Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää häntä, mutta jos hän sitten tottelee teitä, älkää ahdistako häntä enää. Allah on Korkea, Mahtava. (Koraani 4:34)
Onko siis niin, että kun teksti on kerran hyväksytty jonkun kulttuurin peruslähtökohdaksi, meidän lakiemme täytyy taipua asian edessä?
MIKSI TÄMÄ SALLITAAN?
7
272
Vastaukset
- HÖPÖ HÖPÖ
Tämä se on juuri outoa toiset saa omissa "Raamatuissaan" kirjoittaa ja jopa toimia sen kirjoitusten mukaan ilman mitään seurauksia siitä.
Olen usein pyytänyt esiin maltillisen ja rauhan Islamin edustajia, mutta niitä ei taida olla olemassakaan. - salaampuja
on aika kurjia ja hurjia väkivaltaa täynnä.
Kielletään ne kaikki,raamattu,talmud und koran.- HÖPÖ HÖPÖ
Mitä siitä seuraa, jos kaikki jonkun kirjan lukenneet alkavat kirjassa esitettyjä tekoja tosielämässä tekemään? Ikävä kyllä näitä koheloita on jotka eivät ymmärrä tai osaa itse arvioida mitä saa tehdä.
- Vonkamies
Pitää suvaita kaikkea, mitä ulkoa tulee ilmiöineen, ettei vain olla rasisteja. On pelottavaa, jos joku sanoo rasistiksi. Siitä ei ole pitkä matka Hitlerin kaltaiseksi pahaksi ihmiseksi, kun ei ymmärrä samaan maahan hyväksyä kaikkia kulttuureja.
Mitä me suomalaiset lampaat omalla systeemillä teemme. annetaan naisille nyt se ulkoa tuleva kulttuuri, kun eivät pitäneet tasa-arvosta kerran. Muita pahoja maailmassahan ei ole ollut kuin Hitler ja valkoiset. Ja me valkoiset suomlaisia myöten saamme kärsiä ja maksaa velkaa iäisiyyden.
Täyttyköön maa tummilla ihmisillä. Me valkoiset olemme niin kalpeita, sairaita ja tyhmiä.- Koiranpää
Minulle on aivan sama jos/kun joku leseturpa tulee minulle lässyttämään, että olen rasisti kun en hyväksy monikulttuurisuuden "ihanuutta". Ollaan sitten "rasisteja" mutta jos tälläinen ituparta rupee meuhkaamaan liikaa niin aivan varmasti nykäsen turpaan!
Olen todella kyllästynyt tähän pakkosuvaitsevaisuuteen ja yltiöhumanismiin!
Monikulttuurisuus ei ole toiminut missään, eikä tule koskaan toimimaankaan. Naapuri maissamme käynti kertoo karua kieltä siitä mikä suomeakin odottaa. - HÖPÖ HÖPÖ
Uskoisin ettei Suomen kansa suvaitse:rikollisuutta, huijausta,vääryyttä,epäoikeuden mukaisuutta vai oliko jotenkin rasistisia asioita edellä luetellut?
- hoomoilanen
ei tätä sallita. Mikään uskonto ei mene lain edelle. Koraania ei voi muuttaa, mutta väkivaltarikos on väkivaltarikos, riippumatta siitä, mitä satukirjoissa lukee. Raamattu on ihan yhtä väkivaltainen ja naista alentava. Parasta olis ottaa meidän kaikkien vaan etiikan kirjat esiin, jos ei omatunto kerro, mikä on oikein ja mikä väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770