Eilen YLEllä rikollisia somalimerirosvoja puolustava ohjelma somalitoimittajan kera.
Tänään: Lailliset viranomaiset ovat antaneet karkoituspäätöksen eräille maahanmuutajille. Kirkko piilottaa heidät.
Kaikki on sallittua monikulttuurisuuden nimissä, jopa Suomen lain tietoinen rikkominen. Kuten kaikki oli sallittua kommunismin nimissä neuvostoliitossa.
Samaan aikaa YLE ihmettelee, miksi TV-lupamaksujen maksajat loppuvat. Tällaista mokupropagandaa voisi levittää esim. joku viherkommunistien lehti, mutta sama ei onnistu lakisääteistä maksua keräävälta "puolueettomalta" instituutiolta.
Kansalla on aivot. Kansan enemmistö vastustustaa maahanmuuttoa (Tutkimus jonka tulokset julkaistiin HS:ssa 2008)
Rikollisuutta TV-Lupamaksuvaroin
10
702
Vastaukset
- Miksi mamuja otetaan
ovat myöntäneet että pyrkivät vaikuttamaan kansaan esim niin että joka välissä mainitaan maahanmuutto on ihanaa ja monikulttuurisuus on rikkaus.
minuun vaikutti, lopetin hesarin tilauksen. - ja hesaria
ei sitten tilatakaan, vaan aamulehti
- suomi suomalaisille
tästä hyvästä, itse en ole hyysäri-sanomia tilannutkaan ja lupa on on irtisanottu vuosi sitten. kyllä goebbels olis kateellinen jos seuraa mainittuja "medioita"
- Finnman..
"Tänään: Lailliset viranomaiset ovat antaneet karkoituspäätöksen eräille maahanmuutajille. Kirkko piilottaa heidät."
Pitääkö paikkansa? Evlut kirkkoko? Jos näin niin eroan kirkosta! Kehtaa esitellä Suomen reilua käännytystä kielteiseen sävyyn:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902119065491_uu.shtml- Naurettavaa...
Harmiton venäläinen mummo karkotetaan mutta raiskaavat ja pahoinpitelevät somalit saa jäädä? Sallikaa mun nauraa.
Tuo jos mikä on epäoikeudenmukaista. Naurettavaa... kirjoitti:
Harmiton venäläinen mummo karkotetaan mutta raiskaavat ja pahoinpitelevät somalit saa jäädä? Sallikaa mun nauraa.
Tuo jos mikä on epäoikeudenmukaista.saavat myös mennä. Etkö lue uutisia etkä ota selvää Suomen lainsäädännöstä?
- suomi suomalaisille
kato,nääs.
- on se vaan ...
kummallista että tietyt piirit uskoo mitä vaan - eli kun tietty ryhmä sanoo että he ovat oikeutettuja ryöstämään laivoja ja kidnappaamaan ihmisiä sen perusteella että eivät itse saa elämäänsä kuntoon !
Siihen on näköjään menty että kusetus kannattaa ja rosvot nauraa partaansa !- !!!!!!!!!!
tää sadunsepittelijä kansa osaa kusetuksen.
jouduimme ryhtymään merirosvoiksi koska emme voineet olla kalastajiakaan enää, koska eurooppalaiset kauppa-laivastot pöllivät meijän verkot ja kalat...voi jessus.
joko muuten nää kaksi rosvo-somalia on joutuneet lähtee merirosmomaahan vai saivatko pressalta armahduksen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756