Perloksen toiminnasta sanottiin että se oli Suomalaista HUIPPUOSAAMISTA,Perlos valmisti muovisia kännykän kuoria ja hammasmukeja...........
>
>Tälläisen huippuosaamisenko nyt pelätään karkaavan ulkomaalaisten yritysten tietoon,kun pitää oikein laki säätää (lex nokia),jos ja kun tämä urkintalaki tulee niin voi vain kuvitella miten sitä käytetään väärin.....
HUIPPUOSAAMISTA?
KÄNNYKÄN KUORET?
3
150
Vastaukset
- tulee joka
päivä rajalla vastaan.
- jyrinää
Siinä tapauksessa meidän talonmies on myös huippuosaaja. Se pisti mun kännykän kuoret aivan uuden mallisiksi kun olin tiputtanut sen taskustani pihaan. Siinä oli satanut vähän uutta lunta ja loppu onkin suomalaisen muotoilun historiaa.
- joka poksahtaa pian
Nokian menestys on kupla jonka on pakko poksahtaa joskus ja se joskus on nyt......
>
>Nokia valmistaa ylihintaisia keskinkertaisia puhelimia,joiden luotettavuus on huonoin markkinoilla olevista puhelimista,eli ainakaan laatuun ei nokian menestys perustu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944