Kasteen jälkeen voimallisia tekoja

Atleetti 115

Olen kiinnostunut erikoisesti siitä paljon puhutusta todisteesta, kuinka uudestikasteen jälkeen on saatu "henki".
Olen myös omin silmin nähnyt erikoista käytöstä helluntailaisten kokouksissa.
Olen omin korvin kuullut sellaista mitä minä pidän demonisena manifestaationa siis todellisena "helluntailaisten henkenä, joka ihmisissä vaikuttaa tekoja joista kerron hieman.

Voitteko te rehellisesti kertoa kokouksissanne tapahtuvista ilmiöistä.
Oletko nähnyt jotain erikoista, kuullut kaveriltasi tai kuunnellut ilmeisiä pseudokieliä?
Onko uskonveli tärissyt vieressäsi tai vavissut ikäänkuin horkkataudin alaisena?
Entä uskonsisar?
Kaadetaanko hänet useinkin?
Onko hän nurinmenevää lajia (joka ei lähde paastolla eikä paasaamalla) ja en tarkoita nuoruuden ajan pitkälleen menoa enkä rähmällään oloa vaan siitä mitä kokouksen aikana tapahtuu ilmapiirin ollessa erittäin sähköinen.

Minä olen kyllä tällaista havainnut mutta en halua siitä nyt puhua, mutta ehkä myöhemmin?

Haluaisin rehellisten helluntailaisten kertovan näkemästään ja kokemastaan hengen alueilla tapahtuneista ilmiöistä.

8

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilökohtaisesti,

kuinka vauvanakastetut ryyppäävät itsenäsä umpi-
      humalaan ja kaatuilevat pöydän alle tai horisevat
      kännipäissään.
      Varmaan tätä henkeä tarkoitit!
      Juuri lehdessä oli juttu, kuinka 14-vuotias tyttö
      joi itsensä hengiltä. Hän ei ollut ehtinyt vielä
      käydä rippikoulussa "vahvistamassa tätä henkeä", mutta aika vahva se tuntui olevan, kun johti tytön
      kuolemaan.
      Oletko itse ollut usein tämän "pullon hengen" vai-
      kutuksen alaisena?

• Atleetti 115

sitten niitä aitoja demonien riivaamia puoli-ihmisiä joita on suurin osa uudestikastetuista?
        Lahkolaisissa on vieras demoninen henki.

• Ernesti 67

uudestikastetun helluntailaisen sielun menevän pulloon sen helluntailaisten hengen kanssa ja henki sanoi että korkkia ei saa avata vielä.

• ilmiö

Kyseessä on joukko suggestiolla / hypnoosilla voimalla aikaan saatu ilmiö. Hitlerikin sai sitä aikaan aikanaan...
      Kyseessä ei ole Jumalan vaan pakanojen jumalien palvelu.

Jos nämä Jeesusta matkivat harhattaja parantajat ovat niin hyviä kuin annetaan ymmärtää, niin miksi he eivät mene sairaaloihin näyttämään taitojaa?
      Monet sairaalat olisivat tosi kiitollisia ja ottasivat mielellään töihin sellaisia etenkin näin taloutensa kanssa vaikeuksissa ollessaan!

• enemminkin huolestunu

Jos paranemisia, profetoimista tai tiedonsanoja ei esiinny seurakunnassasi olisin todella huolestunut.
        Sillä olkoon seurakunta kuin synnytyssali, missä iloitaan, itketään ja synnytetään uusia ihmisä. Jos se on menoltaan hiljainen kuin hautausmaa, ei siellä synny uutta elämää! Ymmärsitkö, tuskin ja tuskin tulet ymmärtämään ennenkuin PH sinulle tämänkin kirkastaa. Lue ajatuksella seuraava kohta Raamattua.
        1.Korinttolaiskirje:
        12:10 toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.
        12:28 Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
        12:30 Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
        Voi pojat eikö olekin ihmeellinen kokous kun noita lahjoja vilisee kokous?

• Atleetti 115
        enemminkin huolestunu kirjoitti:

Jos paranemisia, profetoimista tai tiedonsanoja ei esiinny seurakunnassasi olisin todella huolestunut.
        Sillä olkoon seurakunta kuin synnytyssali, missä iloitaan, itketään ja synnytetään uusia ihmisä. Jos se on menoltaan hiljainen kuin hautausmaa, ei siellä synny uutta elämää! Ymmärsitkö, tuskin ja tuskin tulet ymmärtämään ennenkuin PH sinulle tämänkin kirkastaa. Lue ajatuksella seuraava kohta Raamattua.
        1.Korinttolaiskirje:
        12:10 toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.
        12:28 Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
        12:30 Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
        Voi pojat eikö olekin ihmeellinen kokous kun noita lahjoja vilisee kokous?

Vastaan rohkeasti älkää suuttuko.
        Lahkoissa tiedon sanat ovat itsensä korottamista omia luuloja korostavia apinointia.
        Lahkoissa ei ole pyhää henkeä ei mitään aitoa Jumalan hengen lahjaa vaan kaikki siellä on idioottien pelehtimistä ja se on kauhistus.
        Seurakunnassasi synnytetään äpäriä ja kääpiöitä jne...
        Minä olen syntynyt Jumalasta Jumalan sanan mukaan ja minun "prof. ja ihmeet ovat sellaisia jotka tukkivat vastustajien suut.
        Sinussa ei ole pyhää henkeä ei sitten tippaakaan vaan se saatanan lahkohenki.
        Tämä on näkemystäni.

• kykenet tukkimaan
        Atleetti 115 kirjoitti:

Vastaan rohkeasti älkää suuttuko.
        Lahkoissa tiedon sanat ovat itsensä korottamista omia luuloja korostavia apinointia.
        Lahkoissa ei ole pyhää henkeä ei mitään aitoa Jumalan hengen lahjaa vaan kaikki siellä on idioottien pelehtimistä ja se on kauhistus.
        Seurakunnassasi synnytetään äpäriä ja kääpiöitä jne...
        Minä olen syntynyt Jumalasta Jumalan sanan mukaan ja minun "prof. ja ihmeet ovat sellaisia jotka tukkivat vastustajien suut.
        Sinussa ei ole pyhää henkeä ei sitten tippaakaan vaan se saatanan lahkohenki.
        Tämä on näkemystäni.

niiden suut, jotka ovat syntyneet uudesti ylhäältä, Jumalan elavän ja pysyvän sanan kautta? Älähän nyt kuvitele itsestäsi liikoja!

• Atleetti 115
        kykenet tukkimaan kirjoitti:

niiden suut, jotka ovat syntyneet uudesti ylhäältä, Jumalan elavän ja pysyvän sanan kautta? Älähän nyt kuvitele itsestäsi liikoja!

Hevonpaskasta ovat syntyneet.
        Itseuskoisia jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe