Onko joku teistä ollut magneettitutkimuksessa?

Kössönöm

Joudun sellaiseen huomenna ja kauhukseni kuulin että joudun olemaan sellaisessa ahtaassa pömpelissä 40 minuuttia! Entä jos iskee pakokauhu?

14

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ei pitäisi tulla mitään suljetunpaikan kauhua.
      Menetkö TYKS.aan?

• Kössönöm

Entä jos aivastaa, tai alkaa nenä kutiamaan, mikä varmaan tietysti juuri silloin tapahtuukin? Eikö siinä pidäkin olla ihan paikallaan?

En pidä yhtään lääkäreillä tai tutkimuksissa ramppaamisesta muutenkaan, mutta tuon pömpelin ajatteleminenkin saa hien pintaan.

• magneettikuvauksessa

pari vuotta sitten, ku mun olkapäätä kuvattiin. Ei se paha rasti ollu, ku sai kuunnella radiota samalla.

Siinä pitää olla liikkumatta... joten kannattaa ottaa hyvä ja rento asento ennen kuvauksen alkamista. Nii ja silmät kannattaa pitää kiinni, jos on pienikin ahtaanpaikankammo.

Se laite välillä naksuu ja paukkuu, mut ei siitä kannata välittää, se kuuluu asiaan.

Älä murehdi, se on ihan helppo rasti!

• konna

sulle korvakuulokkeet, joilla voit kuunnella vaikka CCR:n parhaat tuplalevyn kertaalleen läpi.

Ei siinä muuta vaikeutta ole, kuin että sen tutkimuskohteen pitää olla liikkumatta koko hemmetin ajan.

Niin ja sano ihmeesssä, jos sulla on metallia jossain päin kehoa. Ne magneetit ovat tosi voimakkaita:)

• Kössönöm

vanhaa amalgaamipaikkaa. Tuskin ne hampaita alkaa pois kiskomaan!

Taidan ottaa joko Dave Lindholmin tai neljänkymmenen kipaleen blueslevyn. John Lee Hookerilla pääsee kai alkuun.

Mistä nämäkin kammot oikein johtuvat? Lentopelko on se pahin, mutta ahtaat tilat vaan ahdistavat, ei maha mittää.

• että...

...tulet vekottimessa uskoon?

• Kössönöm

En sitä pelkää hammaslääkärissäkään, en vaan halua mennä paikkoihin, joissa on tukala olla.

• Apostacia

Olen ollut, enkä onnekseni kärsinyt minkäänlaisesta kauhusta vaikka pääni laitettiin "häkkiin", jossa ei saanut liikkua. Hoitaja kysyi haluanko kuunnella kuulokkeista radiota, ja sain valita jopa aseman. Putkessa pistin silmät kiinni ja odottelin touhun loppumista. Koneen runksutus kuulostaa kurjalta, mutta muuten kaikki meni mukavasti.

Minulla on ollut joskus ahdistuksentunteita ahtaassa paikassa, mutta onneksi tuolla ei tullut mitään. Jos alkaa ahdistaa, aina voi painaa paniikkinappulaa, jonka hoitajat antavat käteen. En tiedä saako sitten vaikka rauhoittavaa, en ole kokeillut. :)

• Peikkojen kaveri

Silloin mennään jalat edellä laitteeseen, eikä se ole niin ahdistavaa, kuin jos pää olisi pömpelin perällä. Yhdeltä mun kaverilta kuvattiin polvet muutama viikko sitten. Hän sanoi melkein nukahtaneensa, vaikka vieroksuukin ahtaita paikkoja.

• Kössönöm

Ristiselästä varpaankärkiin kai olisi tarkoitus kuvata. Miksipä ne mun päätäni kuvaisivatkaan. Sieltä mitään löydy...

• homma hanskassa

Kai sulla on niitä magneetteja? Mitäs ne muuten kuvais?

• M@k3

Voit työntää sormesi läpi donitsin reijästä ja miettiä mitä kauheaa sormellesi mahtaa tapahtua, yhtä paljon sinulle itsellesi tapahtuu magneetikuvauksessa.

• selvisi 20 minuuttia ihan loistavasti. Sanoi, että siellä saa jonkun napin, jota voi painaa, jos tulee ongelmia.
      Muistan iltarukouksessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      41
      2760
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      56
      2588
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2222
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      335
      1940
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      137
      1682
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1515
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1348
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1207
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1126
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1086
    Aihe