Elikäs minulle tuli typerästä asiasta luottohäiriömerkintä. Miten se vaikuttaa asuntolainaan tai pankin pankki-visa-korttiin?
Kaikista kamalinta on se, että mieheni ei vielä tiedä asiasta, ollaan oltu tosi huonoissa väleissä tässä jonkin aikaa, enkä ole siis hänelle sitä kertonut. Merkintä on 2 vuotta voimassa.
Asuntolaina on yhteinen.
Lainan maksun kanssa ei ole ollut ongelmia, menee aina suoraveloituksena tililtämme.
Miten käy asuntolainan, jos tulee luottohäiriömerkintä???
3
904
Vastaukset
- Asuntolainaan
Jos hoidatte lainan säntillisesti, niin ei vaikuta mitenkään. Tosin lainan uudelleen järjestely saattaa vaikeutua jos siihen on tarvetta. Esim laina-ajan pidennys. Siis SAATTAA.
Mutta Visan kanssa on vähän toisin. Pankki tai Luottokunta vaatii hyvin herkästi sen Visan pilkkomista. - heti maksuun
Asuntolaina irtisanotaan ja menee maksuun kokonaisuudessaan. Jos ei rahaa niin vasaran alle vaan ja velat maksetaan jos riittää saatu hinta, mutta varaudu että jäät vielä velkaa vaikka koti menee alta.
- ``asiantunteva`` vastaus..
Minkälaiset kicksit tällainen ihminen saa, kun kirjoittaa älyttömiä vastauksiaan tänne?
Voihan kysyjällä olla todellinen hätä asiansa kanssa ja epätietoisuus ahdistaa. Olkaamme inhimillisiä ja koetetaan auttaa ahdistuneita kysyjiä parhaan kykymme mukaan. Kaikki sen tiedämme, että - elämä on.
Ja pankki ei todellakaan sano irti mitään asuntolainaa, jos maksunsa suorittaa ajallaan. Luottokortit ovat eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827