minä en Sinua odota...
Olisit yrittänyt enemmän
13
2704
Vastaukset
- olinpa
taas liian ujo!
- tarvi
odottaakkaan, olen jo valinnut toisen ihanaisemman, kauniimmman, järkevämmän, kiltimmän jne.
- ja minä kun
ostin timantit ja kaikki.....oijoioijoijoi....äääääääääääääääääääääääääääääääääähhh
- tarkoitat
Sinun vuorosi on yrittää. Ja jos jätät nyt tilaisuuden käyttämättä, kadut sitä lopun ikäsi.
Toimi heti!
Jos et tee mitään, tiedän ettet edes välittänyt minusta.- Ollut niin, että
Minä sanoin odottavani sinua?
- vaan rauhassa
Ollut niin, että kirjoitti:
Minä sanoin odottavani sinua?
kyllä se tästä..
- kuitenkaan
minulle ollut, muuten oisin voinut tehdäkin jotain, tai jopa todennäköisesti
- kaunotar.
eihän sun pidä mitään odottaa!!!! I`ll be back!!
I - pitäisi tehdä?
Nähdäänkö vielä?
- paikka?
??????????????
- Etelä-Savo
Jolle annoit puhelinnumerosi ja luvan viestittää?Niin teinkin,mutta kun sinusta ei kuulunut mitään luovutin!Luovutinko muka liian aikaisin,en sillä yritin,mutten kehdannut tehdä itsestäni pelleä.Olet ajatuksissani kuitenkin ja tiedät numeroni...minä odotan kyllä :)
- ennen kuin myöhäistä
minä olen osuuteni tehnyt ja sanoit ettet halua minua!
- Etelä-Savo
...sitten se en ole minä,sillä minä en ole sinuu torjunut ;) sinusta vaan ei kuulunut enää mitään... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740