"No jos kerran noin rakastat ja arvostat elämää mikset sitten usko Jumalaan?"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000041640654
Ei tuohon voi muuta sanoa kuin että lol.
Päivän aivopieru by Pittsburgh
4
293
Vastaukset
- ***.*.*.*.***
Kuten kaikki ovat huomanneet niin pitsburghin viimeiset aloitteet ovat hävinneet! myöskin se suora kysymys missä kysyin mistä hän tietää että miksi hän on juuri kristillinen ja lisäkysymykseni oli sitä että mistä hän tietää että pyhä henki ei ollut saatana joka huijasi hänet pois siitä uskosta että Jeesus olikin vaan Allahin profeetta eikä Jumala itse(suurin ero islamissa ja kristillisyydessä)
ja puuf.. ei vastannut ja koko ketju hävisi! - -DW-
Joo, toi on kyllä niin legendaarinen ettei hyvä tosi.
Vähän kuin sanoisi: Jos noin paljon arvostat vapautta niin mikset mene vankilaan? - tarkoittaa?
Tarkoittaako e.v.k ei kiinnosta vähääkään?
terveisin evvk- e.k.v
e.v.k ei voi tarkoittaa "ei kiinnosta vähääkään" ainakaan jos yhtään aakkosten mukaan pelataan. Se voisi kyllä tarkoittaa "ei vähääkään kiinnosta".
Tosin kiinnostaako se sinua vai ei, on mulle ihan paskan hailea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760