Olen siis korjauttamassa imetyksen viemiä rintojani vuosien odotusten jälkeen. Olen työssä, missä on vain kaksi muuta työntekijää minun lisäksi. Joudun nostelemaan välillä noin kilon painoisia laatikoita..
Mietinkin kun leikkauksen jälkeen minulla on vain kolme päivää aikaa levätä ennen kuin palaan töihin, miten se onnistuu..? Onko kokemuksia? En viitsisi ottaa saikkua tämän takia.
Toinen asia mikä vaivaa.. Miten kertoa työkaverille että menen ottaan silikonit?? Hän on mukava ihminen mutta jotenkin tuntuu, että tätä pidetään niin pinnallisena asiana eikä ymmärretä moista.
Miten te muut olette hoitaneet asian?
Silikoneista-koska töihin ja
8
1291
Vastaukset
- -Kukka-
Moikka!
Oletko käynyt jo konsultaatiossa? He kertovat sinulle mikä on sinulle paras tapa "nostaa" rinnat ylös, välttämättä ei pelkät implantit auta, niinkuin minun tapauksessa. (varmistathan että arvioiva henkilö on lääkäri)
Minulla laitettiin ilmpantit ja nosto lihaksen kiinnityksellä joka on huomattavasti kivuliaampi kuin (luultavasti)pelkkä implantti.
Itse kerroin työvuorosuunnitteluun rehellisesti että menen nostamaan rintani, eli otetaan ylimääräistä nahkaa pois. En sanonut implantista yhtään mitään.
Rohkeasti vaan kertomaan ja jos joku ei suvaitse asiaa että haluat olla taas nainen, kauniilla rinnoilla niin antaa heidän olla. Stana.
Kävin Tallinnassa leikkauttamassa Botuliiniklinikan kautta ja en kadu yhtään, en tipan tippaa. Leikkaus oli 5.2.09...:D- -Kukka-
Unohdin mainita että minulla oli vaikeaa nostaa yli kilon/litran painosia tavaroita, muuten ihan ok.
Mutta taitaa johtua vaan noiden lihasten operoinnista. - alkup.kyselijä
-Kukka- kirjoitti:
Unohdin mainita että minulla oli vaikeaa nostaa yli kilon/litran painosia tavaroita, muuten ihan ok.
Mutta taitaa johtua vaan noiden lihasten operoinnista.Olen käynyt helsingissä jo pari vuotta sitten ja lääkäri oli sitä mieltä että implantit riittävät (se korkea profiilinen)
Itse joudun tosiaan töihin aika pian sen jälkeen. Kivun kyllä kestän mutta pelkään että tikit yms repeää jos joudun nostelemaan laatikoita heti.
(vaikka luulisi ettei...?) Implantti tulee lihaksen päälle..... - yksi viikko
alkup.kyselijä kirjoitti:
Olen käynyt helsingissä jo pari vuotta sitten ja lääkäri oli sitä mieltä että implantit riittävät (se korkea profiilinen)
Itse joudun tosiaan töihin aika pian sen jälkeen. Kivun kyllä kestän mutta pelkään että tikit yms repeää jos joudun nostelemaan laatikoita heti.
(vaikka luulisi ettei...?) Implantti tulee lihaksen päälle.....sairauslomaa tai mene perjantaina leikkaukseen ja sitten muutaman päivän sairauslomaa. Nimittäin minun mielestäni otat aivan turhaan liian suuren riskin, koska haavat voivat alkaa vuotaan esim. sisään, josta voi koitua komplikaatioita tai ainakin vaivaa. Ja näin voi tulla ko. sairauslomattomuus aika kalliiksi, koska pitää muistaa, että jos tulee jotain ylimääräistä häslinkiä, niin itsepä maksat viulut.
Kaikkea hyvää sinulle!
ps. kirjoitan kokemuksestani
- sama ongelma
Eli alotin juuri uudessa ja ensimmäisessä työpaikassa, ja oon vielä nuori (19) vuotta. En tiedä yhtään mitä sanoisin työnantajalle, en todellakaan viitsi kertoa että menen ottamaan silikonit. Olen melko varma että tarvitsen sairaslomaa, sillä joudun nostamaan melko raskaita laatikoita ym. Olen menossa laatukirurgiaan, ja mietin että saako sieltä lääkärintodistuksen jonka voi viedä töihin, ja onko siihen pakko laittaa oikeaa syytä?
- lomaa
Koska et kuitenkaan saa sairauspäivärahaa tai palkkaa sairausloma-ajalta, ota "omaa lomaa". Lääkärintodistusta et siihen tarvitse kuin siinä tapauksessa ettet muuten saa lomaa. Voit pyytää palkatonta lomaa vaikkapa henkilökohtaisista syistä tai sitten keksit jotain (vaikkapa jo aiemmin maksettu etelänmatka). Kun olet juuri aloittanut, voi tietenkin olla vaikeaa heti saada viikon tai parin lomaa. Pahimmillaan jos olet koeajalla, työsuhde päättyy siihen.
- menossa myös
lomaa kirjoitti:
Koska et kuitenkaan saa sairauspäivärahaa tai palkkaa sairausloma-ajalta, ota "omaa lomaa". Lääkärintodistusta et siihen tarvitse kuin siinä tapauksessa ettet muuten saa lomaa. Voit pyytää palkatonta lomaa vaikkapa henkilökohtaisista syistä tai sitten keksit jotain (vaikkapa jo aiemmin maksettu etelänmatka). Kun olet juuri aloittanut, voi tietenkin olla vaikeaa heti saada viikon tai parin lomaa. Pahimmillaan jos olet koeajalla, työsuhde päättyy siihen.
Itsellä on aika fyysinen työ, jossa joudun välillä muunmuassa nostelemaan painavia laatikoita, työntämään, kantamaan. Lomaa ehdin pitää leikkauspäivän lisäksi vain 4-6 päivää.
Toivon kyllä, että se riittää, vaikka pelkäänkin muuta. Itse pystyn kuitenkin työssäni myös keventämään kannettavia tavaroita, mutta tämä tekee työstä hitaampaa. Tosin ajattelin kyllä, että ainakin pari viikkoa yritän työssä välttää kaikkea raskasta ja teen työt hitaamman kautta.
Itse pyysin palkatonta lomaa viikon. Jotain mainitsin matkoille menosta ohimennen. Kyllähän selitys viikon parin omalle lomalle on helppo keksiä ja harva työnantaja varmaan mitään yksityiskohtia kyselee (eikä ne niille kuulukaan). - vielä...
menossa myös kirjoitti:
Itsellä on aika fyysinen työ, jossa joudun välillä muunmuassa nostelemaan painavia laatikoita, työntämään, kantamaan. Lomaa ehdin pitää leikkauspäivän lisäksi vain 4-6 päivää.
Toivon kyllä, että se riittää, vaikka pelkäänkin muuta. Itse pystyn kuitenkin työssäni myös keventämään kannettavia tavaroita, mutta tämä tekee työstä hitaampaa. Tosin ajattelin kyllä, että ainakin pari viikkoa yritän työssä välttää kaikkea raskasta ja teen työt hitaamman kautta.
Itse pyysin palkatonta lomaa viikon. Jotain mainitsin matkoille menosta ohimennen. Kyllähän selitys viikon parin omalle lomalle on helppo keksiä ja harva työnantaja varmaan mitään yksityiskohtia kyselee (eikä ne niille kuulukaan).Riippuu myös siitä laitetaanko implantit rintalihaksen alle vai päälle. Kysy jo ennakkoon kuinka pitkää sairauslomaa ja mitä rajoituksia määrätään. Minulle implantit laitettiin rintalihaksen alle ja nostamisen lisäksi myös työntäminen ja vetäminen kiellettiin kuukaudeksi. Sehän on selvääkin koska rintalihakset toimivat tuolloin ja paraneminen huononee. Liian lyhyestä lomasta voi tulla vahinkoakin. Haavat repeilee (sisältä ei näe itse) ja implanttitasku ei parane hyvin (voi jäädä pahimmillaan liian suureksi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145