Onko Lidl vielä halpa?

Ei ole!

Oletteko vertailleet Lidlin hintoja. Ei ole enää halpa kauppa niin kuin alussa piti olla. Hinnat on samat tai joskus korkeammat kuin muissa kaupoissa. Joka viikko Lidlissä on tarjouksia. Miksi halpakaupassa pitää olla tarjouksia? Eikö se enää olekkaan aina edullinen?

6

354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertoi laveasti

miten Lidlin ei tarvitse mainostaa, kun se on niin halpa, että sana kulkee ja mainoksista säästyneet rahat voidaan käyttää hintojen pitämiseen alhaalla.
      Nyt Lidilin kokosivun mainoksia näkyy lehdissä harvasen päivä.
      Ennen Lidilissä oli isoja perhepakkauksia, nyt pakkauskoot ovat pienentyneet, mutta hinnat pysyneet samana.
      Vihannekset ja hedelmät Lidil ostaa vihannestukusta, ja erät ovat tyyppiä "Paras käyttöpäivä meni jo", tämän huomaa mm. salaatinkerien ruskeista kannoista, parissa päivässä homehtuvista ja mädäntyvistä hedelmistä.
      Mikään Lidilistä ostettu kodinlaite ei ole kestänyt muutamaa kuukautta kauempaa, ja kuitti haalistuu tunnistamattomaksi jo kuukaudessa jos sitä ei ole huomannut kopioida, takuukorjaus jää saamatta.
      Sitä paitsi Lidilin muovikassit ei kestä mitään, välistään koko kahvaosa irtoaa kuin siinä olisi repäisyreijitys.

• kuitit haalistuu

mutta noista Lidlin tukevista muovipusseista olen tuumannut ,että miksei suomiketjut korvaa niitä ohuita repeileviä ja venyviä pussejaan näillä sitkeillä Lidl-pusseilla - niissä voi kuljettaa vaikka kuinka monta limsapulloa tai maitopurkkia, aivan kuin lannoitesäkkejä.

• hourula

Lidl on verrattaen todella halpa ja sen tuotteet paljon laadukkaampia kuin suomalaiset vastaavat.

• Ari

Suomessa on euroopan kallein Lidl.
        Virossa hintataso lähes puolet suomalaisesta.
        Hintaero ei selity luljetuskustannuksilla.

• Tomppak

Joskus hain pari kertaa laktoositonta maitoa kun oli vielä Lidlissä 20 senttiä halvempaa, mutta viimeksi kun kävin 2 viikkoa sitten, totesin että samat hinnat on kuin muissakin kaupoissa.
      S ketjua itse suosin kun prismoissa tuntuu olevan ihan ok hinnat ja bonus järjestelmä toimii ainoana kauppaketjuista.
      Välillä ainakin tuntuu ettei ole varaa ostaa sittarista, muuta kuin tarjouksia!

• se on totta,

prismoissa on suht koht laadukkaat tuotteet ja hinta kohdallaan.
        lidl on samaa hintatasoa kuin muutkin kaupat nykyään.

k ketjun 80€:n ruokaostokset saa prismoista kuudellakympillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38