keskustelun takaisin etusivulle.Keskustelu kuin näyttää jatkuvan,ja sen verran asiokasta textiä.
Uralin voisitko siirtää
4
536
Vastaukset
- vähän yksinkertainen
milloin ne sivut wincapitan avautuvat ,ja tämä kohu loppuu.
Ei pysty siirtämään.
- kehityksen paikka
käyttöliittymä on suoraan sanottuna pepusta. Keskustelu jossakin "säikeessä" käytännössä kuolee heti kun se katoaa etusivulta. Tätähän Capitan puolustajat käyttivät hyväkseen jo ennen www.wincapita.com:in katoamista massapostaamalla tänne älämölöaloituksia hävittämään hankalat keskustelut satunnaisten kävijöiden silmistä.
Hyvä esimerkki toimivammasta toteutuksesta löytyy - yllätys yllätys - Muropaketista. Siinä viimeksi postattu säie on aina ylimpänä. Jos aloitus ei vetoa tarpeeksi, niin se katoaa pian listalta. Hankalien aiheiden kadottaminenkaan ei ole niin helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910