Mistä näkisi missä ja milloin puolustusvoimat myy kalustoansa pois. mil.fi on ainakin aika laiska ilmoitelemaan...
puolustusvoimien huutokauppa?
10
2864
Vastaukset
- tutkinut
asiaa sen tarkemmin mutta Haminasta sinne Kalkkuun niitä katiskoita kelkotaan par´aikaa joten eiköhän tuo kohta ole.
- tyjd
kyllä se mil.fi:ssä sitten ilmoitetaan ja aamulehdessäkin.
mutta rasia taitaa olla ihan turha vielä mennä katselemaan - infoa tuolta
huutokaupat.com sivulta löytyy tietoa puolustusvoimien huutokaupoista kun niiden ajankohta lähestyy ja muistakin huutokaupoista.
- Anonyymi
Nykyään Huutokaupat.com https://huutokaupat.com/puolustusvoimat
ja Millog https://www.sa-kauppa.fi/
Mutta eipä ole kiva kun itse olen täällä kaukana noista perinteisistä huutokauppa paikoista. Niissä olevia tuotteita kuten paketti- ja kuorma-autoja, moottoripyöriä maastokuorma-autoja ja kaikkea muutakin voisi kyllä laittaa tarjolle tuonne sähköiseen huutokauppaankin.- Anonyymi
Taitaa olla välivuosi
- Anonyymi
Onko valmettia tarjolla?
- Anonyymi
Uskaltaako kukaan neiti perus palstan itkijä huutaa mitään,
kun on tarkoitettu vain miehille,
jotka eivät voi itkeä mihinkään,
ei mitään takuuta ja mitään ette voi,
ai että kun on kerrankin seinä vastassa ja turha itkeä, ei koske näitä ressukoita jotka täällä kyselee turhuuksia. - Anonyymi
Oisko joku menossa Tervolaan huomenna 2.9.2023 Kuopiosta? Vois menna kimppakyydilla.
- Anonyymi
Nämä huutokaupat ovat hauskoja. Tyhmät huutavat täysin paskan mönkijän, josta puuttuu jopa osia, samalla hinnalla mitä netistä saa hyvin toimivan. Tollot huutavat myös romupakettiautosta, jossa ei toimi mikään, aivan järjettömiä hintoja.
Ymmärrän jonkin erikoisen laitteen ostamisen. Maastokuorma-auto tai muu maastoauto on harrastus ja keräilytavaraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219