itse koen, että rahan vähyys tuo pelkoa tulevaisuutta ajatellen. Rahat ei riitä...Mistä ruoka kaappiin? Hävettää oikein miten pieniä vaoivat omat murheet olla, olenhan sentään terve...Ja lapset ovat... Jeesus on opettanut, ettei tarvitse murehtia turhaan, että jokaiselle päivälle riittää omat murheensa ja että hän ruokkii taivaan linnutkin...
Eikö ahkeruus ole hyve, että hoitaan työnsä huolella ja kunnolla. Yritän opisekella, että saisin paremmin palkatun työn ja elannon lapsilleni....Voi näitä ihmisen maallisia murheita...
raha ei tuo onnea
4
243
Vastaukset
- maailman nälkäisiä
lapsia. Oma nälkä tuntuu silloin pienemmältä.
- siivetonserafi
Itsekin murehdin "maallisia" joskus ihan liikaa.. pitäisi kai olla enemmän luottamusta. Sitten monesti omat maalliset murheet tuntuvat NOLOILTA verrattuna esim. kehitysmaiden ihmisiin, jotka oikeasti saattavat kuolla nälkään. Itse vain pähkäilee jotain irrelevanttia "urapolkua" - voi itku!
On tosi hienoa kyetä iloitsemaan terveydestä. Se ei ole mikään ihan pieni asia nimittäin. Oikeastaan sitä arvostaa vasta sitten, kun sen menettää. Ei tarvitse kuin ihan tavallinen flunssa sairastaa kun tajuaa, miten iso ilo on kyetä kävelemään hengästymättä ja elämään ilman kipua. - Morjensssssssssss
Ei se raha onnea tuo, mikä sitä sitten tuo? Ei kai mikään.. Onni on tuuria, onnellisuus on asia erikseen. Eli sanonta "raha ei tuo onnea" -tarkoittaa "Raha ei tuo tuuria."
- dfdffggdfdfg
Anteeksi äskeinen asiaton viesti. Ei siinä ollut mitään hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954