Nyt on luovuttava rahasta, etenkin eurosta ja otettava käyttöön suomi-rupla jolla saiai ruokaa ja tavaroita muodostettavilta valtavilta kolhooseilta!
Kaikki loppuu joka tapauksessa, niin tässä on siihen vasta lääke!
Nyt loppuu rahan valta!
2
84
Vastaukset
- kissamies57
Ei tosiaan enää ees kolhoosit tunnu huonolta vaihtoehdolta kun katsoo mihin tää kepulainen maataloushomma on mennyt.Ihmisiä on keskitetty kaupunkeihin ja heille on luvattu asunnot ja työpaikat ja ¨kaikkea hyvää.mutta mihin ollaan tultu.nyt on lähiöt täynnä kengänkuluttakia ja työpaikkaa pidetään lottovoittona jota pitäis oikeen kehuskella kun mullakin on töitä.Samaan aikaan maatilat kaatuu kun eu kaatuu mukana ja tukijärjestelmään luotu systeemi romahtaa.Työvoima pulaa on tosiaan maaseudulla ja tilakokoja suurentamalla ei olla päästy puusta pitemmälle koska koneisiin investointi ja navettojen koneellistaminen on ajanut yrittäjät maalla konkursseihin joille ei näy loppua.Onhan juutalaisillakin kibbutseja ja tuntuu tuolla Venäjällä ja kiinassa vielä ruokaa löytyvän ku on myydä riisiä meillekkin.kaikki santsaukset perustuotantoon on tervettulleita muttei meidän vanhasen ja katasen kravaattisonnit pysty tekeen niin radikaaleja muutoksia vaan ne uskoo rahan voimaan.
- Jookos?
Jos vierastat kolhoosia, niin voimmehan me perustaa kibbutseja halukkaille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888