kun tällä palstalla tää seisominen milloin minkäkin takana on In ja POP niin alotetaas uusi seisoskelu.
Kuinka monesti olet seissyt oman ovesi takana ja sinne jäänyt kun;
a) avain jäi sisään
b)lähiomainen ei päästä sisään
c)joku muu syy mikä ??
Ja tässä voi sitten ihan vapaasti harrastaa sitä arkipäivän fuulaamista. Eli saa siis seistä sairaalankin oven takana, bussin oven takana, muuten vaan kaiken takana tai olla kaikesta ihan pihalla =))
OMIEN OVIEN TAKANA SEISOMINEN
29
1256
Vastaukset
kun ei lukita oviakaan koskaan...paitsi kerran vuosia sitten kun isännän kanssa kännissä yhteen otettiin,käveltiin toi n 15 km eri aikaan kotiin ja isäntä tietty ennen mua...piruuttaan laittoi oven lukkoon.Pyh sanoin minä ja otin vasaran ja menin viereisestä ikkunasta läpi...että en seiso lukittujenkaan ovien takana :)
- g-pula-aho
seisoneesi pihalla ja kaikesta ulkona?
ja toisaalta taas lähiomainen ei sua sisälle päästäny joten banaanin lastaaja laulun sanojen mukaisesti menitkin ikkunasta =)) g-pula-aho kirjoitti:
seisoneesi pihalla ja kaikesta ulkona?
ja toisaalta taas lähiomainen ei sua sisälle päästäny joten banaanin lastaaja laulun sanojen mukaisesti menitkin ikkunasta =))seisoin pihalla...muutoin en kyllä ollut enää pihalla,oli pikkasen pitkä kävelymatka että selvisi kuin vesi =)))
No,eipähän oo toiste ovea lukinnut :)
siis kummalla puolella ovea mä seison? Kumpi on takana ja kampi edessä? Entäs jos jää keskelle?
- g-pula-aho
niskassa olet jo mennyt sisälle lukitusta ovesta.
Jos taasen huomaat saranat joko korvissa tai sieraimissa ei sulla ole käsitystäkään kuinka ovista kuljetaan.
Mikäli sitten oletkin ovien sisällä mutta silti sivussa ota vielä yksi ja mieti uudestaan.
Kampi taas kuuluu veivattavaan moottoriin joten se ei varsinaisesti liity oviin ja niiden takana,sivussa tai edessä seisoskeluun tai läpikulkuun kiellettyyn menosuuntaan nähden.Toisaalta tietysti kun oli lupa myös hämätä vastapelaajia voit ottaa ja siirtää koko oven kammen eteisen puolelle ja antaa asian olla mikäli se ei ole antamatta. g-pula-aho kirjoitti:
Jos taasen huomaat saranat joko korvissa tai sieraimissa ei sulla ole käsitystäkään kuinka ovista kuljetaan.
Mikäli sitten oletkin ovien sisällä mutta silti sivussa ota vielä yksi ja mieti uudestaan.
Kampi taas kuuluu veivattavaan moottoriin joten se ei varsinaisesti liity oviin ja niiden takana,sivussa tai edessä seisoskeluun tai läpikulkuun kiellettyyn menosuuntaan nähden.Toisaalta tietysti kun oli lupa myös hämätä vastapelaajia voit ottaa ja siirtää koko oven kammen eteisen puolelle ja antaa asian olla mikäli se ei ole antamatta.liittyy kampiakseliin?
- g-pula-aho
hinski kirjoitti:
liittyy kampiakseliin?
enenpää en voi paljastaa alkaa mennä jo sille alueelle jossa on se kuuluisa ovi jonka päällä lukee;
"Ken tästä ovesta käy saa kaikki vaatteensa heittää" vai miten se nyt oli? g-pula-aho kirjoitti:
enenpää en voi paljastaa alkaa mennä jo sille alueelle jossa on se kuuluisa ovi jonka päällä lukee;
"Ken tästä ovesta käy saa kaikki vaatteensa heittää" vai miten se nyt oli?se yks poke, jolle en antanut tippiä sanoi "seuraavaksi akselikampeaa sut ovesta ulos".
- g-pula-aho
hinski kirjoitti:
se yks poke, jolle en antanut tippiä sanoi "seuraavaksi akselikampeaa sut ovesta ulos".
istuitte rotvallin reunalle ja mietitte että kun kumpi ja kampi tappeli kumpi voitti... =))
g-pula-aho kirjoitti:
istuitte rotvallin reunalle ja mietitte että kun kumpi ja kampi tappeli kumpi voitti... =))
ootko ite yrittänyt istua rotvallin reunalla? Siin kuule peffa puutuu. Ja kuka noin vanhoja jaksaa muistella?
- g-pula-aho
hinski kirjoitti:
ootko ite yrittänyt istua rotvallin reunalla? Siin kuule peffa puutuu. Ja kuka noin vanhoja jaksaa muistella?
muistella vaikka silkkaa ilkeyttä se multa oli koska tunkeuduin sun muistoihin =))
Ikään en oo rotvallin reunal istunu en mää semmotisia ... - g-pula-aho
hinski kirjoitti:
tähtitiedekkin on eri sfääreissä =))
http://www.youtube.com/watch?v=k9YUp2OQCyg&feature=related g-pula-aho kirjoitti:
muistella vaikka silkkaa ilkeyttä se multa oli koska tunkeuduin sun muistoihin =))
Ikään en oo rotvallin reunal istunu en mää semmotisia ...yrittää :)) Ei haittaa, mun numerologi varoitti mua päivällä ;)))
g-pula-aho kirjoitti:
tähtitiedekkin on eri sfääreissä =))
http://www.youtube.com/watch?v=k9YUp2OQCyg&feature=relatedtähtitieteestä mitään ymmärrä. Mutta katselen niitä tosi mielelläni, yötaivas on upea, kaunis ja sanoinkuvaamaton :))
- Liukasta
g-pula-aho kirjoitti:
Kampi taas kuuluu veivattavaan moottoriin joten se ei varsinaisesti liity oviin ja niiden takana,sivussa tai edessä seisoskeluun tai läpikulkuun kiellettyyn menosuuntaan nähden.Toisaalta tietysti kun oli lupa myös hämätä vastapelaajia voit ottaa ja siirtää koko oven kammen eteisen puolelle ja antaa asian olla mikäli se ei ole antamatta.Jos tulee koirankusetusreissulta ja katselee vain
tietä, että missä on hiekoitusta että pysyisi kovillaan, voi kävellä oman ovensa ohi, niinkuin minä äsken.
yhden kerran soitin avainta paikalle 30 kilsan päästä ei kotiovi oo päässyt mua jättämään ulos, avain on jemma nimisessä paikassa.
Mutta tuosta sairaalasta tuli yksi hiukan nolo juttu mieleen, vein yhdelle yksityiselle lääkäriasemalle labraan näytteitä, sanoin vielä labran tädille pois lähtiessäni että taidan mennä tosta takakautta niin en joudu koko taloa kiertämään.
Menin rappukäytävään, pari kerrosta alaspäin ja huomasin että ei perrrr, ulko-ovi takalukossa, ja joka hemmetin ovi rapun puolelta lukossa eikä mitään soittokelloa.
Ei auttanut muu kun soitin kaverille joka etsi mulle puhelinnumeron sinne mistä juuri olin lähtenyt.
Nauratti kyllä muakin kun labrantäti tuli pelastamaan pulasta.- g-pula-aho
elävästi kuinka jäin jumiin junan veskiin mutta sitä en kyllä kerro täällä soitatte kuitenkin vr:lle ja kysytte olinko Turun junassa =))
Ei vaan tiedän vahtimestarin joka laittoi illalla ovet lukkoon ja harjottelija jäi yöksi yksin teatterin puvustamoon oli kuulemma karmaseva yö kun kaikki oli kertonu että vanhassa teatterissa kummittelee =)) g-pula-aho kirjoitti:
elävästi kuinka jäin jumiin junan veskiin mutta sitä en kyllä kerro täällä soitatte kuitenkin vr:lle ja kysytte olinko Turun junassa =))
Ei vaan tiedän vahtimestarin joka laittoi illalla ovet lukkoon ja harjottelija jäi yöksi yksin teatterin puvustamoon oli kuulemma karmaseva yö kun kaikki oli kertonu että vanhassa teatterissa kummittelee =))olisivat varmaan mua pelästyneet!
Tämä talovanhus tekee välillä temppuja ovien kanssa, liikkuu edestakasin ja siksi lukot välillä kieltäytyvät aukeemasta ja joskus taas huomaa että takuuvarmasti lukkoon laitettu ovi onkin auennut itsestään.
Ja taas siinä vaiheessa säädetään lukkoa.
Vuosien mittaan oon ruuvimeisselin kanssa roplannut tota ulko-oven lukkoa "muutaman" kerran.
Enteilee jo että pian taas sama edesä.
- Telpet.
tähän ikään on ehtiny seisoskella jos jonkun oven takana, tosin ei nyt ihan lähiaikoina.
Olen seisonut auton oven takana, avaimet sisällä, kotioven, sama juttu, paitsi, että siellä oli neljä koiraa, ja kaikki yhtä tyhmiä, kukaan ei aukaissut ovea. Eniten on ottanut päähän, kun olin kapakanoven takana, mutta sisäpuolella, enkä päässyt ulos.
Tuolloin olin töissä kapakassa ja tein viinainventaariota kellarissa, portsari ei tiennyt sitä, hän lähti pois ja veti ovet ulkoapäin sellaisella rauta, munalukko yhdistelmällä kiinni, helvetti sentään. Ei ollut kännyköitä, vaan piti odottaa jonkun ehtivän kotiin ja tulla aukaisemaan ovi.
No, se oli portsari, joka sitten tuli ja päästi pälkähästä. Sille on monet naurut naurettu, silloin ei edes hymyilyttänyt. kaikenlaisten ovien edessä ja takana. Milloin mistäkin syystä. Kerran edellisessä elämässä riitaannuttiin silloisen kaverin kanssa ja jäin ulos keskellä kylmintä talvi-iltaa, onneksi yksi tuttu ajoi juuri sopivasti paikalle ja pääsin sen kyydissä lämpimässä autossa rajan yli rakkaaseen kotimaahan ja kantapuariin. :D Se oli sen verran lyhytkestoinen riita, että samana yönä jo pääsin ihan kotiin sisälle...
Viime aikoina olen lähinnä harrastanut tuon miehen sisään lukitsemista. Koirien jäädessä keskenään me lukitaan aina ovi myös tuulikaappiin, koska siellä on kaikki kengät ja toinen koira tykkäsi ennen vähän maistella niitä... Joskus aamulla aikaisin lähtiessä olen sitten vahingossa kääntänyt avaimesta ja lukinnut tuulikaapin oven ja samalla miehen sisälle taloon. :) Ja tietenkin myös ulko-oven, niin ettei hän myöskään verannan kautta pääse tuulikaappiin hakemaan kenkiä, takkia, autonavaimia ja muuta pientä mitä hän väittää päivän mittaan tarvitsevansa...
Nyt on piilotettu vara-avain tontille, ja viimeksi telkien taakse jäätyään hän laittoi neuvokkaasti muovipussit jalkoihin ja kahlasi hangessa vara-avainta hakemaan. :)parvekkeen tai ikkunan takana seisoskelu ja tuo pihalla oleminen onnistuu meikältä vallan erinomaisesti jos saan kehua itseäni:)))
- palstarakki
Ulkohuussin,,, teljettynä ajatella onko kivaa,,,)))Akka jätti ulkohuussiin,,,))
- g-pula-aho
sori toi oli ihan tahaton naurahdus =))
oman kotioven takana seisonut. on käynyt niin että en ole ottanut avaimia mukaan kun poika on ollut kotona kun olen lähtenyt ulos mutta onkin itse lähtenyt sillä aikaa johonkin.
onneksi on tässä tuttuja ympärillä ettei ole ihan ulkona tarvinnut istua.
juu ja sit kävi kun muutettiin uuteen asuntoon ja melko yöllä vielä tuotiin viimeisiä tavaroita ja sitten joku onnistui laittamaan uuden asunnon oven kiinni ja kellään ei ollut avaimia :-(
edellisessä asunnossa ovi piti avaimella laittaa lukkoon jotta ei kukaan ajatellut että kun sen laittaa kiinni niin pitää olla myös avaimet. tuli kalliiksi ja ainakin yli tunnin odotus.- Ärrieri
ainakaan oman oven takana koska oon niitä:
"Onko avaimet mukana,onko valot pois,onko kahvinkeitinhellakaikkimuupoispäältä,onko puhelin,rahapussi,tupakat.."
Ja tämä litania tarkistetaan kahdesta kolmeen kertaan ennen poistumista asunnosta ja sit vielä rappukäytävässä mietitään sammutinko kahvinkeittiminen,palaan asuntoon tarkastamaan asian ja sitten vielä:
"Onko avaimet mukana,tupakat,rahapussi,kännykkä..."- kihveli3
tuo sinun viesti miehelle... Nyt tuli todistettua, etten ole ainoa joka käy "listan" läpi ennen lähtöä ;-)
( mietin vielä automatkalla, että tulihan varmasti se yläkerran telkkarinjohto otettua pois seinästä,laitoinhan varmasti sen tuuletusikkunan kiinni,muistinko tyhjentää sen avonaisen maitopurkin sieltä jääkaapista...) - Ärrieri
kihveli3 kirjoitti:
tuo sinun viesti miehelle... Nyt tuli todistettua, etten ole ainoa joka käy "listan" läpi ennen lähtöä ;-)
( mietin vielä automatkalla, että tulihan varmasti se yläkerran telkkarinjohto otettua pois seinästä,laitoinhan varmasti sen tuuletusikkunan kiinni,muistinko tyhjentää sen avonaisen maitopurkin sieltä jääkaapista...)oikeesti tosi hyödyllistä,etenkin se kun on jo kilometrien päässä kotoa ja miettii et jäiköhän jotain päälle ;)
Vaan eipä jää aivaimet,puhelimet,rahapussit,tupakat sun muut kotiin! - kihveli3
Ärrieri kirjoitti:
oikeesti tosi hyödyllistä,etenkin se kun on jo kilometrien päässä kotoa ja miettii et jäiköhän jotain päälle ;)
Vaan eipä jää aivaimet,puhelimet,rahapussit,tupakat sun muut kotiin!kännykän laturi jäi kerran... Ja sen jälkeen on pitänyt sekin tarkistaa =)))))
Otetaas kerrankin kirjaimellisesti,vaan...
a.Useita kertoja.Olen krooninen avainten kotiin unohtaja ollut syntymästä saakka.Ja meillä ei pääse edes lasien rikkomisella sisään,tai jos pääsis,niin kalliiksi tulisi o_O
b.Ei ainakaan huomatakseni ole koskaan tapahtunut.
c.Yksi ainoa kerta tulee mieleen.Kotona ollessamme ovet on aina auki.Kerran oli lukko jotenkin kiinni hollilla kuiteskin jäänyt,ja kun käväsin ulkona jotain tekemässä,niin plättäsin oven kiinni ja lukkoon.
Muitten ovien seisomisista tulee lähinnä mieleen joitain tapauksia,jossa joku pulju onkin ollut kiinni,kun olen sinne yrittänyt.Kirjasto,joku kauppa ym.
Juu,ja joskus tuntuu,että on ihan pihalla.Ihan kuin tätäkin avausta lukiessa...
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609077IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661380Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut61889Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696