Työaikana päästä:
- Facebook
- Gmail
- Hotmail
- Yahoo Mail
- IRC-galleria
Suomessa on kovin vähän yrityksiä joissa työskentelee yksikään jonka työnkuva sellaista vaatisi.
Onko tässä siis kyseessä se että Suomalainenkin alkaa olemaan Amerikkalaisen kanssa niin tyhmä että jos jotain ei tarkalleen kielletä täsmällisin sanankääntein, se luullaan sallituksi?
Voi tulla yllätyksenä jos laman ansiosta Suomalaiset yrityksetkin päätyvät ulkomaalaisomistukseen kun uusi omistaja toteuttaa normaalin yrityskulttuurinsa.
No, Suomalainen onneksi voi aina ottaa loparit ja surffata nettiä fattan rahalla.
Selittäkääs tyhmälle
Miksi pitäisi
2
95
Vastaukset
- fattan rahalla.
Jep, jep. Sitähän täällä suurin osa tekee.
Itse olen eläkeläinen, enkä koskaan ole fattan rahaa tarvinnut.- hjuva maksa
elaketta , Neuvostoliitton entinselle asukkaile, siina reilu peli tomiko ja rehelita pelisima vaan oikeita työ osuuskunta laitta sama peliä toinen autta toinen siinä oiketa hyvä veli.Laitta lepä jono lisa paikka lähikauppa huvat matkarettiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740