Y A S M I N

tavaton

ÄÄH! Olen syönyt ko pillereitä jo reilun vuoden. (nyt olen 19v.) Olen lihonnut 20 KG!! Haluttomuuttakin on ja masennusta. Mikään ei tunnu enää kivalta. Masentaa kun on lihonnut ja tuntuu että se ei lopu millään. Ruokahalu on kuin hevosella. Soitin terveydenhoitajalleni ja sanoin että haluan vaihtaa pillereitä. Koululääkäri on kirjoittanut jotkut vähähormoonisemmat pillerit, mutta en uskalla hakea edes reseptiä koska pelkään lihoavani taas.

5

564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että...

...miksi ihmeessä olet odottanut noin kauan? 20 kiloa on jo todella paljon ja muutos on näkyvä, joten miten voi olla, ettet ole aiemmin ottanut lääkäriin yhteyttä? Ei nuo muutkaan oireet ole mitään "normaaleja", joita pitäisi katsella vuosi. Ihan älytöntä.

Oma valintasihan se on haetko toiset pillerit vai et. Eipä niillä välttämättä ole ollenkaan samat sivuvaikutukset, mutta ihan hyvin voi olla. Se selviää vain kokeilemalla.

• syöt.

Pillerit EI lihota, vaan kyllä se painonnousu johtuu ihan omista ruokatottumuksistasi. Korkeintaan pillerit voi lisätä ruokahalua, mutta ei niin merkittävästi, ettetkö omaa ruokavaliotasi tarkkailemalla voisi pysyä normaalipainoisena.

Itse olen näitä pillereitä syönyt lähes 10 vuotta, ja paino ei kyllä ole noussut kuin muutamia kiloja, ja sekin johtuu siitä, että tykkään mässäillä.

Yasminit on jo aika matalahormoniset. Kantsis ekaks miettiä noita omia ruokatottumuksia ennen kuin vaihtaa merkkiä.

• pakkauksen ohjeissa

taitaa lukea, että saattaa tulla painoa lisää.. Ja minulle terveydenhoitaja ja lääkäri tästä mainitsivat kun pillereiden syönnin aloitin. Tottakai 20 kiloa tuntuu paljolta ja luulen että noin suureen painon nousuun vaikuttaa myös omat syömis tottumukset. Kokeilehan muuttaa vähän ruokavaliota ja katso kuinka käy.. Masennuksesta kyllä kannattaa keskustella terkkarin/lääkärin kanssa!

• ...
        pakkauksen ohjeissa kirjoitti:

taitaa lukea, että saattaa tulla painoa lisää.. Ja minulle terveydenhoitaja ja lääkäri tästä mainitsivat kun pillereiden syönnin aloitin. Tottakai 20 kiloa tuntuu paljolta ja luulen että noin suureen painon nousuun vaikuttaa myös omat syömis tottumukset. Kokeilehan muuttaa vähän ruokavaliota ja katso kuinka käy.. Masennuksesta kyllä kannattaa keskustella terkkarin/lääkärin kanssa!

Olen myös itse syönyt kyseisiä pillereitä.
        Lihoin vaikka en mässännyt ylimääräisiä ruokia.
        Seksi ei kiinnostan,olin masentunut ja koko ajan kiukkuinen.Sitten vaihdoin pillerit microcynoniin,jonka jälkeen ei mikään enää vaivannut kyseisistä oireista.

• Nimetön
        ... kirjoitti:

Olen myös itse syönyt kyseisiä pillereitä.
        Lihoin vaikka en mässännyt ylimääräisiä ruokia.
        Seksi ei kiinnostan,olin masentunut ja koko ajan kiukkuinen.Sitten vaihdoin pillerit microcynoniin,jonka jälkeen ei mikään enää vaivannut kyseisistä oireista.

Mulla taitaa olla sama vika,eli painoo tullu lisää jonkun verran noitten pillereiden takia..Uskon kyllä et osasyy on myös mässäily,mutta kun yrittää laihuttaa niin ei lähe mitään irti vaikka kuin yrittää viikkotolkulla..Onks kellään muuten tietoa saako e-pillereitä ostettuu virosta ilman reseptiä? Oon muuttaa vähäks aikaa sinne ja kohta tarvis jo liuskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1289
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      925
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      773
    Aihe